Rättipää-termistöllä viitataan ilmeisesti
Minun sanavarastossa rättipää viittaa takapajuiseen islamin uskoon eli muslimeihin. Ihan sama minkä tason hemmo kyseessä. Jos on muslimi, on rättipää.
Kyllä sinä Scholl olet sitten harvinaisen brutaali ja epäinhimillinen kaveri.
Kyllä Schollin pitäisi hieman tarkastaa rasistisia lausuntojaan....
Niin itse olen sitä mieltä, etten ole rasisti lainkaan. Olen sen verran paljon kunnollista porukkaa ja kaatopaikkajengiä nähnyt, että ihonvärillä tms. asioilla ei ole väliä kunhan on kunnon porvari, joka on saanut kunnollisen kasvatuksen. Olen vain vääränlaista kasvatusta ja rikollisuutta jne. vastaan.
Ihan puhtaan rationalisista lähtökohdista käyn jonkinlaista "pyhää sotaa" islamia vastaan ja sitäkin lähinnä EU-alueella. Olen sitä mieltä, että jos 2000 vuotta muita jäljessä oleva kulttuuri/uskonto sortaa naisia, vangitsee länsimaalaisia sen takia, että ovat esim. suudelleet kadulla jne. muuta sikailua tapahtuu noissa maissa vallanpitäjien toimesta ja lisäksi monissa maissa islamia on käytännössä pakko tunnustaa ja kansalaisuuteen vaaditaan nimenkin vaihtaminen alibabaksi kuten kestävyysjuoksijoilla on käynyt mm. Qatarissa niin silloin systeemi on syvältä, eikä sitä voi hyväksyä. Kokonaisuus on sellainen, että niissä maissa saavat sikailla vaikka kuinka, mutta EU:ssa emme saa maksaa samalla mitalla takaisin. Samanlaista epäoikeudenmukaisuutta toki EU ja USA ovat myös kokeneet kauppapolitiikassa Japania, Koreaa ja myöhemmin Kiinaa vastaan. Kummallista, että EU:n ja Yhdysvaltojen pitää olla jotain pyhäkouluoppilaita, joita saa laittaa 6-0 koko ajan.
Itse ainakin olen sitä mieltä, että 1492 kun Granada takaisinvallattiin ja maurit karkoitettiin takaisin Afrikkaan, oli se tärkeä hetki eurooppalaiselle sivistykselle ja samaa tulisi harjoittaa uudestaan. Turha sanoa mitään tasa-arvosta. Jokainen tietää, että roskasakki ei ole samanarvoista, eikä islam ole minkäänarvoinen systeemi. Niinpä ihan ilman kiihkoilua voi kylmän rauhallisesti ottaa tavoitteeksi EU:n ilman muslimeja. Vaihtakoot uskonnon ja nimen jos haluavat tänne tulla.
Mitä sitten tulee vittuiluun tuolla merillä merirosmouksen merkeissä niin siellä on tilanne se, että vaikka legionalainen Peters vaikuttaa aika urpolta tyypiltä (kirjansa mukaan ja sitä mitä kaveri on hänen kanssaan Addiksessa suurlähetystön kutsuilla jutellut) niin Ranskan muukalaislegioonalla on ollut aito meininki. Siellä on lähdetty tehtäviin sillä mielellä, että tapetaan jokainen tyyppi. Siis kyllä terrorismin ja muun saa kuriin, kun pannaan kovaa kovaa vastaan. Loppuu varmasti toi touhu, jos sotalaivoista ammutaan somaleiden alukset pohjaan. Tai sitten tehdään rynnäkkö niiden alukseen ja tapetaan jokainen. Onhan länsimaissakin sotilaita, jotka on koulutettu operoimaan pimeässä hankalissa olosuhteissa. En ymmärrä ollenkaan mikä se ongelma on.
Voisin vielä väittää, että niin minun lompakosta hassanien viemät fyrkat kuin noiden kauppalaivojen lunnasrahatkin menevät ainakin osittain Al Quedan terrorismin rahoittamiseen. Sitten kun taas jossain pamahtaa niin saadaan halleluujaa veisata kaikille rättipäiden ymmärtäjille.