Meille tulee vauva!

  • 464 761
  • 2 180

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Axel K.
15052004 04:09 syntyi maailmaan ja meidän perheeseen uusi pikku ritari. Pelaajakorttiin merkittävät mitat ovat 50cm ja 3770g. Rauhallisista otteista päätellen pojasta tulee Tuulolan tyylinen kiekollinen ja varma pakki. Poika ei turhia höntyillyt (ja huudellut).

Niin, eipä sitten muuta kuin onnea taloon täältäkin suunnasta.

Täältä tähän
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Axel K.
15052004 04:09 syntyi maailmaan ja meidän perheeseen uusi pikku ritari. Pelaajakorttiin merkittävät mitat ovat 50cm ja 3770g. Rauhallisista otteista päätellen pojasta tulee Tuulolan tyylinen kiekollinen ja varma pakki. Poika ei turhia höntyillyt (ja huudellut).

Onnittelut. Ei muuta kuin poika mukaan seuraavaan Kauno Saariot tapaamiseen, niin oppii heti alusta alkaen pöyhkeilemään.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Jomppa
Onnittelut. Ei muuta kuin poika mukaan seuraavaan Kauno Saariot tapaamiseen, niin oppii heti alusta alkaen pöyhkeilemään.
Älä tuo, oppii pöyhkeilyn lisäksi warettamaan.

Paljon onnea koko perheelle mummoni naapuriin!

PS. Tiesitkös että Timo Lehkonen asui pelaajauransa aikana siinä samaisessa talossa?
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Twite
Älä tuo, oppii pöyhkeilyn lisäksi warettamaan.

Paljon onnea koko perheelle mummoni naapuriin!

PS. Tiesitkös että Timo Lehkonen asui pelaajauransa aikana siinä samaisessa talossa?

En tiennyt! Ehkä pojasta tuleekin veskari, Puurulahan on ehkä lähdossä tuonne ison veden taakse. Täytyykin heti keskiviikkona pojan kotiin tullessa alkaa opettamaan näyttäviä hanskatorjuntoja.

Kiitos edelleen kaikille onniteluista. HPK-pipo on jo hommattu (lasten malli). Onkohan se Designer muuten jo teettänyt jo ne paidat. Olisi voinut teettää pronssipaidan mallia "vastasynyt/sylivauva".

Ja älkää olko huolissanne, kyllä poika pöyhkeilemään oppii. Niin häpeilemättömästi jo tänään vehkeitänsäkkin kätilötytöille esitteli...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
ISOISÄN ILMOITUS...

Meinaan vaan, että alkuvuodesta 2005 meikäläisestä tulee sitten isoisä, ukki, vaari, paappa jne.

Jos minulla ei ole vielä ollut mitään keski-iän kriisiä, niin nyt se taitaa oman poikani toimesta iskeä päälle kuin tavarajuna.

Voi tsiises, ensi kesänä sitten kirkuva sinappikone pullauttelee yrjöä minun syliini kesämökin kuistilla - joka oli monta vuotta ah niin rauhallinen pakopaikka.

Mistähän saisi potkupuvun IFK:n väreissä?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: ISOISÄN ILMOITUS...


Kiitos. Niinpä tietysti KSB. Minä aikoinaan kannoin kätilöopistolta vastasyntyneet lapseni kotiin kiedottuina IFK:n puna-sini-valkoiseen kaulahuiviin - se huivi oli kyllä vaimon tekemä.

Ei voi mitään, kyllä tässä nyt on hieman liikuttuneessa olotilassa. Sain nimittäin tietää tulevani isoisäksi eilen illalla kesken kiihkeän EM-futispelin .... en muista sen jälkeen pelin tapahtumista mitään.
 

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
Re: ISOISÄN ILMOITUS...

Viestin lähetti Predator
Meinaan vaan, että alkuvuodesta 2005 meikäläisestä tulee sitten isoisä, ukki, vaari, paappa jne.


Onnea vaan näin etukäteen isoisälle/ukille/vaarille/paappalle/papalle jne.. :-D!
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: ISOISÄN ILMOITUS...

Viestin lähetti Predator
Sain nimittäin tietää tulevani isoisäksi eilen illalla kesken kiihkeän EM-futispelin .... en muista sen jälkeen pelin tapahtumista mitään.

Konkratsuleisons sitten vaan! Keinutuolissa on mukavampi istuskella nyytti sylkyssä kuin yksikseen...:)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: ISOISÄN ILMOITUS...

Viestin lähetti Predator
Meinaan vaan, että alkuvuodesta 2005 meikäläisestä tulee sitten

Jos minulla ei ole vielä ollut mitään keski-iän kriisiä, niin nyt se taitaa oman poikani toimesta iskeä päälle kuin tavarajuna.

Voi tsiises, ensi kesänä sitten kirkuva sinappikone pullauttelee yrjöä minun syliini kesämökin kuistilla - joka oli monta vuotta ah niin rauhallinen pakopaikka.

Mistähän saisi potkupuvun IFK:n väreissä?

Tuhannet onnittelut jo tässä vaiheessa tulevalle isoisälle, ukille, vaarille tai paapalle ja tietysti erityisesti itse asianosaisille ja koko perheelle.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joo. Minustakin pitäisi tulla isä tässä parin kuukauden sisällä. Tuntemukset ovat erikoiset, tai oikeammin niitä ei oikeastaan ole. Välillä vain havahdun siihen, että kah, vaimo on tosissaankin pyöristynyt viimeisen puolen vuoden aikana.

Vaikka vauva oli suunniteltu, en ole tuntenut oikeastaan minkäänlaisia tunnekuohuja odotuksen aikana. En vaimoni ilmoittaessa raskaudesta, en ultrassa enkä edes ensimmäisten potkujen* aikana. Fiilis oli pikemminkin jotenkin lakoninen, "jaaha, nyt se on sitten totta meidänkin kohdalla". Sen sijaan jonkin sortin kunnioitus vaimoani kohtaan on lisääntynyt. Toivon todellakin, että myös tunteet uutta tulokasta kohtaan tulevat mukaan vimeistään synnytyksessä.

Lisäksi minua pelottaa hiukan. Olenko loppujen lopuksi valmis ottamaan vastuun pienestä ja heiveröisestä olennosta, omasta lapsestani? Siis oma lapsi, miettikää nyt, aivan mieletön ajatus! Sellainen aivan pieni, ruttuinen muhvelo. Hyvä jos sen ranteet ovat peukaloni paksuiset vastasyntyneenä... No, vaikka käyttöohjekirjaa ei tule paketin mukana, uskon, että jokaisella normaalilla aikuisella aktivoituu ainakin pienoinen hoivaamisen tarve ja sitä kautta myös piilevät vauvankäsittelytaidot jne.

Niin. Ehkä suurin pelkoni liittyy tunneköyhyyteeni. Pitäisikö minun tuntea jotain tässä vaiheessa? Oliko ulkopuolisuuden tunne tuttua teille, oi te juniorien isät? Voinko luottaa siihen, että kun se nyytti putkahtaa ulos, myös minä koen tulokkaan kaikessa tunnekirjossaan osaksi itseäni ja vaimoani?

Voi veljet, on tämä melkoista touhua.

*tarkoitan vauvan liikehtimistä, en työpaikan menettämistä
 
Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: ISOISÄN ILMOITUS...

Viestin lähetti Predator
Meinaan vaan, että alkuvuodesta 2005 meikäläisestä tulee sitten isoisä, ukki, vaari, paappa jne.

Onneksi olkoon!
Sekä UKILLE että uudelle isukille.
Itsehän toivon että joku päivä voin antaa faijalleni samanlaisen lahjan..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: ISOISÄN ILMOITUS...

Viestin lähetti Predator
Meinaan vaan, että alkuvuodesta 2005 meikäläisestä tulee sitten isoisä, ukki, vaari, paappa jne.
Onnittelut... minulta ekaa kertaa tässä ketjussa. Varmasti hieno tunne kerta kaikkiaan sinulla tuo.

Itse oikeastaan toivoisin että voisin olla isoisä, ennemmin kuin olisin isä. Jostain syystä se tuntuu helpommalta ajatukselta. Ehkä olen lientynyt hieman lapsia kohtaan tästä yrmeästä asenteestani, ehkä se johtuu siitä että seurustelen ja että asioita miettii enemmän... ehkä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TYTTÖ!

Tänään kesäaamun valjetessa ruokakuntamme täydentyi täydellisellä lahjalla. Rouva ähkäisi potran tytön missimitoiltaan himpun alle 4 kiloa ja vähän yli puoli metriä. Onnekseen tytär muistutti ilmiselvästi ja kiistatta enemmän äitiään kuin isäänsä, mistä asiasta on varmasti hänelle hyötyä iän karttuessa. Toki teen parhaani lelliäkseni tyttäreni muutoin pilalle ennenkuin oppii edes puhumaan. Varautukaa myynninkasvuun, Barbie-liikkeet!

Piti vielä sanomani, että veikkaanpa meiltä vellipersemiehiltä edes teoriassa jäävän synnytyksen tekemättä. Pimut ovat taffia porukkaa, kun mitataan kipukynnyksiä. Eipä juuri ole moittimista suomalaisessa kätilötaidoissakaan. Luulen löysimmän vatsan salissa löytyneen meikäläiseltä yrittäessäni väistellä ammatti-ihmisten tekemistä mukatarpeellisena.

Onni on oma Prinsessa. Ugh.
 

theref

Jäsen
Re: TYTTÖ!

Viestin lähetti Senior
Tänään kesäaamun valjetessa ruokakuntamme täydentyi täydellisellä lahjalla. Rouva ähkäisi potran tytön missimitoiltaan himpun alle 4 kiloa ja vähän yli puoli metriä.

Hemmetin paljon onnea vaan Seniorille ja koko perheelle!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: TYTTÖ!

Viestin lähetti Senior
Tänään kesäaamun valjetessa ruokakuntamme täydentyi täydellisellä lahjalla. Rouva ähkäisi potran tytön missimitoiltaan himpun alle 4 kiloa ja vähän yli puoli metriä.

Mä oikeesti haistoin YV:stä jotain.
Näköjään vanha orikin jaksaa, koko perheelle isot onnittelut.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Re: TYTTÖ!

Viestin lähetti Senior
Tänään kesäaamun valjetessa ruokakuntamme täydentyi täydellisellä lahjalla. Rouva ähkäisi potran tytön missimitoiltaan himpun alle 4 kiloa ja vähän yli puoli metriä. Onnekseen tytär muistutti ilmiselvästi ja kiistatta enemmän äitiään kuin isäänsä, mistä asiasta on varmasti hänelle hyötyä iän karttuessa. Toki teen parhaani lelliäkseni tyttäreni muutoin pilalle ennenkuin oppii edes puhumaan. Varautukaa myynninkasvuun, Barbie-liikkeet!

Piti vielä sanomani, että veikkaanpa meiltä vellipersemiehiltä edes teoriassa jäävän synnytyksen tekemättä. Pimut ovat taffia porukkaa, kun mitataan kipukynnyksiä. Eipä juuri ole moittimista suomalaisessa kätilötaidoissakaan. Luulen löysimmän vatsan salissa löytyneen meikäläiseltä yrittäessäni väistellä ammatti-ihmisten tekemistä mukatarpeellisena.

Onni on oma Prinsessa. Ugh.

Onnea Sene. Joko HIFK-potkupuku on hankittu? Hieno homma!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: TYTTÖ!

Viestin lähetti Senior

Onni on oma Prinsessa. Ugh.

Juuri näin. Helvetisti onnea ja nauti prinsessasta vielä kun voit. Tuota pikaa kulmakunnan kollit aloittavat mouruamisensa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: TYTTÖ!

Viestin lähetti Senior
Tänään kesäaamun valjetessa ruokakuntamme täydentyi täydellisellä lahjalla. Rouva ähkäisi potran tytön missimitoiltaan himpun alle 4 kiloa ja vähän yli puoli metriä. Onnekseen tytär muistutti ilmiselvästi ja kiistatta enemmän äitiään kuin isäänsä, mistä asiasta on varmasti hänelle hyötyä iän karttuessa.

Onni on oma Prinsessa. Ugh.

Paljon onnea, todella hienoa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: TYTTÖ!

Viestin lähetti Senior
Onni on oma Prinsessa. Ugh.

VAAALLTAVAT ONNNITTELUT !!

Koko Senior perheelle, mutta kuten tuolla aiemmin mainittiin ei mene kauaakaan, kun kollit alkaa mouruumisen.

PS: Vähänkäytetty kahdeksanvuotta vanha Valmet pumppuhaulikko, täysin tarpeettomana.
 
K

kangaroo

Sene, paljon onnea Sinulle ja rouvallesi !

Oma Pikkuprinsessa on uskomattoman hieno asia. Hän valloittaa isukin sydämen kokonaan ja ehdoitta.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Onnea Seniorille ja vaimolle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös