Merkkipaaluviestit

  • 237 796
  • 2 641

Bandana

Jäsen
200 tuli viikko sitten täyteen.

Monta sataa pitää saada et jatkoaikalaiset tulee siniviivoille ja saa plakaatin? vai oliko sittenkin sm-liiga... :confused: :D
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
tämä on 254. viesti ja päivää kohden mä ole kirjotellut niitä n. 2.5 tai jotain. Ja suuri osa niistä täällä Vapaan keskustelun puolella. SM-liigaankin olen laittanut, mutta täällä tää keskustelu on jotenkin herkullisempaa kun ei aina tarvii tapella siitä mikä on paras joukkue. :)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viesti...

.... 1056 ja siinä mielessä merkkipaaluviesti, että sain oikeudet tasan päivälleen 1-v. sitten. Piti vähän kirjoitella. Toisin kävi. No nyt minut on jo siirretty hoitoonkin, sinne suljetulle....
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tämä on merkkipaaluviesti - ensimmäinen viesti sitten huoltokatkon :)
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
tällä hetkellä

tällä hetkellä ilmoitan olevani 450. viestin haltija... ei oo kivaa
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ääh, pakollinen täyteviesti, mutta kun tämä on allekirjoittaneen 1500. viesti, niin pitää sitä nyt hieman juhlia. Eli pitänee pyytää kaverit tänne oikein juomatarjoilulle ja lähteä ravintolan puolelle juhlistamaan! No eipäs sittenkään.

No joo, joka tapauksessa tasalukuja rikottiin taas. Palataan 500 viestin päästä asiaan taas :cool:
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mielenkiintoista

Joku aika sitten oli ketju, jossa kyseltiin viestikeskiarvoa per päivä. Tai jotain vastaavaa. Se tuomittiin turhaksi ketjuksi ja se katosikin nopeasti.

Mitenhän tämä sitten eroaa siitä?

Ei. En tiedä monesko viestini tämä on, sen kai näkee jostain noista painikkeista?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin syntyy viesti nro. 500. Oikein yllätyin, kun katsoin paljonko olen tänne kirjoitellut.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Tämä taitaa olla viesti numero 300,
kuinkahan paljo töitä olisi kerenny tekeen jos ei olisi noita viestejä kirjoitellut...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Tässä viesti numero 800.

Kai tämänkin ajan olisi voinut käyttää paremmin. Noh, joka tapauksessa joukkoon mahtuu niin oikeita kirjoituksia kuin myös vastauksia kaiken maailman kyselyihin tyyliin "Pidätkö maksalaatikosta". Ja matka jatkuu...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ärrh, unohdin viestin 2000 kokonaan ja menin kahdella yli! pers... No, nyt on vuosilukuviesti, loppuvuonna en varmaan kirjoita kuin yhden viestin? :)

Niin ja onhan tämä turha ketju, mutta jotenkin mystisesti kiehtova.
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Huomenna kovat juhlat pystyyn, tämä on nimittäin mun SADAS viesti! Legendaarista, mutta totta.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sanotaan että about kahden viikon päästä päästään täällä juhlimaan 200. viestiä! Niin se aika ja viestit vaan rientää. :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä viesti on viestini numero:

1000!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös