Merkkipaaluviestit

  • 238 231
  • 2 642

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
200
Tein tylsyyttäni tällaisen tilaston että kuinka monta viestiä olen minäkin vuonna tänne kirjoittanut:
2004: 25
2005: 31
2006: 40
2007: 54
2008: 0
2009: 2
2010: 9
2011: 0
2012: 39

Mielenkiintoista.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
200
Tein tylsyyttäni tällaisen tilaston että kuinka monta viestiä olen minäkin vuonna tänne kirjoittanut:
2004: 25
2005: 31
2006: 40
2007: 54
2008: 0
2009: 2
2010: 9
2011: 0
2012: 39

Mielenkiintoista.

Laitapas rinnalle HPK:n sijoitukset.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
300 jysähti eilen tauluun. Tunnukset sain jo vuoden 2010 kesäkuussa, mutta kirjoittelun aloitin vasta viime talvena.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jatkoaikasyntymäni tapahtui 24.3.2002 eli reilut kymmenen vuotta sitten ja tämä nimenomainen viesti on sitten 15 000 palstalle kirjoittamani viesti.

Tällä hetkellä kirjoitan palstalle vain 3,87 viestin päivävauhtia, tahti on hiipunut tässä parin viimeisen vuoden kuluessa suhteellisen paljon. Parhaimmillaan se oli pidemmälläkin aikavälillä mitattuna yli viisi viestiä päivässä, mutta onhan tässä vajaassa neljässäkin viestissä aivan liian monta viestiä liikaa - tämänkin ajan voisin käyttää hyödyllisemmin, kuten vaikkapa kaivaa korvaa tai nenää.

Josko ottaisin tavoitteekseni viestin numero 20 000 ja sen jälkeen vetäytyisin eläkkeelle - ripustaisin virtuaalihokkarit ja hanskat naulaan.

vlad.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päästiin sitten tuhanteen asti näköjään n. 1,5 vuodessa. Eli tämä on 1001. viesti Jatkoaikaan. Keskimäärin 1,75 viestiä per päivä.

1500 paukkunut jo hetki sitten, koska tämä viesti on jo numero 1513. Tahti kirjoittamiseen on kiihtynyt, koska nyt keskimäärin tulee kirjoitettua 1,87 viestiä per päivä. Suurin syy tähän tosin taitaa olla liveseurantaketjut, lähinnä F1:sten puolelta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä on viesti nro 3999. Neljäs tuhannes säästetään johonkin oikein juhlalliseen, eli luultavasti vitutus- tai kalsarikänniketjuun.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Reilu viisi vuotta jatkoaikaa takana ja nyt lätkähtää viestinro 700 tiskiin. Hiljaa hyvää tulee.
 

Fordél

Jäsen
Vähän myöhässä, mutta 17.000 meni juuri rikki. Vielä 3000 viestiä aikaa irrottautua tästä palstasta.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siihen meni lähes 11,5 vuotta keskiarvolla 2,41 viestiä/päivä. Ja tulos on tässä:

10000 viestiä Jatkoaikaan on minun osaltani nyt totta!

Eli olen päässyt siihen Kymppikerhoon, jossa tilastojen mukaan on 32 kirjoittajaa ennen minua. Vai pitäisikö sanoa että nämä kirjoittajat kuuluvat Jatkoajan Hall of Fameen?

EDIT: Tutkittuani historiatietojani, kävi ilmi että ekat 5000 viestiä tuli ulos noin 8 vuoden aikana mutta seuraavat 5000 viimeisimmän 3,5 vuoden aikana.
 
Viimeksi muokattu:

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Pam! 100 viestiä täynnä! 8.8.2012 rekisteröidyin, eli reilu 3 kk siihen meni. 0.99 viestiä per päivä näyttää tällä hetkellä. Eli ei ihan viesti per päivä :D Eiköän tuo tuosta kuitenkin nouse tuo lukema.

e. noniin, nyt näyttää 1.00 viestiä per päivä.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Bam! 1000 turhaa viestiä Jatkoaikaan juurikin nyt.

Sitten venaillaan toista mokomaa.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
2001. viesti Jatkoajan keskustelupalstalle, keskimäärin 3,26 viestiä on tullut lähetettyä päivässä.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
500 viestiä on tämän kirjoituksen myötä täynnä. Enemmän tai vähemmän tarpeellisia (luultavasti vähemmän), mutta 500 kuitenkin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
EDIT: Tutkittuani historiatietojani, kävi ilmi että ekat 5000 viestiä tuli ulos noin 8 vuoden aikana mutta seuraavat 5000 viimeisimmän 3,5 vuoden aikana.

Mistä noita historiatietoja saa näppärästi tutkailtua, saako jotain vuositilastoja jostain ulos?

Minulla kun on kutina, että oma viestihistoriani (toki määrällisesti huomattavasti vähäisempi) noudattaa kutakuinkin samaa kaavaa, eli alkuvuosina viestejä tuli vähemmän, mutta sitä mukaa kun ikää karttuu eikä omaa elämää enää ole niin myös viestien määrä kasvaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mistä noita historiatietoja saa näppärästi tutkailtua, saako jotain vuositilastoja jostain ulos?
Ei kai niitä kovin "näppärästi" saa tutkailtua. Minä tein niin, että selasin tätä viestiketjua taaksepäin ja katsoin mitä merkkipaaluja olin milloinkin kuitannut tänne. Siitä tein jakolaskua, että millä aikavälillä on tullut esim edellinen tonni täyteen jne.

Jatkoajan alkuaikoina ei muistaakseni ollut mitään otteluseurantaketjuja, jollaisiin nykyään tulee kirjoitettua hyvinkin kymmenkunta viestiä pelin aikana. Samaten kaikenlaiset BB- ja Salkkari-ketjut ovat nykyään paljon aktiivisemmassa käytössä kuin silloin 2000-luvun alkuvuosina.
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ei kai niitä kovin "näppärästi" saa tutkailtua. Minä tein niin, että selasin tätä viestiketjua taaksepäin ja katsoin mitä merkkipaaluja olin milloinkin kuitannut tänne. Siitä tein jakolaskua, että millä aikavälillä on tullut esim edellinen tonni täyteen jne.

Ok. Minulla kun ovat alkuaikojen merkkipaalut jääneet ilmoittamatta, taisi olla ensimmäinen viesti tähän ketjuun 3000 viestin kohdalla ja toinen 4000 viestin kohdalla. Ainakin ekan tonnin viestiä ei ole, 2000 viestin merkkipaalusta en ole varma.

Olisi kyllä hyvä, jos jostain saisi syynättyä omien viestiensä tilastoja ja historiaa vaikka edes vuosikohtaisella haulla, näkisi vähän missä mennään. Myös joku yleisluontoinen käppyrä siitä, montako prosenttia viesteistä on mennyt esim. yleiselle puolelle, montako Mestis-puolelle, montako maajoukkuepuolelle jne. olisi mielenkiintoinen. Siinäpä ehdotus Jatkis-foorumin ylläpidolle: parempia tilastointimahdollisuuksia ja viestihistorian syynäysmahdollisuuksia vain kehiin!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tällä viestillä tulee täyteen 5500 viestiä täällä. Aikaa tuohon on mennyt sellaiset seitsemän vuotta ja pari kuukautta, joka kieltämättä näin jälkikäteen tuntuu kliseisesti varsin pitkältä ajalta.

Tuolla viestimäärällä näyttää pääsevän myös tällä hetkellä sijalle 105 palstan viestien kokonaismäärässä, joka tuntuu aika erikoiselta. Miellän kuitenkin olevani varsin tuntematon/näkymätön nimimerkki ja noilla samoilla sijoilla satasen molemmin puolin pyörii sellaisia ns. tuttuja/tunnettuja nickejä, jotka tuntuvat kirjoittavan tänne paljon enemmän kuin allekirjoittanut. Oma käsityksenihän on, että naputtelen lähinnä ajoittain KooKoo-osioon, jota ei mestis-fanien ulkopuolella paljon edes lueta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuolla viestimäärällä näyttää pääsevän myös tällä hetkellä sijalle 105 palstan viestien kokonaismäärässä, joka tuntuu aika erikoiselta. Miellän kuitenkin olevani varsin tuntematon/näkymätön nimimerkki ja noilla samoilla sijoilla satasen molemmin puolin pyörii sellaisia ns. tuttuja/tunnettuja nickejä, jotka tuntuvat kirjoittavan tänne paljon enemmän kuin allekirjoittanut. Oma käsityksenihän on, että naputtelen lähinnä ajoittain KooKoo-osioon, jota ei mestis-fanien ulkopuolella paljon edes lueta.

Ei kannata aliarvioida itseäsi, minusta olet varsin aktiivinen ja tunnettukin nimimerkki. Paljon enemmän sinä tänne olet kirjoittanut ja lyhyemmässä ajassa kuin vaikkapa minä.

Mestis-osiohan täällä on minullekin se tärkein osio siitä huolimatta, että viime aikoina on tullut vapaan keskustelun puolelle kirjoiteltua keskimääräistä enemmän. Sen sijaan esim. SM-liigapuolelle kirjoittaa varmasti iso liuta sellaisia kirjoittajia, joista en juuri mitään muista, koska niin harvoin käyn SM-liigapuolen ketjuissa, NHL-ketjuista nyt puhumattakaan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
En ajatellut tänne kirjoittavani, mutta pistetään nyt kuitenkin 15,000. Ehkä se olisi jo riittävä määrä. Pitänee harkita. Usein saanut hyviä keskustelujakin asioista aikaiseksi, vaikka paljon toki sitten näkee sitä turhaa trollausta, jne. Kiitos siis noista hyvistä keskusteluista keskustelukumppaneille.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Tässä tulee viesti nro. 400. Onhan tänne tullut kirjoiteltua jo aikamoisia juttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös