Minun sanavarastossa rättipää viittaa takapajuiseen islamin uskoon eli muslimeihin.
ns. islamin uskohan on vain päivitetty versio kristinuskosta. Korjattiin historiallisia virheitä, kuten se, että jeesus muka olisi ollut jumalan poika, kun hän oikeasti oli vain sanansaattaja, joku voisi jopa sanoa profeetaksi.
Koraanikin on itse asiassa vain päivitys raamattuun ja näin ollen voidaan puhua uusimmasta testamentista. Samat satuolennot siinä kirjassa pyörii kuin raamatussakin.
Huvittavaa on, että uskonto teemalla ratsastetaan, mutta ei ymmärretä itse uskontoja. Nythän ollaan tilanteessa, jossa jeesukseen uskovat taistelevat keskenään, kun jeesuksen kieltävät (ja hänet tappaneet) vain katsovat sivusta ja naureskelevat jeesustelijoiden tyhmyydelle.
Ja ihan varmistukseksi vielä tähän se, etten usko jumalaan tai allahiin, mutta uskon, että nuo ovat yksi ja sama asia. Sama satu, eri roolinimillä.
Niin itse olen sitä mieltä, etten ole rasisti lainkaan.
Tulee mieleen yksi suomalainen elokuva, jossa ilmoitetaan suunnilleen seuraavaan "ei me olla rasisteja, ei vaan tykätä ulkomaalaisista" =)
Niinpä ihan ilman kiihkoilua voi kylmän rauhallisesti ottaa tavoitteeksi EU:n ilman muslimeja. Vaihtakoot uskonnon ja nimen jos haluavat tänne tulla.
Siis mitä? Kuka sitten tekee krapula aamun kebabit ja tuo ne kotiovelle? sinäkö? Paljon mielummin laittaisin sen postimerkin sinun hanuriisi ja lähettäisin sinut muun avustuksen mukana Afrikkaan. Sinusta on paljon vähemmän hyötyä minulle, kuin lähi kebab paikan pitäjästä.
Itse merirosvous saadaan kuriin, kun saadaan toimiva valtio Somaliaan. Islamisteilla oli hyvä yritys ja saivat käsittääkseni mogadishunkin rauhoitettua ollessaan siellä vallassa (ensimmäistä kertaa vuosikymmeniin). Siihen ei ole pystynyt edes suuri ja mahtava Yhdysvallat.
Ainoa virhe näille islamisteilla oli se, että uskoivat jeesukseen väärin ja leijuivat sillä. No sehän ei käynyt Jenkeille ja Etiopian avustuksella potkivat rauhan Mogadishuun tuoneet islamistit ulos.
Nyt ollaan sitten siinäkin maailman kolkassa palattu normaaliin päiväjärjestykseen, eli ryöstelyyn ja rikollisuuteen. Tämähän on kuin kapitalismia. Isommat resurssit omaavat tekevät pienemmillä resurseilla pelaaville tarjouksia, joista he eivät voi kieltäytyä. Meillä se menee niin, että esim. sairaanhoitajalle kerrotaan, että teet työsi tähän hintaan tai tehdään laki, että teet sen siihen hintaan. Todellista tasa arvoa =)
Afganistan on toinen esimerkki tästä Somalian tilanteesta. Siellä oli huumeiden viljely ja muukin rikollisuus saatu kuriin, mutta sielläkin leijuttiin vääränlaisella jeesuksen uskomisella, niin paskaksihan se jo valmiiks paskana oleva maa piti laittaa. Nyt länsimaalainen koalitio on siellä rakentamassa parempaa huomista ja mistäs suurin osa huumeista tänäpäivänä tulee?
Voisin vielä väittää, että niin minun lompakosta hassanien viemät fyrkat kuin noiden kauppalaivojen lunnasrahatkin menevät ainakin osittain Al Quedan terrorismin rahoittamiseen.
Oletko niin Einari, että olet antanut lompakostasi rahojasi otettavan terrorismiin. On siinäkin "pyhää sotaa" käyvä kaveri. Sinunlaisille on lomakohde Kuubassa, tosin ei välttämättä enää kauaa.
Itse rahoitan mc Donaldsissa käydessäni toisenlaista terrorismia/ristiretkeä/"vapautta" uskoa jeesukseen "oikein" =)
Sitten kun taas jossain pamahtaa niin saadaan halleluujaa veisata kaikille rättipäiden ymmärtäjille.
Halleluujaa!!!!!