Merkkipaaluviestit

  • 236 083
  • 2 637

Glove

Jäsen
Saapa nähdä mitä nyt tapahtuu, tuleeko suuri pamaus vai oikosulku? Tämä on nimittäin Jatkoajan jäsenen numero 14183 viesti numero 14183. Jos minua ei enää näy täällä kirjoittamassa niin tiedätte, että jotain on tapahtunut.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tasatuhannet paukkui taas. Eli viestejä kohta 17000, nyt 16882 ja tykkäyksiä reilu 15000.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tonni meni kai jokin aikaa sitten rikki, eipä sillä ole merkitystä jos kuuluu kuuluisaan 99+ -kerhoon.

Tykkäyksiä tasan sata enemmän kuin viestejä. Voiskohan tuota hyödyntää jos haluaa naisilta vaikka pildeä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tonni meni kai jokin aikaa sitten rikki, eipä sillä ole merkitystä jos kuuluu kuuluisaan 99+ -kerhoon.

Tykkäyksiä tasan sata enemmän kuin viestejä. Voiskohan tuota hyödyntää jos haluaa naisilta vaikka pildeä?

Rutinoidusti tykkäsin, raportoin, ignoroin ja jätin huomiotta tämän henkilövittuilua sisältävän viestin. Niin, kysymys kuuluu, milloin brändin päälle kuseminen loppuu ja milloin moderaattorit ohjaavat nämä vastajännärit isoista ovista ulos kuin Tarasov Konovalenkon penkin päähän 17.12.1971. Vaadin päästä ylimmän moderaattorin juttusille näistä asioista. Soitin jo Valtioneuvostoon mutta puhelu meni vastaajaan vaikka soittajana olin minä.

PS: pildeä ei tule.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Rutinoidusti tykkäsin, raportoin, ignoroin ja jätin huomiotta tämän henkilövittuilua sisältävän viestin. Niin, kysymys kuuluu, milloin brändin päälle kuseminen loppuu ja milloin moderaattorit ohjaavat nämä vastajännärit isoista ovista ulos kuin Tarasov Konovalenkon penkin päähän 17.12.1971. Vaadin päästä ylimmän moderaattorin juttusille näistä asioista. Soitin jo Valtioneuvostoon mutta puhelu meni vastaajaan vaikka soittajana olin minä.

PS: pildeä ei tule.
Kuis monta Karikon lenkkiä olet juossut, jos zero to none niin sinä kuseskelet brändin päälle.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tämä on viesti nro 956. Se mikä tekee tästä merkityksellisen on se, että Phil Kesselillä on tällä hetkellä sama pistemäärä NHL:ssä.
 

Liitteet

  • thriller.jpeg
    thriller.jpeg
    30 KB · kertaa luettu: 49

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mukavat 2222 tuli täyteen tällä viestilläni.

Joo - en juhli merkkipäivääni, en ainakaan ympäripäisssäni ja alasti julkisella paikalla...

Muuten kyllä!

Siinä on sen verran kakkosia, että sen kyllä arvaa millä teemalla naisesi kanssa tuota merkkipaalua juhlit...
Muistatkos tätä?

Saldoni nyt:
  • Viestejä 10 010
  • Tykkäykset 2 222
Nyt kai sitten pitäisi kysäistä, että ovatko muut kirjoittajat tykänneet sinun kakkosestasi...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Saldoni nyt tällä viestillä:
  • Viestejä 5921
  • Tykkäyksiä 1000

Hyvät palstaveljet ja -siskot!
Kiitän nöyrimmästi saamastani tuhannen yksikön kokoisesta luottamuksesta.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tää on viesti numero 5000 eli siinähän on jo puolet kymppitonnista. Ihmeellistä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tadaaaa!!!
Ilmoitan kohteliaimmin, että kyseinen viestini on kuudestuhannes (6000.) viesti tälle foorumille!!!

Herää lievä kysymys, että onkohan mulla liikaa joutoaikaa, kun mielestäni aika vasta juhlistin viidettätuhannettaviidettasataaviidettäkymmenettäviidetta (5555.) viestiäni - eläkkeellä aikaa on...

Tykkäyksiä on nyt karvan verran yli tuhat (1054), joten keskimäärin joka kuudennesta (6.) viestistä on joku tykännyt. Todellisuudessa ei noin, vaan on viestejä, joista useammat tykkäävät ja sitten suurin osa, josta ei tykkää kukaan, en ehkä minäkään....
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kirjoitin viestin, johon kertyi tykkäyksiä enemmän kuin mihinkään muuhun viestiini palstahistoriani aikana. 87 tykkäystä tällä hetkellä.

Tuosta viestistä sain ensimmäisen kerran myös kurinpidollisia seurauksia.

Vastaava temppu tunnettakoon jatkossa nimellä vastaantulija hat trick
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös