Melkein sukua julkkikselle

  • 263 209
  • 1 344

Slowhand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Falcons, George Parrosin pelkät
-Äitini entinen työkaveri on Jussi Jääskeläisen äiti.

-Tyttöystäväni toinen kissa on haettu Marja-Liisa Kirvesniemeltä.

-Kaverini sisko on naimisissa Jukka Relanderin kanssa.

-Toinen kaverini on Mikael Forssellin läheinen ystävä.

-Olen seurustellut Ilta-Sanomien toimittajan(silloinen ja nykyinen) kanssa. Tästä kaikki ovat varmaan hirveän kateellisia.

-Anneli Jäätteenmäki on tervehtinyt minua eduskunnan kahvilassa.

Ja paras loppuun...

-olen juonut silloisen tyttöystäväni kanssa punaviiniä, jonka Jari Porttila on henkilökohtaisesti tuonut Itävallasta. Pullo on luonnollisesti tallella.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
-olen juonut silloisen tyttöystäväni kanssa punaviiniä, jonka Jari Porttila on henkilökohtaisesti tuonut Itävallasta. Pullo on luonnollisesti tallella.

And we have a winner! Tuohon ei ole enää mitään lisättäväksi.

Venäjän keisarinna Katariina I on vissiin tutkimusten mukaan sukulainen. Kait hänetkin voi oman aikansa julkkikseksi laskea.
 

Siri

Jäsen
Maajussille morsian ohjelmassa yksi Sepon jatkoonpäässeistä emäntäehdokkaista on Saarijärvi-vuosieni lukiotuttava Linda. (Oli TV:ssä aikasta paljon hiljaisemman oloinen)

Jeps. Juhan yksi emäntäehdokas, Minna, oli samaan aikaan yläasteella. En kyllä tuntenut tyyppiä henk.koht., joten en voi sanoa hyvää enkä pahaa.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Öhman

Loistava aihe! Itse olen kavereiden kanssa naureskellut sitä, että Stefan öhman on minulle "melkein" sukua ;)

Äidinsisaren miehen ystävän lapsen mies, kyllä tässä melkein sukulaisena kellutaan!
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
-olen juonut silloisen tyttöystäväni kanssa punaviiniä, jonka Jari Porttila on henkilökohtaisesti tuonut Itävallasta. Pullo on luonnollisesti tallella.
Oletko ajatellut että voisit rikastua myymällä pullon huutokaupassa? Varmasti saisit hyvät hillot tästä kulttiesineestä
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Johanna Raunio on isäni pikkuserkku. Johanna Raunio näyttelee salatuissa elämissä Tanjaa. Tanja seukkailee salkkareissa Esko Koveron näyttelemän roolihahmo Ismon kanssa. Eli olen melkein sukua The Ismolle.
 

Lämpö

Jäsen
Olen melkein sukua Juha Valjakkalalle aka Nikita Fouganthinelle aka kolmoismurhaajalle :/ sen tarkemmin ei viitti sanoa, ettei "Jussi" ole oven takana...
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Olen ollut samassa junavaunussa kuin Sakari Kuosmanen. Tosin eri aikaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nostetaan tämä ketjuksi hetkeksi ylös. Seuraavana omat "melkein sukulaiset":

- Äidin isän isä pyöri 1900-luvun alussa Tuusulanjärven rantatien taiteilijapiireissä yhdessä mm. herrojen Leino, Sibelius, Halonen kanssa.

- Isän komppanian päällikkö, 1960-luvun alussa oli juuri kadettikoulusta valmistunut pv:n entinen komentaja silloinen ltn Gustav Hägglund.

- Itse olin 1980-luvun puolivälissä ottamassa lentokentällä vastaan yhtä sen ajan kovinta tv-staraa, Ritari Ässää (David Hasselhoff), joka myös niitti mainetta hengenpelastajana vähän myöhemmin. Tuli myös laulettua ko. tilaisuudessa.

- 1990-luvun alun bändikaveri (rumpali) soittaa tällä hetkellä yhtyeessä nimeltä Apocalyptica.

- Lpr-ajan kurssikaverin puoliso on Heidi Kyrö (laulaja).

- Inttikaverina aikoinaan oli yksi Suomen kautta-aikain parhaimmista salibandypelaajista, eli Jaakko Hintikka. Hyvin veivasi jo silloin.

- Junnuna tuli hypeltyä aika paljon korkeutta paikallisella yleisurheilukentällä. Kaverina oli useasti viime vuonna koriksen sm-kultaa voittaneen Hongan kapteeni Jukka Matinen.

- ex-Futis- ja Koulukaveri (r.i.p.) oli aikoinaan Porin Ässien maalivahti. Taisi pelata tämän jälkeen ainakin SaPKossa.

- Toinen ex-futiskaveri on taasen näitä "hunkseja", taitaa olla yksi niistä alkuperäisistä... ja jonka puoliso on myös jonkin sortin julkkis.

- Kolmas ex-futiskaveri on yksi mestiksen parhaista puolustajista, joka pääsi maistelemaan hiemaan liigavauhtiakin tällä kaudella muutaman pelin verran.

- Niin ja oma puolisoni on ollut samoissa pippaloissa aikoinaan "itse" Ellen Jokikunnaksen kanssa, ja vieläpä Turengissa..., josta päästään vielä tähän entiseen, juoru- ja iltapäivälehtien sivuilla hyvinkin useaan otteeseen esiintyneeseen, tangokuningattareen, joka on melkein naapuri...

- Ja viimeiseksi: Velipoika on tarjonnut "kossuvissyn" itselle Matti Nykäselle. Tosin tämän varmaan tehnyt 50% Jyväskyläläisistä. Kysessä taisi olla arkipäivä (TI?), kello oli n.11.00 aamulla, ja juoman tarjous oli nimikirjoituksen saannin edellytys. Näin Matin "manageri" oli todennut.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
- Vaimoni serkku toimii kakkosvalmentajana sm-liigassa
- Olen pikkuisena leikkinyt samalla hiekkalaatikolla kaksinkertaisen maailmanmestarin kanssa (äiti kertoi)
- Veikko Lesonen soitti isälleni bisnekseen liittyvän puhelun
- Oopperatähti Soile Isokoski kävi aikoinaan usein kotonani kylässä, opettaen sisaruksiani ja minuakin pianon soitossa
- Erään kansainvälisestikin noteeratun suomalaisen Heavy-bandin basisti oli yläaste/lukio aikaan luokkakaverini.

Siinäpä alkuun.
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Äitin lapsuudenajan kaverin isoveli on Hannu Järvenpää

EDIT. Kimmo Koskenkorvan isä opettaa minua ammattikoulussa :--D
 
Viimeksi muokattu:

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Yleisurheilun olympiavoittaja oli aikanaan samassa koulussa kanssani.
- Kahdelle junnumaajoukkueen (jääkiekko) pelaajille olen opettanut liikuntaa.

Ei nyt muistu muuta mieleen.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Kävin lukiota koulussa, jonka yläasteella samaan aikaan opiskelivat The Rasmus-yhtyeen pojat. Olen siis käytännössä itsekin rock-tähti.
 

tiikeri

Jäsen
- Olin rinnakkaisluokalla yläasteella rantalentopalloa pelaavien Nyströmin siskosten kanssa.
- Yksi opettajistani samaisella yläasteella oli Mika Häkkisen kummitäti.
- Kari-Pekka Kyrö osti meiltä auton joskus. En muista oliko ennen vai jälkeen sen doping-jupakan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Kuuluuko edes tänne..
Mummon siskon pojanpoika on tuomari Faforin, tuli esille jyskälän ajoissa kun olin niiden mökillä (mummon sisko on mun kummi).
Se hyvin touhukas naisihminen selitti kahvipöydässä kun sen pojanpojan talo oli uhattu polttaa, (tapaus Rautakorpi) oli käynyt vakuutustarkastajatkin paikalla.
Meinasin räkäistä kaffit pöydälle :)
Lisäksi isäni on tanssinut Helsinkiläisessä ravintolassa Linda Lampeniuksen kanssa, ei sylikkäin mutta samalla parketilla ja (tadaa) samaan aikaan :)
 

McCracken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koiraporin Marsut
Kaverini äitin sukulainen, joka asuu Amerikassa, on Dave Grohlin äitin ystävä.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
- Lainasin Kiprusoffin Makkelle ravien käsiohjelmaa Kokemäen juhannusraveissa muutama suvi takaperin. Kaunis poika.

- Faija osti omakotitalon pakkohuutokaupalla jossa Jyrkkiön Juha oli toinen ostajaehdokas, mutta taisi loppua pojalta rahat kun kakkoseksi jäi :)

- Karri Kivi osti minulta kirjoituspöydän kesällä.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
KTP:n ex-korisvalmentaja Ray Ailus oli meillä pari kertaa liikunnanopettajan sijaisena 8.luokalla.
 

Rocco

Jäsen
Olen kätellyt BB-Timoa. Ja ehdin juttelemaankin sen kanssa. Mutta kun en yhtään ole seurannut BB:tä niin en tiennyt kuka se on.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Entinen liikuntamaikkani oli entinen jenkkifudismaajoukkueen valmentaja, super bowlin komentaatori ja Leveragen kitaristi: Tuomas Heikkinen!

Olen myös ihan oikeasti sukua eräälle tunnetulle julkkikselle. Valitettavasti meillä on sama etu- ja sukunimi, joten en voi kertoa kuka henkilö on kyseessä. Sen voin kertoa että on suhteellisen ärsyttävää lukea ”omia” toilailujaan/haastatteluja lehdistä ja puhelinnumerokin meni salaiseksi kun kyllästyin lehtimiesten haastattelupyyntöihin ja kännisiin ”mitäs shulle nyt kuuluu” - soittoihin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ala-asteen liikunnanopettajani joskus vuonna 1986 tjsp. oli eräs J.Tikkanen, joka on Esa "Tiki" Tikkasen pikkuserkku tai joku muu yhtä läheinen tyyppi.

Lisäksi Rauman Lukossa ja Tampereen Ilveksessäkin pelannut Esa Tommila on isäni pikkuserkku. Vissiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös