Melkein sukua julkkikselle

  • 262 649
  • 1 344

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
mtmela kirjoitti:
Liian hapokas.

Katos joo. Niin onkin. Olen minä sen videonkin nähnyt. Ei vaan assosioitunut nimi siihen sitten ollenkaan.

edit: No en minä tota nyt vielä julkkikseksi laskis. Makuasioita varmaankin.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Isäni tädin miehen serkku on Hannu Kapanen.
 
Snakster kirjoitti:
Ville Valo on soittanut ennen HIMiä bassoa kuule useammassakin kokoonpanossa.

Kuule tämän tiesinkin. Valo on myös taitava rumpali. Lähinnä meinasin, että missäköhän yhtyeessä VV on vetänyt keikkaa tuossa kyseisessä konsertissa. No se siitä.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
- Isoisäni on nähnyt Hitlerin.
- Samainen isoisäni on juossut kilpaa maailmanmestari Volmari Iso-Holloa vastaan.
- Olen puhunut Alpo Suhosen kanssa puhelimessa =(
- Isäni tuntee Arvi Lindin.
- Asuin lapsena samalla kadulla kuin Viivi Avellan.
- Ben Zyskowicz on astunut varpailleni ;)
- Lukiossa liikunnanopettajanani oli hetken aikaa Jyrki Heliskoski
- Olen istunut samoilla luennoilla kuin Maija Vilkkumaa
- Olen nähnyt Iiro Seppäsen alastomana =(
- Tätini mies on syntynyt samassa kaupungissa ja samana vuonna kuin Arnold Schwarzenegger ;)
 

McCracken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koiraporin Marsut
Schwarzeneggerista tuli mieleen..

Englantilaisen kaverini isä on treenannut samalla salilla Arnoldin kanssa.
 

Rocco

Jäsen
mendieta kirjoitti:
Näyttelikö ex-valmentajasi homoa?

Join viime lauantaina kaljaa samassa ravintolassa Håkan Hjerpen kanssa!

Ei, vaan se näytteli NDA:ssa sitä tutkimuslaitoksen päällikköä, ja Headhuntersissa jotakin vierailevaa tähteä.

Eli kyseessä oli tämä keskimääräistä paremman rusketuksen omaava näyttelijä, herra Kennedy.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli tuosta päivän Iltalehdestä mieleeni Marika Fingerroos, joka marraskuussa kävi juuri ennen minua Helsingin rautatieasemalta lähtöä tehneen pendoliinon vessassa. Näin Marikan jo asemalla, mutta sitä en tiennyt, että juuri hän oli vessassa, kun sinne jonotin.

Sen verran mehukkaan näköinen nainen on kyseessä, ettei meinannut kusemisesta tulla mitään, kun ajatteli, että samassa vessassa oli hetkeä aiemmin ollut tuo pikkuhoro...
 
Viimeksi muokattu:
Pee kirjoitti:
Tuli tuosta päivän Iltalehdestä mieleeni Marika Fingerroos, joka marraskuussa kävi juuri ennen minua Helsingin rautatieasemalta lähtöä tehneen pendoliinon vessassa. Näin Marikan jo asemalla, mutta sitä ennen tiennyt, että juuri hän oli vessassa, kun sinne jonotin.

Sen verran mehukkaan näköinen nainen on kyseessä, ettei meinannut kusemisesta tulla mitään, kun ajatteli, että samassa vessassa oli hetkeä aiemmin ollut tuo pikkuhoro...
Kait repäisit wc-pöntön mukaasi jne. :)
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Faijan serkun (vai pikkuserkun) poika on... Turo Järvinen / HIFK;-)
 

Stormy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Real Madrid Club de Futbol
Pikkuserkkuni taistelee paikasta Euroviisuissa paukuttamalla kannuja Thunderstonessa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kaverini tuntee Golden AWen (hyvin!).

Toinen on sen homoeroottinen pesä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
kharon kirjoitti:
Serkkuni on mukana Tanssii tähtien kanssa-ohjelmassa.

Pääsikö sinne studioyleisöksi firmaporukoilla vai yksityishenkilöinäkin :D
 

Kawalski

Jäsen
Suosikkijoukkue
pesäkissat
metsänpeikko kirjoitti:
Työkaverin kummityttö seurustelee Joonas Hytösen kanssa.
Tää kyseinen mimmi on veljen tyttöystävän kaveri.

Muita kuuluisuuden hahmoja jotka liittyvät löyhästi elämääni; Iiro Seppänen & Esko Seppänen on jotain sukua. Täällä esiintyvä Mäkine, joka siis on Lordin rumpalin entinen kämppis, on mun entinen kämppis. The Nielikäiset asuu systerin kanssa samassa taloyhtiössä.
 
Suosikkijoukkue
TPS, TurHmA, Anaheim Ducks
Meikä tuntee hyvin MTV3lla maanantai-iltaisin näkyvän TV-sarja Käenpesän salamyhkäisen henkilöhahmon "Käsipakettimiehen"
 

nastamuumio

Jäsen
Suosikkijoukkue
TIIKERIT (kovin junnuseura ikinä!)
Nykyinen avovaimo (siis ennen tavattuaan minut) on viettänyt joillain takavuosien festareilla iltaa itsensä David Lee Rothin kanssa. Festarialueella kiersi Rothin jengiä, jotka kutsuivat aina mielyttävimmän näköiset ihmiset messiin, siitä bäkkärille ja lopulta hotelliin jatkoille. Muistaakseni tämä tapahtui Vaasassa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
on viettänyt .. iltaa itsensä David Lee Rothin kanssa.

Ai siksi sitä nykyään kutsutaan.

Velipuoleni serkku ajaa rallia Grönholmin tiimissä, olikos se nyt joku nuorten sarja tai jotain. Työnantajani on sukua taas rallin MM-sarjan kuskille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös