Työkaveri on pelannut Ville Leinon kanssa samassa joukkueessa ja oli kuulemma silloin Leinoa parempi pelaaja.
Luin eka että tyttökaveri ja jäin miettimään että kuinka ne neiti-Leino puheet saadaan aina esiin..
Työkaveri on pelannut Ville Leinon kanssa samassa joukkueessa ja oli kuulemma silloin Leinoa parempi pelaaja.
Toiseksi huonoin kaverini Nyyssönen onkin koko lailla suoraan alenevassa polvessa sukua kreikkalaisten Dionyyssökselle.Parhaan kaverini perhe on Clinttonien ystäviä
- Kutsun sukuelintäni Olli Jokiseksi.
Mun veijarin nimi on Päällikkö, joten me ollaan kai jotain sukua keskenämme? Koska ilmoittautuu Kurpitsapään omaava henkilö?
Siirrettiin tänään Nic Bäckströmin jenkkilästä tulleet kamat erääseen hulppeaan kartanoon jossain päin Espoota ja siinä vaimon kanssa juttelin muutaman sanan. Voitaneen sanoa, että kuulun "lähipiiriin".
Huhuja en pistä liikenteeseen, mutta paljonkos sillä on vielä sopimusta jäljellä?
Jos tuo Nic meinaa Nicklasta niin hänen sopimuksensa Washingtonin kanssa jatkuu vielä monta vuotta. Eli en usko että Bluesiin on siirtymässä ja varmaankin vanhuusiässä palaa korkeintaan kotimaahansa.
Kummisetäni tuntee Anssi Kelan. Toivottavasti huomenna ei ole postilaatikko täynnä fanipostia.
Teuvo Hakkarainen on avokin isän veli :)
Siis käyttännössähän mä olen julkkis, ainakin siis omasta mielestäni.
Minulla on kaksi yhteistä Fb-kaveria Jarmo Kekäläisen kanssa.
Eli näin suomeksi sanottuna Teuvo Hakkarainen on avopuolisosi setä :)
Joo, oli pakko viilata pilkkua.