Melkein sukua jääkiekkoilijalle

  • 26 558
  • 256

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Olen käynyt monta kertaa kyseisessä kioskissa ja tunsin aikaisemman omistajan!! Laita paremmaksi.

Itse Pekka Virta on tarjonnut minulle oluen 1997 kun jutusteltiin baarissa!!
Sanoi myös Levosta nössöksi kun kyselin onko oikeasti kova noilla jäähyminuuteilla.
Näin muuten Kostajan pelaamassa Kuusamon Pallo-Karhujen paidassa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Nuutisen Samin tytär on laulanut kanssani samassa kuorossa jokunen vuosi sitten ja Jokereissa muutaman matsin kaudella 2007–08 pelannut Heikki "Hege" Hyvönen puolestaan on meikäläisen entinen koulukaveri yläasteelta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Olen nostanut Tony Salmelaisen kanssa Turo Järvisen taksiin. Tony kertoi osoitteen ja minä löin kuskille seteliä kouraan, Turre lepäsi.

Juuso Välimäen puoliso kutsui minut Calgaryyn vierailulle, onkohan kutsu vielä Arizonassa voimassa?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sanoin Mika Niemiselle joskus 90-luvun lopulla, että pikkuisen väärän joukkueen valitsi.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun sukulainen pelasi lätkää, mutta ei sillä rahkeet riittäneet siihen, että ammatikseen olisi pelannut. Pienestä jäi kiinni, etten olisi sukua jääkiekkoilijalle.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Täällä sit haetaan munalukkoa oikein urakalla!!

Ei muuta, hajantukaa vaikka ois Jari Kurri täällä!!

Tä rimmaa, keksikää piisi mihin sopisi.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Ex-liigakiekkoilija Tapio Sammalkangas on ei kerran vaan KAHDESTI käynyt tsiigailemassa LinkedIn-profiiliani. Ei muuta kuin rohkeasti kaveripyyntöä tulemaan, Tapsa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ex-liigakiekkoilija Tapio Sammalkangas on ei kerran vaan KAHDESTI käynyt tsiigailemassa LinkedIn-profiiliani. Ei muuta kuin rohkeasti kaveripyyntöä tulemaan, Tapsa.
Tapio Sammalkankaan serkku on entinen työkaverini.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös