Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tämä on joko juhlahetki tai sitten osoitus siitä, kuinka vailla todellista elämää minä olen ilman muuta elämänsisältöä kuin tänne kirjoitteleminen, sillä tämä viesti jota juuri luet on allekirjoittaneen kymmenestuhannes viesti Jatkoajan keskustelupalstalle eli siis viesti numero
10 000.
Edellisestä täydestä tonnista tuli kolme kuukautta ja 27 päivää. En halua edes ajatella mitä kaikkea muuta olisin saanut aikaiseksi näillä tekstimäärillä jos olisin kirjoittanut vastaavan tekstimassan edestä jotain muuta. Kenties kasan paskaa, joka olisi julkaistu tajunnanvirtamaisena monologina ja jolla olisin voittanut Finlandia-palkinnon ja tonneittain rahaa. Luultavasti olisin vain haaskannut aikani johonkin muuhun, elämähän on pohjimmiltaan vain ajan tappamista kunnes elinkautinen päättyy ja armahdus koittaa poismenon myötä. Ennemmin sitä kirjoittaa tänne kuin käy esimerkiksi ulkona, harrastaa liikuntaa tai tuijottaa tositeevetä telkkarista.
Varmaa on, että siirto nelinumeroisesta viestimäärästä viisinumeroiseen viestimäärään on viimeinen laatuaan, sillä kuusinumeroista viestimäärää ei kukaan saavuta, en ainakaan minä. Nykyviestimäärän tuplaaminen esimerkiksi 20 000 viestiin tuntuu myös erittäin epätodennäköiseltä varsinkin kun itse foorumin pääasia eli jääkiekko on menettänyt kiinnostustaan erityisesti sarjatasolla koko ajan, ja pian lienee edessä tilanne, jossa vain arvokisat jaksavat kiinnostaa enemmän.
Se on sääli, että kiitos palstauudistuksen mistään ei enää näe viestikeskiarvoja eikä myöskään sitä, millä sijalla on kaikkien aikojen kirjoittaneiden listalla. Ei näillä tiedoilla paljoa tietysti tee, mutta oma hupinsa niissäkin.
Tämä oli tältä illalta tässä.
Tämä on sitten viesti numero 11 000 tälle palstalle. Tämän ja edellisen tuhatluvun välillä meni noin 27,5 kuukautta eli reilusti kolmatta vuotta. Aiemmin saattoi tuhatluku paukkua parhaimmillaan/pahimmillaan jopa 3-4 kk välein. Olen joko löytänyt tällä välillä itselleni elämän tai sitten menettänyt kiinnostustani Jatkoajan elämään ja jääkiekkoon - tai sekä että.
Viime tuhatlukuviestissäni ounastelin, että 20 000 viestiin yltäminen tuntuu erittäin epätodennäköiseltä, nyt tuntuu, että se seuraavakin tuhatluku eli 12 000 on yhtä epätodennäköinen. Tai jos siihen yllän, niin mahtaako 2010-luku siihen riittääkään? En taida olla ainoa mietteissäni, niin moni vanhan liiton palstamestari on joko vapaaehtoisella, määrittelemättömällä kirjoitustauolla tai muuten vain poissa palstavahvuudesta.
Mutta kaipa tänne sentään jostain vielä tulee kirjoiteltua, joko asiasta tai sitten vähemmän asiaa silloin kun en saa öisin unta kuten nykyisin tapahtuu varsin usein.