Merkkipaaluviestit

  • 240 400
  • 2 648

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tää on 500. viesti. On vähän nykysellään hiipunut tahti.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
900. viesti lähti tuossa aiemmin illalla Kuuntelussa juuri nyt- ketjuun, onhan sitä tullut suhteellisen paljon jo tännekin rääpystettyä näköjään.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Karvan verran yli tonniviissataa nyt täynnä. Välillä tahti on nopeampi ja joskus taas hitaampi...
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Rauhallisesti edetään. 0.49 viestiä päivä on johtanut sivullekirjoittaneen neljäänsataan - melko turhaan - viestiin.

Seuraillen vierestä keskustelua ja puutun ainoastaan jos on jotain sanottavaa mitä muut eivät ole ehtineet tokaista. Eli harvemmin. Mukavaa on ollut vaikka en olekaan suunapäänä :)
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Meikäläisen 50 viesti tänne.Pitäs ehkä vähä tahtia kohentaa, mutta vähä on ernäiset syyt hidastanu tätä touhua.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
100 tuli täyteen. Aikaa meni puolitoista vuotta. Kovasti olen yrittänyt puhua vain silloin, kun on asiaa. Viestejä lukiessani huomaan, että yritykseni on pahasti epäonnistunut.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
1200 ja kuin vahingossa. Olen kai ollut mukana aika alusta asti.
 

Anton

Jäsen
Tänään on kertynyt Jatkoaikapäiviä 365 eli vuosi täyteen.
Samalla tämä on minun viestini nro 365. Sehän tekee äkkipäiten laskien, hmmm... suunnilleen yksi per päivä?

Asiasisällön perusteella viestejä ei voi luokitella eli ovat kovasti luokattomia ja sisällyksettömiä.

Ai, mitenkö luon niitä - talikolla!
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Länsimaisen sadun paikka, eli kolmensadan ja yhden viestin tarinoita. Onneksi Jatkoajan profiilissa ei näy palstalla vietettyä aikaa, saattaisi hätäisempi pian luulla että minulla ei ole elämää ollenkaan. Olen omalta osaltani ollut tukkimassa tämän foorumin palvelinta aikamoisella tavalla. Kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet nauttia keittämääni bittipuuroa.

Rima pysy jatkossakin yhtä korkealla, eli ei mennä sieltä missä rima on matalin, vaan sieltä missä sitä ei ole ollenkaan!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
3333

Olipahan vain pakko mainita. Näyttää niin hienolta, hih..
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Jep Jep. Lähes joka kolmas päivä tullut kirjoiteltua tänne Jatkoaikaan ja kahden sadan viestin rajapyykki lähestyy huimaa vauhtia. Kirjoittelut jättänyt siis aika pitkälti muille ja varmaankin ihan hyvä niin, hih. Oikein jänskättää että saa sen 200 viestiä täyteen..
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiekkopesästä asti foorumia seuraillut, Jatkoaikaan 2001 rekisteröitynyt, mutta nyt vasta 200. viesti tuli täyteen.
Taka-alalla, mutta aktiivisesti tästäkin eteenpäin varmasti foorumilla liikun..
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ohhoh.

Tuhat (1000) viestiä tuli juuri täyteen, joten ei muuta kuin joululahjat uudestaan pakettiin ja saman tien auki tämän saavutuksen kunniaksi.

No, onneksi kaikki viestini ovat olleet taiteellisella* tasolla, ei katsokaas kärsi minun takiani Jatkoajan maine...

*Muistakaa, että Kiasmassa paska, sperma, sekä veri olivat taidetta jokunen vuosi sitten.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti vlad
3000 viestiä sontaa..

..mitähän seuraavaksi?

isä vlad.


4000 viestiä sontaa?
3000 viestiä sontaa ja 1000 hyvää viestiä?

Vaihtoehtoja on paljon vlad hyvä.

Mulla on vasta jotain 1500+
Olen ns. hidas spämmääjä. Mut hei, olenkin Hämeestä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Äskettäistä viestiäni, numero 2727 voi pitää tietyssä määrin merkittävänä.

Siirryin nimittäin Jatkoajan top-20:n viestien määrässä.

Tästä kannattaa olla ylpeä. 2727 viestiä vailla sisältöä. ;)
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Olisiko joku 1300 täynnä. 1.88 viestiä/päivä. Tahti on hiipunut, vielä jokin aika sitten samainen luku oli 2.5. Mutta kuka sitä paskaa jaksaa kaiket päivät kirjoittaakkaan?
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Noniin, nyt tämä on sitten 200. viestini Jatkoajan Keskustelupalstalle. Huima tahti.. mutta mukavalta kuitenkin tuntuu.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Jaaha, olisi sitten 500 viestiä kasassa, 0.49 päivässä, mulle sopiva tahti. Samanlainen tahti kun jatkuu niin vuonna 2007 on 1000 täynnä.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
400:n viestin rajapyykki meni rikki. Viestejä on tullut kirjoitettua n. 0,5 per päivä tänne, missä on lisäystä melkein 25% vielä muutaman kuukauden takaiseen vauhtiin.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Tämä on jäsen Mahtiankan 500 viesti Jatkoaikaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
1200 viestiä takana!

Ja matka jatkuu toivottavasti..
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti #77
edellinen viestini oli viesti nro.300.

300 täyteen 8.12 ja 14.1 tulee 400 täyteen.Eli aika paljon potaskaa on tullu jauhettua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös