Merkkipaaluviestit

  • 240 400
  • 2 648

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Noniin, tämä viesti olisi sitten järjestyksessän semmosta laatuu ku: 400:s viesti...!!! jihuu nyt on juhlan paikka... onnittelusähkeitä ja shekkejä ja kaikkee muuta kivaa otetaan vastaa kellon ympäri...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
118

jaa, tämäpä on merkkipaalu, sillä olen aina halunnut saada numeropalvelun numeron viestien määräksi:rolleyes: .
No kuukauden päästä tästä päivästä kirjoitan samaan ketjuun 200. viestini, vapiskaa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
803

Samalla juhlistan Jatkoajan vuosipäivääni.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Tuhat

1000
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Doh, näköjään 2000 oli rikkoontunut jo kauan sitten...vasta nyt huomasin...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En kyllä keväällä uskonut kirjoittavani näinkään montaa viestiä Jatkoaikaan - en ainakaan näin pikaiseen tahtiin. Tämän viestin myötä tulee täyteen 600 viestiä. Ihan kelvollinen saavutus, vaikka itse sanonkin.

Ei kun jatketaan kirjoittamista...

vlad#16.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sanotaan nyt tämäkin kun ihan sattumalta huomasin. Tämä on siis 400. viesti tänne, ei siis paljon, joku 0,8 päivässä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jooh, 2000 tuli eilen täyteen. Pitäs kai juhlia. Jee!!! No niin siinä oli nämä juhlat ja myöhemmin viikonlopun aikana baariin kaatamaan kuppia sen kunniaksi. Hörpss, viikonloppu!
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Tämä on minun 100. viesti tähän foorumiin.

Luultavasti vähemmän asiaa kuitenkin sisältänyt jokainen niistä!

:-)

edit: typo
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huomasin juuri äsken, että tämä tulee olemaan 200. viesti, jonka Jatkoaikaan laitan. :)

Keskiarvoni on jotain hieman päälle yksi viesti per päivä, joten kovin hirveästi en kuitenkaan ole tänne kirjoitellut.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Huikeeta

1900 viestiä kasassa. Tai siis tämän myötä 1901. Olen Jatkoaika-ikoni :)

Haluan kiittää Auriaa, jonka surkeasti toimivat yhteydet eivät mahdollista välillä muuta käyttöä kuin keskustelupalstat. Samaten haluan kiittää pomoani, jonka antamien potkujen jälkeen on ollut aikaa kirjoitella. Haluan kiittää myös työkkäriä, joka ei ole antanut töitä tai koulutuspaikkaa, eikä näin haittaa aktiivista kirjoitteluani. Kiitokset myös TV-yhtiöille niin umpipaskasta ohjelmasta, että mielummin naputtelee konetta kuin katselee TV:tä.

Peace out!
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
6. viesti

Heh. Meikkis on ihan rookie. Mutta kun ei ole ollut asiaa. Eikä sitä ole kyllä nytkään. Kohta saatan avata oman ketjunkin. Mitenhän sitten suu pannaan.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Unohdin mainita että olen lähettänyt suht kovaan tahtiin viestejä Jatkoaikaan, nimittäin 1.63/päivä

Se on sitten taas eriasia että onko viesteissä ollut mitään asiaa... =)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hum

Hummummuuuuuuhuuu.

Juhlistan täten myöhästyneesti tuhannetta (1000.) viestiäni palstalle, jossa olen alusta saakka mukana ollut. Tosin matkaa näihin palstan legendoihin on, mutta tuskin mitään JHagin ja vastaavien sarjatulella ampuvien kirjoittajien kaltaista kynämiestä täältä löytyykään.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Huomio: 5000 lähestyy!

Kirjoittaja on viekkaudella, vääryydellä ynnä lahjonnalla vienyt Jatkoaikalainen 2002 -tittelin.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1000

Lopulta tämäkin virstakivi on saatu täyteen tällä foorumilla, pienestä se alkoi, mutta kasvoi suureksi mutapuroksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös