Tässä ei ole mitään epäselvää. Hölmöillä saa (tiettyyn rajaan saakka), mutta oppirahat on maksettava. Itsekin olin sen verran utelias, että kävin irc-galleriassa parin minuutin ajan katselemassa, josko se schollin henkilöllisyys paljastuisi minullekin. Olen huono etsivä, tai sitten azulin neuvot olivat sen verran epämääräiset, että parissa minuutissa asia ei selvinnyt, joten annoin asian olla. Eihän jääkiekkoaiheisen keskustelupalstan kuukauden bänni ole edes kovin paha, siis kesää vasten. :)
Ylipäätään minua ihmetyttää tämä tällainen "taiteilin sääntöjen rajoilla, mutta en mielestäni ylittänyt rajoja" -mentaliteetti. Ylipäätään siis tarkoittaen sitä, että tätä esiintyy muuallakin kuin Jatkoajassa. Sitten kun käry käy, etsitään jostain se "tuokaan ei saanut rangaistusta" ennakkotapaus ja vedotaan yhdenvertaisuuteen tms. paskaan.
Mielestäni ei ole lainkaan paha, että modet tulkitsevat välillä vähän epämääräisesti sääntöjä. Kun tämä on kaikkien osapuolten tiedossa, syntyy järkeville kirjoittajille korkeampi kynnys lähteä taiteilemaan sääntöjen rajamailla. Vähemmän järkevistä kirjoittajista ei ole niin väliksi, ne nyt tippuvat kuormasta kuitenkin jossain vaiheessa.
Nyt tulee vain mieleen, että scholl omistaa moderaattorit(kin).
Kiitokset tästä letkautuksesta, varsinainen oivallus!