Meille tulee vauva!

  • 465 131
  • 2 180

Carlos

Jäsen
Twite kirjoitti:
Löytyi siis yksi joka on sitä mieltä että kyseessä on jonkinlainen kilpailu, leuhkiminen ja ylpeilyn aihe. Siis ne mitat, ei se että on onnistunut saamaan lapsen. Pahoittelen, scholl ei ollutkaan harhateillä.

Väännä nyt sitten tätä provoasi ja tahallaan väärinymmärrystä hiukan pidemmälle. Olen helvetin ylpeä mm. seuraavista asioista:

- Saimme vaimoni kanssa lapsen
- Se on poika (tyttö on jo ennestään, josta syystä voin tunnustaa toivoneeni poikaa)
- Poika on terve
- Poika on kunnollisen kokoinen

Ei kyseessä ole mikään kilpailu, nuo ym. asiat nyt vaan saavat aikaan minussa iloa ja ylpeyttä. En edes häpeä tunnustaa sitä.

Tämä taitaa nyt vaan olla tätä, että joku trollaa aiheista kuten "miksi hymyilemme kun olemme iloisia, minkä vitun takia ei voi vaikka itkeä".
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Tyttö tuli!

Lauantaina, vähän ennen kuutta aamulla, syntyi tämän perheen uusin tulokas. Laitan tähän nyt ne strategiset mitat, vaikka siitä on näköjään palautetta tullutkin, eli pituus 49cm ja painoa 3906 grammaa. Tyttö oli syntyessään isosiskoaan yli 700 grammaa painavampi, vaikka pituutta olikin saman verran.
Meikäläinen alkaa nyt olla aika selvästi alakynnessä näitä kolmea naisihmistä vastaan.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
TAM kirjoitti:
Lauantaina, vähän ennen kuutta aamulla, syntyi tämän perheen uusin tulokas. Laitan tähän nyt ne strategiset mitat, vaikka siitä on näköjään palautetta tullutkin, eli pituus 49cm ja painoa 3906 grammaa. Tyttö oli syntyessään isosiskoaan yli 700 grammaa painavampi, vaikka pituutta olikin saman verran.
Meikäläinen alkaa nyt olla aika selvästi alakynnessä näitä kolmea naisihmistä vastaan.
Onnea pikkuneidin isälle! Kyllä nyt tulevaisuus näyttää sulla aika hankalalta... Monta naista, jotka kietovat sinut pikkurilliensä ympärille (=
Mutta yhtä iloa ja onnea se vain on. Onnea tietysti tulokkaalle, äidille ja isosiskolle. Mitenkäs isosisko on valmistautunut tähän suureen tehtäväänsä ja uuteen rooliin?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onnea helevetisti uusille vanhemmille!

Miulla on kolme muksua - tytöt 11 ja 3 v, poika 9 kk - ja kaikki, toistan: KAIKKI mitä elämästä tiedän, olen oppinut heiltä.

Yhtykää, kansalaiset!
 

Jokipoika

Jäsen
Tänään 18.5 klo: 4.58 meille syntyi topakka tyttövauva. Mittoina tällä isin silmäterällä on 51cm ja 4095g. Itse synnytys ei kestänyt kuin kaksi tuntia. Kyllä tässä väsyttää, mutta onpa onnellinen olo.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Jokipoika kirjoitti:
Tänään 18.5 klo: 4.58 meille syntyi topakka tyttövauva. Mittoina tällä isin silmäterällä on 51cm ja 4095g. Itse synnytys ei kestänyt kuin kaksi tuntia. Kyllä tässä väsyttää, mutta onpa onnellinen olo.


Onnittelut !! Hieno homma!
 

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
Lämpöiset onnittelut Jokipojalle!!

On se varmaan ihmeellinen fiilis tällä hetkellä?

Itsellä h-hetki lähenee kovaa tahtia, meille esikoisen pitäisi ilmaantua tuossa heinäkuun alussa.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokipoika kirjoitti:
Tänään 18.5 klo: 4.58 meille syntyi topakka tyttövauva. Mittoina tällä isin silmäterällä on 51cm ja 4095g. Itse synnytys ei kestänyt kuin kaksi tuntia. Kyllä tässä väsyttää, mutta onpa onnellinen olo.

Paljon onnea vain Jokipojalle ja muillekin osallisille! Nyt sitten vain haulikon ostoon pitämään kollit loitolla..

t. Kolmen kollin isä
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Jokipoika kirjoitti:
Tänään 18.5 klo: 4.58 meille syntyi topakka tyttövauva. Mittoina tällä isin silmäterällä on 51cm ja 4095g. Itse synnytys ei kestänyt kuin kaksi tuntia. Kyllä tässä väsyttää, mutta onpa onnellinen olo.
Suuret onnittelut täältäkin. Meillä vielä 2 kuukautta h-hetkeen.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Jokipoika kirjoitti:
Tänään 18.5 klo: 4.58 meille syntyi topakka tyttövauva. Mittoina tällä isin silmäterällä on 51cm ja 4095g. Itse synnytys ei kestänyt kuin kaksi tuntia. Kyllä tässä väsyttää, mutta onpa onnellinen olo.

Katos perhana. Onnittelut Kultahammasrannikon Keisarille :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jokipoika kirjoitti:
Tänään 18.5 klo: 4.58 meille syntyi topakka tyttövauva. Mittoina tällä isin silmäterällä on 51cm ja 4095g. Itse synnytys ei kestänyt kuin kaksi tuntia. Kyllä tässä väsyttää, mutta onpa onnellinen olo.
Todella paljon onnea ja jaksamista kaikille kolmelle! Nyt saat ylpeillä ja leijua oikein luvan kanssa.

---

Kylläpä aika menee nopeasti. Vajaa kaksi vuotta sitten meikäläinen sai käsivarsilleen pienen ihmeen, ja nyt samainen neiti puhuu jo muutamia sanoja, "Titi, titi, täjje eipää". Niin, on maailmassa sentään jotain kaunistakin jäljellä. Onnea kaikille vanhemmille! Vai pitäisikö sanoa, että ymmärtäkää onnenne.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jokipoika kirjoitti:
Tänään 18.5 klo: 4.58 meille syntyi topakka tyttövauva. Mittoina tällä isin silmäterällä on 51cm ja 4095g. Itse synnytys ei kestänyt kuin kaksi tuntia. Kyllä tässä väsyttää, mutta onpa onnellinen olo.

Paljon onnea myös omasta puolestani.

Tää on jännä ketju. Tätä kun lukee niin alkaa tämmöistä "raavasta" miestäkin vaivaamaan vauvakuume. Noh hoidetaan koulut nyt ainakin loppusuoralle ennen kuin aletaan lisääntymään.

On varmaan huikea fiilis katsella omaa pientä lastaan ja seurata hänen kehitystään..

Onneksi on sentään tuo koiranpentu korvikkeena tällä hetkellä.. =)
 

Jokipoika

Jäsen
Kiitos kaikille onnittelijoille. Nyt on saanut vähän nukkua ja pizzakin on jo tilattu kotiin. Niin, olenhan yh-isä ainakin pari-kolme yötä 2v11kk ikäiselle pikkupojalle joo ja kyllä me nyt syödään muutakin kuin pizzaa, mutta kuitenkin. Siinäpä sitä sitten taas onkin menoa ja ääntä kun naiset tulevat kotiin. Saapa nähdä alkaako/jatkuuko vastakkainasettelun aika isoveljen taholta. Kuinka omistushaluinen hän on? Toisaalta se"kin" on aina ollut isin poika, ihan omiltakin mielipiteiltään. No jonkun ajan kuluttua tämän näkee...
 
Viimeksi muokattu:

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Jokipoika kirjoitti:
Tänään 18.5 klo: 4.58 meille syntyi topakka tyttövauva. Mittoina tällä isin silmäterällä on 51cm ja 4095g. Itse synnytys ei kestänyt kuin kaksi tuntia. Kyllä tässä väsyttää, mutta onpa onnellinen olo.

Rutosti onnea! Tarjoan tuopillisen, kunhan taas törmätään

Tässä jännitys on kasvamassa täälläkin, sillä esikoisen pitäisi syntyä lokakuun alkupuolella.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Jokipoika kirjoitti:
Tänään 18.5 klo: 4.58 meille syntyi topakka tyttövauva. Mittoina tällä isin silmäterällä on 51cm ja 4095g. Itse synnytys ei kestänyt kuin kaksi tuntia. Kyllä tässä väsyttää, mutta onpa onnellinen olo.

Tuhannet onnittelut.

Meille syntyi sitten poika 8.5 ja ennestään kun oli tyttö 2v 8kk, niin täytyy sanoa, että tuntuu todella hienolta.

Niin ja on nuo naiset hurjia,kun synnytyksestä selviävät. Ei voi kun ihmetellä jälleen kerran.
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Juulia kirjoitti:
Onnea pikkuneidin isälle! Kyllä nyt tulevaisuus näyttää sulla aika hankalalta... Monta naista, jotka kietovat sinut pikkurilliensä ympärille (=
Mutta yhtä iloa ja onnea se vain on. Onnea tietysti tulokkaalle, äidille ja isosiskolle. Mitenkäs isosisko on valmistautunut tähän suureen tehtäväänsä ja uuteen rooliin?

Jaahas täällähän oli mulle suunnattu kysymys, joka on aiemmin jäänyt huomiotta. Pikkuneitihän on jo lähes nelikuinen, joten aika hyvin rutiinit ovat jo löytyneet.

Isosiskolle tietysti pyrittiin ennen pikkuneidin syntymää selittämään mikä on homman nimi ja saattoi siitä jotain hyötyä ollakin. Pientä mustasukkaisuutta oli alkuun havaittavissa, mutta pääpiirteissään on kyllä mennyt ihan hienosti. Huomiota olemme tietysti pyrkineet jakamaan mahdollisimman tasaisesti molemmille, jottei isompia konflikteja syntyisi.

Yleensä isosisko on innolla auttamassa hoitamisessa ja on myös hoitanut omia "vauvojaan" (esim. tuo rintaruokinta on hyvin hallussa ;-)). Pikkusiskoa halailtaessa ja hoidettaessa saattaa voimankäyttö välillä olla kyllä aika hurjaa, joten saa tässä yhä tarkkana olla. Pikkuneiti puolestaan seurailee yleensä naureskellen siskonsa touhuilua.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Ohhoh. On kyllä nyt niin erikoisen hyvä fiilis, että on ensimmäistä kertaa pakko avautua oikein alan ketjuun.

Olipahan täysin stressitön lauantai. Sai ihmetellä pitkästä aikaa emännän kasvanutta masua ja äsken sitten ensimmäisiä kertoja näkyi ihan konkreettisesti, kun poika potki tulevan äippänsä vatsassa. Se tuntuu ja se näkyy ja jotenkin se lumoaa joka ainut kerta, vaikka tässä ollaan tietysti oikein kovakuorisia kolleja. Siellä se poitsu on ja menee lujaa. Joka hetki sitä h-hetkeä odottaa enemmän.

Lapsi on kyllä kaikenkaikkiaan aika ihmeellinen asia. On aina niin hienoa huomata kuinka lapsi reagoi erinäisiin ärsykkeisiin, vaikka se vielä masussa onkin. Päivät nukutaan ja illalla aletaan sitten potkimaan. Musiikilla pystyy rauhoittamaan, mutta vain hetkeksi. Täytyy varmaan katsoa millaista musiikkia soittaa, ettei kasva Antti Tuisku-faniksi.

Olipahan sekavaa sepustusta, mutta onpahan olokin aika vaikuttunut. En sano, että moni asia on saanut uuden perspektiivin ja tarkoituksen elämässä, mutta kyllä siltikin tämä nykyelo on ihmeellistä. Kovalla innolla tässä lokakuuta odottelee.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Whoa!

"Kohtuullinen" herätys tälle sunnuntaille hieman viiden jälkeen, kun vaimokulta ilmoitti, että nyt tulee lähtö. Tästä sitä kohta mennään ja jos uusi TPS/Jokeri-fani päättää tämän vuorokauden puolella tervehtiä maailmaa, samalla hääpäivästämme tulee esikoisen syntymäpäivä.

I'll report back to you all, here we go!
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on aikaa raportoida tännekin:

19.6. klo 2.28 syntyi Varpusen perheeseen tuhti poika, 54 cm ja 4145 g. Pojankoltiainen teetti vaimolla melkoisesti töitä, mutta menihän se raskas vuorokausi loppujen lopuksi hyvin. Kaikki on ok ja tuoreet vanhemmat ovat lievästi ihmeissään. Meillä on poika?

Olin synnytyksessä mukana enkä kadu päätöstä hetkeäkään. Oli suorastaan upeaa nähdä oma lapsi ja kuulla ensimmäiset parkaisut. Niin vilpitöntä helpotusta ja onnen tunnetta en muista.

"Take my hand, take my whole life too
For I can't help falling in love with you"
 

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
Lämpimät onnittelut Sparrow! On se varmaan ihmeellinen fiilis tällä hetkellä.. Itselläni olisi vielä pari viikkoa odoteltavaa, ehkä..
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Onnea Sparrow:lle ja uudelle äidille! Erittäin hienoa, oman lapsen syntyminen on varmasti niitä elämän kohokohtia, vaikken sitä vielä itse ole päässyt kokeamaan.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iceberg kirjoitti:
Onnea Sparrow:lle ja uudelle äidille! Erittäin hienoa, oman lapsen syntyminen on varmasti niitä elämän kohokohtia, vaikken sitä vielä itse ole päässyt kokeamaan.

Onnea myös minulta Sparrowille. Ja Icebergille tiedoksi että on ne sellaisia elämän kohokohtia ettei ihan heti unohdu.. 3 poikaa ja 3 kohokohtaa. Toivottavasti saat myös joskus itse kokea näitä mahtavia hetkiä. Vaimo on jo ehdotellut neljättäkin...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
majuho kirjoitti:
...Ja Icebergille tiedoksi että on ne sellaisia elämän kohokohtia ettei ihan heti unohdu.. 3 poikaa ja 3 kohokohtaa....

Niin, ai onko poikien saamisessa jotain vikaa, jos kaikki muut ovat kohokohtia?

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös