Nostetaan tämä ketjuksi hetkeksi ylös. Seuraavana omat "melkein sukulaiset":
- Äidin isän isä pyöri 1900-luvun alussa Tuusulanjärven rantatien taiteilijapiireissä yhdessä mm. herrojen Leino, Sibelius, Halonen kanssa.
- Isän komppanian päällikkö, 1960-luvun alussa oli juuri kadettikoulusta valmistunut pv:n entinen komentaja silloinen ltn Gustav Hägglund.
- Itse olin 1980-luvun puolivälissä ottamassa lentokentällä vastaan yhtä sen ajan kovinta tv-staraa, Ritari Ässää (David Hasselhoff), joka myös niitti mainetta hengenpelastajana vähän myöhemmin. Tuli myös laulettua ko. tilaisuudessa.
- 1990-luvun alun bändikaveri (rumpali) soittaa tällä hetkellä yhtyeessä nimeltä Apocalyptica.
- Lpr-ajan kurssikaverin puoliso on Heidi Kyrö (laulaja).
- Inttikaverina aikoinaan oli yksi Suomen kautta-aikain parhaimmista salibandypelaajista, eli Jaakko Hintikka. Hyvin veivasi jo silloin.
- Junnuna tuli hypeltyä aika paljon korkeutta paikallisella yleisurheilukentällä. Kaverina oli useasti viime vuonna koriksen sm-kultaa voittaneen Hongan kapteeni Jukka Matinen.
- ex-Futis- ja Koulukaveri (r.i.p.) oli aikoinaan Porin Ässien maalivahti. Taisi pelata tämän jälkeen ainakin SaPKossa.
- Toinen ex-futiskaveri on taasen näitä "hunkseja", taitaa olla yksi niistä alkuperäisistä... ja jonka puoliso on myös jonkin sortin julkkis.
- Kolmas ex-futiskaveri on yksi mestiksen parhaista puolustajista, joka pääsi maistelemaan hiemaan liigavauhtiakin tällä kaudella muutaman pelin verran.
- Niin ja oma puolisoni on ollut samoissa pippaloissa aikoinaan "itse" Ellen Jokikunnaksen kanssa, ja vieläpä Turengissa..., josta päästään vielä tähän entiseen, juoru- ja iltapäivälehtien sivuilla hyvinkin useaan otteeseen esiintyneeseen, tangokuningattareen, joka on melkein naapuri...
- Ja viimeiseksi: Velipoika on tarjonnut "kossuvissyn" itselle Matti Nykäselle. Tosin tämän varmaan tehnyt 50% Jyväskyläläisistä. Kysessä taisi olla arkipäivä (TI?), kello oli n.11.00 aamulla, ja juoman tarjous oli nimikirjoituksen saannin edellytys. Näin Matin "manageri" oli todennut.