Merkkipaaluviestit

  • 240 388
  • 2 648

Pioneer

Jäsen
Hitaasti, mutta varmasti...

200 tuli täyteen jokunen viesti takaperin. Palstan alkuajoista asti olen sopivilla hetkillä sekaantunut keskusteluun mukaan ja näin tulen tekemään jatkossakin! Viittäsataa lähdetään seuraavaksi metsästämään..
 

Aksu

Jäsen
Kirjoitan tähän ensimmäisen ja viimeisen kerran elikäs eilen tuli täyteen 1600 viestiä. Yllättävän paljon niitä on huomaamatta tullut. Ei taida itsekritiikki kestää niiden syvempää selaamista, mutta varmasti jossain vaiheessa on asiaakin tullut, ehkä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
500!

Tämä on 500. viestini. Yhtään sisältöä ei ole yhdessäkään kirjoittamassani viestissä koskaan ollut ja meinaan jatkaa hyväksi havaitsemallani tavalla. Merkkipaaluviestiäni juhlin istumalla töissä lähes puoleen yöhön asti...
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Itselläni tuli juuri maaginen 500 täyteen ja tämä on 501:s viestini.
Niin turhaa, aivan turhaa...
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Tämä on 500. viestini Jatkoaikaan ja tahdoin ekäänkuin kirjoittaa kiitoksen tämän viestin muodossa kaikille niille kenen kanssa olen täällä näitä keskusteluja käynyt. Välillä on pistänyt niin vihaksi, välillä olen nauranut vedet silmissä Jatkoajan jutuille ja kaiken kaikkiaan täällä on tullut melkoisesti aikaa vietettyä.

1000. viestiä odotellessa...
 

Ranttali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Luetut viestit

Ketjun HIFK 2002-2003 viestien luettu määrä ylittää kohta miljoonan (1.000.000). Tällä hetkellä tarkka määrä on 970716. On siis joku/jotkut olleet enemmän kuin kiinnostuneita asiasta.

Minkähän verran näillä sivuilla on kävijöitä päivittäin?
 
Jaaha. Soon sitten viisi saturaista täynnä. Kylläpä olen tässä reilun vuoden aikana, mitä olen tänne kirjoittanut noin muuten, aika tylsää ja mielenkiinnotonta tekstiä. Asiantuntemusta ei hirveästi löydy, mutta ketäpä kiinnostaa. Jos vapaata keskustelua ei olisi, viestimääräni lienisi huomattavasti alhaisempi (hymiö)

500 täynnä, nyt.

Hah. Järjetöntä. Sontaa olen suoltanut siis hieman yli viestin päivätahtia.

Loistavaa, indeed.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Rajapyykki saavutettu!

Joskus keväällä haaveissani rohkenin kuvitella kirjoittavani Jatkoaikaan jopa tuhat viestiä, asetin sen erääksi tavoitteekseni, mutta en kyllä villeimmissä unelmissakaan kuvitellut saavuttavani rajapyykkiä näin nopeasti.
Nyt se on jo jäänyt taakse, tämä tulee olemaan 1002 viestini - mitä tämän jälkeen? Asetanko uuden tavoitteen seuraavalle tuhannelle? Tiedähäntä mitä tehdä, vai tehdäkö mitään...

Eihän täältä osaa poissakaan olla joten enköhän tule piinaamaan teitä viesteilläni jatkossakin.

vlad#16.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti TBK
300 tuli täyteen.
Tämä on 301.
Tämä kirjoitettu 20.10.2002

Ja tänään 3.12.2002 tulee 600 täyteen!!
Olen viettänyt aikaa enemmän ja:n kanssa kuin vaimon kanssa viime kuussa näköjään!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tonnit täynnä eli paljon on tullut tännekin höpistyä (lähinnä vapaa keskustelu -osioon). Yritän tulevana vuonna enemmän kirjoittaa SM-liiga -osioon, joka on itseltäni jäänyt vähän paitsioon VK:n kustannuksella.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No johan...yli 600 on näemmä tännekkin tullut postattua. Aika yllättävä lukema ja huomaamatta on tuokin kertynyt...
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on 346. viesti,ihmeen paljon on tullut kirjoiteltua juuri tällaisiin ahh niin ihanan hyödyllisiin ketjuihin...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
359. viesti. Kuukauden päästä varmaan tulee neljäsataa täyteen.

En tiedä missä vaiheessa nää tänne on tullut. Varmaan olis ilmankin pärjätty...
 

Aksu

Jäsen
Enpäs huomannutkaan keskiviikon merkkipäivää viettää eli silloin tuli vuosi täyteen rekisteröityneenä käyttäjänä. Ja viestejä tuli jossain vaiheessa täyteen 1900. Tosin suurimman osan olisi vaikka voinut jättää väliin. Sen verta turhaa jorinaa tästä lävestä lähtee.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viesti numero 300.
Hyvin harvakseen on tullut kommentoitua vaikka melkein kaikki ketjut luenkin. Taidan kommentoida vain silloin kun aihe on osuu tarpeeksi lähelle itseäni / kiinnostaa muuten.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Tämä on sivullekirjoittaneen tuhannes eli 1000. viesti Jatkoaikaan. Vastahan tässä onkin reilut kaksi vuotta kirjoiteltu, ja joka viesti silkkaa asiaa! Kiitoksia kaikille mielenkiintoisten viestiketjujen avaajille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös