Merkkipaaluviestit

  • 240 793
  • 2 650

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Muutama päivä sitten paukahti maaginen 1000 viestin raja puhki. Jonkinlainen ennätys sekin, että olen kirjoittanut yli 1000 viestiä sanomatta mitään...
Pakosti meillä pitää maistaa joku ennakkoon tuomittu drinkki. Päätä sä. Syksyllä maistetaan :)
 
Viimeksi muokattu:

M77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koskenkorvan Urheilijat ,
Porin Ässät
Sadas viesti on tässä ,suurin osa viesteistä vedonlyöntiketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Olen nyt kirjoittanut eniten viestejä ketjuun "Hupaisia kirjoitusvirheitä mediassa" tuon Valentino Rossia koskevan "tiedon" bongattuani.
 

Miguel

Jäsen
Näyttäisi olevan nyt pitkän taivalluksen jälkeen 1000 viestiä täynnä.

Tämä viesti on aika neutraali ja harmiton. Muista olen pahoillani.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1300 tulee tällä viestillä täyteen. Tahti näyttäisi olevan 1.24/päivä.
 
Hahaa, 135 viesti on tämän näkoinen. On se vaan kumman kun 92. viesti tuli kirjoitettua 23.5 ja nyt ollaan 12.6, tuohon väliin mahtuu 44 viestiä. Ja väliä on vain 19 päivää. 20 päivään 45 viestiä, nyt pitää jo vähän rajoittaa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Voi helvetti! Tällainenkin ketju on olemassa ja minä kun menin kirjoittamaan 2000 viestini tälle palstalle tuonne onnellisuusketjuun! No, nyt ollaan jo hyvää matkaa menossa kohti 3000 viestiä ;)
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja näin tulee 100 viestiä täyteen. Hitaasti, mutta varmasti edetään...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jokunen aika sitten meni 700 viestin rajapyykki rikki. Alussa kirjoittelin tänne enemmän, periaatteessa melkein joka päivä, mutta nykyisin tahti on hidastunut huomattavasti. Lukemassa kyllä käyn, mutta läheskään aina en kirjoita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös