Maileja kertyy mittariin, tämän viestin myötä tulee täyteen puolet kymmenestä tuhannesta viestistä eli tasan 5 000 viestiä. Huh. Onko tämä nyt sitten jonkinlainen saavutus vaiko kenties jonkinlainen häpeä?
Edellinen täysi tonni tuli täyteen 30.09.2012, eli viisi ja puoli kuukautta kului tuhanteen viestiin. Sitä edelliseen täyteen tonniin kului noin seitsemän kuukautta, joten tahti on huolestuttavasti kiihtynyt. Pitäisi kai keksiä jostain se niin sanottu oma elämä. Vai oliko se oikea elämä?
Alamäki vain kiihtyy. 15.2.2013 tuli siis viisi tonnia täyteen viesteissä. Tämän viestin myötä tulee täyteen
6 000 viestiä. Vähän alle 7kk meni taas uuden tuhatluvun saavuttamiseen, tähän aikaan sisältyy myös kahden kuukauden totaalinen kesätauko Jatkoajan foorumeilta 4.7.-3.9., jolloin en kirjautunut kertaakaan foorumille. Eli kirjoituskuukausina on syntynyt noin parisataa viestiä per kuukausi.
Reilun viikon päästä eli 18.9. tulee myös täyteen tasan vuosikymmen Jatkoajan kirjoittajana. Monta on minua edeltänyt, moni on jälkeeni tullut: minä olin rekisteröityneistä kirjoittajista numero 3700. Tätä kirjoitettaessa kirjoittajia on 12 253, eli 8553 kirjoittajaa on saapunut palstoille minun jälkeeni, heistä uusimpana ilahduttavasti uusi TuTon fani eli nimimerkki Toveri-76.
Viestien kokonaismäärä on ollut aika maltillinen. Keskimäärin viestejä on syntynyt 1,65 viestiä per päivä. Tällä hetkellä olen eniten viestejä kirjoittaneista jatkoaikalaisista sijaluvulla 109/12253. Uhkaavasti sadan eniten kirjoittaneen sakki lähestyy, koska edellä on kirjoittajia, jotka eivät ole aikoihin kirjoitelleet. Satoja viestejä sitä saa silti vielä kirjoitella sadan sakkiin päästäkseen, ja täysin keinotekoinenhan tämäkin raja on. Ei viestien määrä minulle mikään itsetarkoitus ole. Mitä kirjoitin, sen kirjoitin.