Melkein sukua julkkikselle

  • 262 630
  • 1 344
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tuohan tarkoittaa, että Bill ja Hillary Clinton ovat siis myös sukua keskenään?

Kinkyä, luulin että tuota tapahtuu vain eteläisissä osavaltioissa.
Molemmille Clintoneille voi olla sukua olemalla heidän jälkeläisensä. Ei siis tarvitse olla välttämättä kinkyä. Melkein-jälkeläinen voi olla kai monellakin tavalla, varmaan jollakin perverttisen puoleisella tavalla myös. Anne73 tarkentakoon jos katsoo aiheelliseksi, oletetaan siihen saakka että tapauksessa on jotain kinkyä...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eikä ollut, luulet vaan. Ilmiselvän sukulaisuussuhteen voi päätellä myös Nyyssösen läpi vuoden punehtivista kasvoista sekä pitkään viipyilevästä tuoksuvalikoimasta.

Itse olen melkein sukua takavuosien ravikuningas ori Vieskerille. Isäni setäpuoli Voitto eli tuttavallisesti Vokke asui joskus sotien jälkeen Säynätsalossa siinä Jyväskylän kupeessa. Aiemmin itsenäisen Säynätsalon kunnan naapurissa sijaitsee Muurame, josta myös ori Viesker on kotoisin. Sukulaissuhteen takeeksi isän setäpuoli eli tämä Vokke oli lähes nimikaima ori Vieskerin isän eli Vokkerin kanssa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
- Omistan kypärän joka päässään Jyrki Välivaara pelasi lapsena jääkiekkoa. Itseasiassa olen omistanut tuon kypärän jo 20 vuotta, ja se on muuten ihan helvetin ruma.

- Kaverini on juonut viinaa Mana Manan keikkabussissa Otra Romppasen kanssa.

- Olen ryypännyt Jeesuksen kanssa internetissä.

- Kutsun sukuelintäni Olli Jokiseksi.

-
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Siirrettiin tänään Nic Bäckströmin jenkkilästä tulleet kamat erääseen hulppeaan kartanoon jossain päin Espoota ja siinä vaimon kanssa juttelin muutaman sanan. Voitaneen sanoa, että kuulun "lähipiiriin".
Huhuja en pistä liikenteeseen, mutta paljonkos sillä on vielä sopimusta jäljellä?
 

Ralph

Jäsen
Siirrettiin tänään Nic Bäckströmin jenkkilästä tulleet kamat erääseen hulppeaan kartanoon jossain päin Espoota ja siinä vaimon kanssa juttelin muutaman sanan. Voitaneen sanoa, että kuulun "lähipiiriin".
Huhuja en pistä liikenteeseen, mutta paljonkos sillä on vielä sopimusta jäljellä?

Jos tuo Nic meinaa Nicklasta niin hänen sopimuksensa Washingtonin kanssa jatkuu vielä monta vuotta. Eli en usko että Bluesiin on siirtymässä ja varmaankin vanhuusiässä palaa korkeintaan kotimaahansa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Entisen kämppiksen serkku on Keravan kuningatar Henna Kalinainen, ja olen häntä pussannut silloin kun sillä oli vielä rillit ja hammasraudat, mulkut ilmaan! Tämän Hennan setä on poliisi, ja vittumainen kyttä onkin. Kiusasi minkä ehti kun vielä maisemissa pyörin. Moikattiin aina kun vastaan tuli liikenteessä/kaupassa jne. Cool. Not.

Mitä minä olenkaan mennyt tekemään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mun pikkuserkkuni on toiminut Presidentin avustajana 33 vuotta ennen siirtymistään Tallinnaan suurlähettilääksi.

Olen siis melkein sukua Kekkoselle, Koivistolle, Ahtisaarelle ja Haloselle.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Jos tuo Nic meinaa Nicklasta niin hänen sopimuksensa Washingtonin kanssa jatkuu vielä monta vuotta. Eli en usko että Bluesiin on siirtymässä ja varmaankin vanhuusiässä palaa korkeintaan kotimaahansa.

Juuri samaa kaveria. Ilmeisesti heillä on jotain sukua täällä päin. Noh, hyvin taittui vaimolta soomi.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuukka Rask on jotain (kaukaista) sukua minulle kuulema.

Tommi Läntisellä on mökki lähellä vanhempieni kotia, ja usein hän moikkaakin iloisesti minulle kun olen töissä.
 
Viimeksi muokattu:

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kummisetäni tuntee Anssi Kelan. Toivottavasti huomenna ei ole postilaatikko täynnä fanipostia.

Anssi Kela asuu talossa, jossa asui ennen eräs ystäväni. Anssi Kela on siis melkein ystäväni. Olen istunut myös Samuli Putron kanssa samassa ravintolan pöydässä ja tervehtinyt häntä. Hän on minulle siis kuin veli.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kesäkuussa olin Ruotsin suurlähetystön järjestämillä kutsuilla, jotka pidettiin kyseisen kiinteistön sisäpihalla. Samaisella pihalla käyskenteli samaan aikaan Rita Tainola eli olen syönyt samaa ruokaa kuin Rita ja vielä ilmeisesti kulkenut hänen jalanjälkiään.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Teuvo Hakkarainen on avokin isän veli :)
 

Ralph

Jäsen
Anssi Salmelan äiti on ollut kaverini lapsenvahtina.
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Siskoni hyvät lapsuuden ystävä on sukua Ruudun veljeksille. Myös samaisen siskon toinen ystävä on Ben Zyzkojne. sukulaisia. Isovanhempani taas tunsivat JJ Lehdon vanhemmat. Siis käytännössähän mä olen julkkis, ainakin siis omasta mielestäni. Toisaalta edellä mainituista herroista en ole nähnyt livenä kuin Ruudun veljekset hallilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös