Vastajännäri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Hyvä!Moi kaikki Jari Kurrit!
Hyvä!Moi kaikki Jari Kurrit!
Tämä viesti on raportoitu moderaattoreille henkilön arvuutteluna.Moi kaikki Jari Kurrit!
Toi on pientä. Koko Vaasan Sport kävi kurkkimassa profiiliani. Olen siis sopimusta vaille Sportin pelaaja. Kyllä se kohta sieltä tulee.Ex-liigakiekkoilija Tapio Sammalkangas on ei kerran vaan KAHDESTI käynyt tsiigailemassa LinkedIn-profiiliani. Ei muuta kuin rohkeasti kaveripyyntöä tulemaan, Tapsa.
Tämä ketju on melkein sukua jääkiekkoilijalle. Sinun kuvauksesi mukaan olet sukua.Olen naimisissa Teemu Selänteen kanssa. Lisäksi minulla on yksi yhteinen lapsi Paul Kariyan kanssa.
Olen naimisissa Teemu Selänteen kanssa. Lisäksi minulla on yksi yhteinen lapsi Paul Kariyan kanssa.
Ei ku mähän just sanoin tuolla aiemmin että mä oon Jari Kurri.Melkoinen sattuma, että puolisollasi on sama nimi kuin kuuluisalla jääkiekkoilijalla ja vieläpä niin, että lapsesi isällä on niin ikään sama nimi kuin toisella kuuluisalla jääkiekkoilijalla. Varsinkin kun nuo ovat molemmat melko harvinaisia nimiä. Älä vaan sano, että sulla on identtinen nimi kuin sillä jääkiekkoilija-Teemu Selänteen vaimolla?
Moi Teemu Selänteen vaimo Jari Kurri!Ei ku mähän just sanoin tuolla aiemmin että mä oon Jari Kurri.
Vai onko Teemu Selänteen vaimonkin nimi Jari Kurri? Jos on, niin sitten sanon.
Minä. Olen. Jari. Kurri.
Ei ku mähän just sanoin tuolla aiemmin että mä oon Jari Kurri.
Vai onko Teemu Selänteen vaimonkin nimi Jari Kurri? Jos on, niin sitten sanon.
Olen pelannut jääkiekon maailmanmestaruuden voittaneen pelaajan pikkuveljen kanssa junnuna samassa joukkueessa. Tämä pikkuveli meni myös voittamaan jääkiekon maailmanmestaruuden hieman myöhemmin.
”Niin hyvää puuta, niin hyvää puuta, niin hyvää puuta se on”Jouduin miettimään. Voi olla, että tiedän keistä on kyse. Voi olla, että junioreissa isoveli ohitti minut Vierumäellä vähän liian helposti -> 2 min. Väkivaltaisuus Kaukalo, Turha. Vittu kun ei sitä saanut millään kiinni, joten annoin mailaa sitten vähän reilummin. Olisitte ite ollut siinä! Ihme avautumista. Kaveri vain meni enkä edes huomannut. Sitten kun lopulta huomasin, oli jo myöhäistä.
Kristian Kuusela!”Niin hyvää puuta, niin hyvää puuta, niin hyvää puuta se on”
Ei leppä, ei tuomi, ei haapa vaan…
Got it?