Mainos

Mensan nettitesti - Mitäs tuli?

• 38 351
  • 80

Mensan nettitestin tulos?

• alle 100

Ääniä: 5 3,8%
  • 100-105

Ääniä: 0 0,0%
  • 106-110

Ääniä: 0 0,0%
  • 111-115

Ääniä: 1 0,8%
  • 116-120

Ääniä: 30 22,9%
  • 121-125

Ääniä: 39 29,8%
  • 126-130

Ääniä: 32 24,4%
  • Yli 131

Ääniä: 24 18,3%

• Äänestäjiä
    131

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
En ole ihan varma mihin kaikkiin ketjuihin tuloksen valehtelu pitää selittää niin vakuuttavasti että oikeasti olen sitä mieltä että oma valehteluni on muiden syytä. 137. The number I am going to remember.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Muutama ilta sitten kahden kaljan jälkeen tein testin, tulokseksi noin 128. Nelisen minuuttia jäi aikaa käyttämättä, ja testi kyselikin, että oonko nyt varma siitä että haluan lukita vastaukseni, kun aikaakin vielä ois. Oikeissa psykologisissa testeissä olen tottakai saanut lausunnon "vertailuryhmässään keskimääräistä älykkäämpi" vertailuryhmän ollessa akateemisen loppututkinnon suorittaneet. Siinähän mietitte, miten hitossa tämä voi olla mahdollista, koska ketjun hengen vastaisesti en valehtele.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
... Siinähän mietitte, miten hitossa tämä voi olla mahdollista, koska ketjun hengen vastaisesti en valehtele.

Siinähän sen näkee, miten helppo psykologeja ja niiden testejä on huijata. Minäkin olen ollut näissä testeissä vertailuryhmässä "Akateemisen loppututkinnon suorittaneet" Gaussin käyrällä yli 80 %:n kaikilla osa-alueilla. Minkä ei arkijärjellä ajatellen pitäisi olla mahdollista.

Toisaalta näillä testeillähän ne psykologit rahastaa, että kumpiko tässä sitten lienee älykkäämpi, kala vai kalamies?

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Siihen en kommentoi mitään, koska en maksanut tuota testiäkään itse.

En minä sitä ajanutkaan takaa. Oletan, että sinunkin testaamisesi liittyy työhön soveltuvuuteen ja valintaprosessiin.

Minulle on vaan tullut sekä itse "uhrina" eli testattavana että näitä testejä teettäneenä käytännön kokemuksen kautta sellainen tuntuma, että melkoisen pinnallisia loppujen lopuksi ovat nämä testit ja köykäisiä niiden antamat tulokset valintaprosessin tukena arkijärjen rinnalla.

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
"Älykkyysosamääräsi lienee enintään 120". Ei mitään uutta siis tällä saralla. Joten ei ikä auta älykkyyden lisäämisessä. Vasta neljännellä yrittämällä onnistuin saamaan 121, joten ei tuo muistikaan oikein pelaa. Eikä tuota tietenkään saa yrittää kuin kerran, jotta saisi objektiivisen tuloksen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy