Tämä tullaan kuulemaan vielä useasti. Tosin itse jo vaihdoin Turun peliin. Eilen jo Mertaranta juomapelistä sain aika hyvän pääkivun. Toista iltaa ei enää kestä.Vaaran paikka mainittu.
Pelicans ja Antero. Tämä on kyllä melkoinen match made in heaven.
Sama mies, sama paikka, yli 30 vuotta sitten:
Jokaisella superlatiivilla lasi/tölkki tyhjäksi. Kyllä ei ainakaan aamulla töihin olisi kenelläkään asiaa. Katson jo tosiaan Turun matsia, että edes elän huomenna. Antsaa kuuntelemalla saisin jo aika pian alkoholimyrkytyksen.Mertaranta viljelee koko ajan superlatiiveja eli ollaan tapissa aina.
"Vaaran paikka" olikin päässyt unohtumaan, mutta legendaarinen lausahdus kyllä sekin.SaiPa sai äsken syötönkatkon ja pääsi hyvään vastaiskuun, niin heti oli "vaaran paikka" :D
Olen samaa mieltä. Kyllähän Mertaranta juuri trillerimäisessä lopussa on parhaimmillaan, enkä löytänyt edes niin valtavaa Pelicansin suosimista, vaikka sympatiaa varmasti siihen suuntaan on.Tänään Mertsi veti ihan hyvin ja olihan tuo oikeasti aika dramaattinenkin peli moneltakin kantilta katsottuna.
Noh kyllähän siinä varsinaisen peliajan (vai jatkoajan) lopussa oli vähän kitinää kuinka jäi tuomioita viheltämättä, ja että lahtelaiset tästä kärsi enemmän, mutta värilasit sallittakoon.Olen samaa mieltä. Kyllähän Mertaranta juuri trillerimäisessä lopussa on parhaimmillaan, enkä löytänyt edes niin valtavaa Pelicansin suosimista, vaikka sympatiaa varmasti siihen suuntaan on.
Vahvavääntäjä, Peeeetman.Jypissä pelaa joku Peetman