Melkein sukua jääkiekkoilijalle

  • 26 557
  • 256

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ex-liigakiekkoilija Tapio Sammalkangas on ei kerran vaan KAHDESTI käynyt tsiigailemassa LinkedIn-profiiliani. Ei muuta kuin rohkeasti kaveripyyntöä tulemaan, Tapsa.
Toi on pientä. Koko Vaasan Sport kävi kurkkimassa profiiliani. Olen siis sopimusta vaille Sportin pelaaja. Kyllä se kohta sieltä tulee.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen Lahden Reipas. Vai olenko Han Hockey Reipas vai Reipas Lahti. Olen ollut Sami Lekkerinmäen häissä. Kakkosviulua soitti Ruponen, Pasi Ruponen.

Rikos on jo vanhentunut niin nyt voi tunnustaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen naimisissa Teemu Selänteen kanssa. Lisäksi minulla on yksi yhteinen lapsi Paul Kariyan kanssa.
 
Olen naimisissa Teemu Selänteen kanssa. Lisäksi minulla on yksi yhteinen lapsi Paul Kariyan kanssa.

Melkoinen sattuma, että puolisollasi on sama nimi kuin kuuluisalla jääkiekkoilijalla ja vieläpä niin, että lapsesi isällä on niin ikään sama nimi kuin toisella kuuluisalla jääkiekkoilijalla. Varsinkin kun nuo ovat molemmat melko harvinaisia nimiä. Älä vaan sano, että sulla on identtinen nimi kuin sillä jääkiekkoilija-Teemu Selänteen vaimolla?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Melkoinen sattuma, että puolisollasi on sama nimi kuin kuuluisalla jääkiekkoilijalla ja vieläpä niin, että lapsesi isällä on niin ikään sama nimi kuin toisella kuuluisalla jääkiekkoilijalla. Varsinkin kun nuo ovat molemmat melko harvinaisia nimiä. Älä vaan sano, että sulla on identtinen nimi kuin sillä jääkiekkoilija-Teemu Selänteen vaimolla?
Ei ku mähän just sanoin tuolla aiemmin että mä oon Jari Kurri.

Vai onko Teemu Selänteen vaimonkin nimi Jari Kurri? Jos on, niin sitten sanon.
 
Ei ku mähän just sanoin tuolla aiemmin että mä oon Jari Kurri.

Vai onko Teemu Selänteen vaimonkin nimi Jari Kurri? Jos on, niin sitten sanon.

Aa tuo oli mennyt tuo kokonaan ohi. Pahoittelut Jari. Tämähän muuttuu vain oudommaksi. Laitoin juttuvinkkiä lehteen, että on olemassa Jari Kurri, joka on naimisissa Teemu Selänteen kanssa ja jolla on yhteinen lapsi Paul Kariyan kanssa. Mutta ei kuitenkaan ”se” Kurri, Selänne tai Kariya.

Jos täällä on ketjua, jossa pitäisi tunnustaa olevansa melkein sukua julkkikselle, niin kohta on siihen ketjuun asiaa. Sillä julkkis sinusta eittämättä tuolla rekordilla tulee.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Emmä edes pääse niin känniin, että tajuisin teidän kullittelua!!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Alla kuva 22 vuotiaasta, siloposkisesta asiakirjottajasta sen jälkeen kun hän on lukenu vartin tätä huikeeta, ihan kuset housuun lirauttavaa hassuttelua.
 

Liitteet

  • vittumitäpaskaa.jpg
    vittumitäpaskaa.jpg
    18,1 KB · kertaa luettu: 176

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
IFK:ssa muutaman kauden pelannut, ja nykyään tietääkseni Norjassa vaikuttava
Mika Partanen on käytännössä sukulaiseni, koska asuttiin samassa talossa, mutta
eri rapuissa.

Juteltiin usein kun satuttiin ainakin viikottain samaan aikaan ulkoilemaan koirien kanssa,
ja minun koirani leikki aina Partasen koiran kanssa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Olin tammikuussa Tampereella katsomassa liigapeliä parin Ässissä mestaruuden voittaneen pelaajan kanssa.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen pelannut jääkiekon maailmanmestaruuden voittaneen pelaajan pikkuveljen kanssa junnuna samassa joukkueessa. Tämä pikkuveli meni myös voittamaan jääkiekon maailmanmestaruuden hieman myöhemmin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen pelannut jääkiekon maailmanmestaruuden voittaneen pelaajan pikkuveljen kanssa junnuna samassa joukkueessa. Tämä pikkuveli meni myös voittamaan jääkiekon maailmanmestaruuden hieman myöhemmin.

Jouduin miettimään. Voi olla, että tiedän keistä on kyse. Voi olla, että junioreissa isoveli ohitti minut Vierumäellä vähän liian helposti -> 2 min. Väkivaltaisuus Kaukalo, Turha. Vittu kun ei sitä saanut millään kiinni, joten annoin mailaa sitten vähän reilummin. Olisitte ite ollut siinä! Ihme avautumista. Kaveri vain meni enkä edes huomannut. Sitten kun lopulta huomasin, oli jo myöhäistä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jouduin miettimään. Voi olla, että tiedän keistä on kyse. Voi olla, että junioreissa isoveli ohitti minut Vierumäellä vähän liian helposti -> 2 min. Väkivaltaisuus Kaukalo, Turha. Vittu kun ei sitä saanut millään kiinni, joten annoin mailaa sitten vähän reilummin. Olisitte ite ollut siinä! Ihme avautumista. Kaveri vain meni enkä edes huomannut. Sitten kun lopulta huomasin, oli jo myöhäistä.
”Niin hyvää puuta, niin hyvää puuta, niin hyvää puuta se on”

Ei leppä, ei tuomi, ei haapa vaan…

Got it?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Legendaarinen Liiga- ja NHL-tähti Brian Rafalski asui jonkin aikaa melkein naapurissani. Näin hänet monta kertaa myös paikallisella R-Kioskilla ja pari kertaa jopa vaihdoimme muutaman sanan. Tuon R-Kioskin kauppias tilasi Rafalskille amerikkalaisia sanoma- ja aikakauslehtiä, mistä Rafalski oli kovin mielissään. Tuohon aikaanhan netin lehtitarjonta oli vielä melkoista pikselimössöä ja kökköä. Amerikkalaisten painettujen lehtien tarjonta Suomessa taisi muutenkin vielä painottua miestenlehtiin. Ehkä Rafalski osti niitäkin. En tiedä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen ollut pari vuotta töissä samassa organisaatiossa kuin Arto Tukio. Mukava heppu, mutta varaluistimet olivat yhä hukassa.

Vaimo työskentelee aika paljon Kristian Kuuselan vaimon kanssa. Vaimon serkku on ollut tekemisissä Sirpa ja Teemu Selänteen kanssa.

Sääli kyllä, mutta mulla ei ole mitään kerrottavaa Jari Kurrista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen työskennellyt työmaalla jonka vastaavamestari oli Erik Kakon veli. Kun tämä "velveikkonen" lähti (tai sai potkut) firmasta niin minä sain hänellä olleen työläppärin työkoneekseni.

Työskentelin Erkki Laineen osaomistamassa firmassa siihen aikaan kun hän kuoli (traagisessa veneonnettomuudessa).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös