20 000 viestiä tuli täyteen näin:
Ihan paskaa aikaa on ollut koko ajan täällä, Jatkoajassa. Syytän paskuudesta moderaattoreita. Kiitän kaikkia ja itseäni eniten.
Mulla meni 11000 tykkäystä rikki. Olen suosittu! Mielipiteilläni on merkitystä! Onhan näin tosielämässäkin, onhan, onhan?
Tulee mieleen vanhat kunnon Lapinlahden linnut sketsitTasatuhannet paukkui taas. Eli viestejä kohta 17000, nyt 16882 ja tykkäyksiä reilu 15000.
Tonni meni kai jokin aikaa sitten rikki, eipä sillä ole merkitystä jos kuuluu kuuluisaan 99+ -kerhoon.
Tykkäyksiä tasan sata enemmän kuin viestejä. Voiskohan tuota hyödyntää jos haluaa naisilta vaikka pildeä?
Kuis monta Karikon lenkkiä olet juossut, jos zero to none niin sinä kuseskelet brändin päälle.Rutinoidusti tykkäsin, raportoin, ignoroin ja jätin huomiotta tämän henkilövittuilua sisältävän viestin. Niin, kysymys kuuluu, milloin brändin päälle kuseminen loppuu ja milloin moderaattorit ohjaavat nämä vastajännärit isoista ovista ulos kuin Tarasov Konovalenkon penkin päähän 17.12.1971. Vaadin päästä ylimmän moderaattorin juttusille näistä asioista. Soitin jo Valtioneuvostoon mutta puhelu meni vastaajaan vaikka soittajana olin minä.
PS: pildeä ei tule.
Kuis monta Karikon lenkkiä olet juossut, jos zero to none niin sinä kuseskelet brändin päälle.
Huippu-uutuus, 98 % lihaa! Osta, grillaa ja nauti! Karikon lenkki!Älä ala vittuilemaan runkku.
Minä. Olen. Karikon. Lenkki.