Jaha, tämä ketju nousi. Hieno homma tuo ipa rulesin juttu, vaikka ipa ei ruletakaan. Säästetään onnittelut myöhemmäksi, nyt näytän peukkua Mansen veljelle.
No joo, tuossa jokunen kuukausi takaperin lueskelin tätä ketjua ja mietin koska voisin tämän otsikon alle itse kirjoittaa. Homma oli silloin ns. työn alla ja nyt...No, nyt voin kirjoittaa tämän otsikon alle. Meille tulee vauva. Eipä siitä sen enempää, aika pitkälti sama juttu kuin ipan miehellä eli mikään totinen vauvakuume ei missään vaiheessa iskenyt. Itse olin liikkeellä enemmänkin ns. järkipohjalta, eli haluan jälkeläisiä ja vanhemmuuden kokemuksen.
Eipä silti, hyvältä se tuntuu. Vaimo hakeutui eilen hoitoon kun oli huolissaan siitä että vuorokauteen ei ollut tuntenut potkuja tai muutakaan (ollaan siis jo aika pitkällä). Oli sitten tutkittu perinpohjaisesti, mm. ultraäänikuvattu. Siellähän se lillui jalat siveellisesti ristissä, suu vaan oli kuulemma käynyt kun oli vettä hörppinyt (sitä kuulemma tapaavat tehdä). Sydänäänet olivat kuulemma erinomaiset, ja kyllä se hyvää tekee omallekin sydämelle kun asiaa vähän miettii. Siunattua elämänvaihetta tässä saa elää.