MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Anteeksi pätkäsyni...
Tervetuloa HPK kannattajan arkeen 90-luvun lopulle- 2000 luvulle. Teillä ei kuitenkaan ole edes mitaleja. HPK sensijaan taisteli lähes joka kausi mitaleista ja niitä voittikin ja seuraavana keväänä oli sijoitus taas 10 tienoilla arvioissa. Kaikkeen kato tottuu.
Ihan hyvä vertaus sinällään, monena vuotena odotettiin Kerhon romahdusta, mutta yllättävän hyvin ne vetivät.
Itse en tuolloin ole mikään HPK-asiantuntija on - eli korjaa toki jos olen väärässä - mutta itse väittäisin Kerhon tuolloisessa menestyksessä olleen kyse vahvasta omasta pelitavasta, höystettynä hyvillä hankinnoilla ja ennen kaikkea organisaation toiminnan jatkuvuudella. Kerhon kohdalla voisi kehityksen sanoa huipentuneen kevään 2006 (ansaittuun) mestaruuteen. Itse näen tämän hetken Ässissä paljon samaa.
Selvyyden vuoksi mainitsen nyt vielä kerran, etten kritisoi kausiennakon sijoituksia. Olkoot ne mitä vaan... En vaan jaksaisi lukea enää syksyn tullen lehtijuttuja mistään "Porin ihmeestä" tai "ylisuorittamisesta". Nälkä kasvaa syödessä ja on porilaisittain ihan kusetusta ja huonoa itsetuntoa puhua jostain sijoista 9-11. Näin siis nyt syksyllä 2012.
Sen sijaan jos Ässät (vastoin odotuksiani) oikeasti romahtaa taistelemaan viimeisestä säälipaikasta, luen innolla analyysit ja stoorit tästä, koska se jo olisi oikea uutinen.