McTorson voimasuhdearvio kaudelle 2023–2024

  • 857 611
  • 4 009

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Olisi outoa, kun näiden lisäksi kärkipään molarit ja paras puolustus.

Mitenkäs tämä Bunnaman on pelannut muuten? Kiinnostaa kun Kodytekin taistelupari vedonlyönnissä itselläni. Itsellä siis Kodytek.
Ei ainakaan eilen erottunut kentältä millään lailla. Rankkareissakin onneton yritys. Jos Marjamäki jatkaa Kärppien peräsimessä koko kauden, kykenee 25-30 pisteeseen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@McTorso vaikuttaako Witkowski mitenkään enää?
 

axe

Jäsen
Bäckmanin jälkikäteen tuoman osapisteen Tapparalle kyllä voi poistaa. Olin ite varmaan vahvasti vaikuttamassa että se lisättiin, mutta nyt pari viikkoa myöhemmin oonkin tosi skeptinen että tulleeko tästä sittenkään mitään. Oon tuuliviiri rauhaton.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@McTorso vaikuttaako Witkowski mitenkään enää?
Kausi on niin alussa, että varmasti sekä Sportin ja Tapparan hankinnat pitää vielä tässä vaiheessa ottaa huomioon, varsinkin, kun ilmeisen heikon kohdan vahvistamiseksi molemmat tulivat ja ilmeisen kyvykkäitä ovat. Mulla menee viikonloppu jääkiekon ulkopuolisissa hommissa, enkä edes Raksilaan pääse, prkl. Hoidan tuon arviointihomman ensi viikolla.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Bäckmanin jälkikäteen tuoman osapisteen Tapparalle kyllä voi poistaa. Olin ite varmaan vahvasti vaikuttamassa että se lisättiin, mutta nyt pari viikkoa myöhemmin oonkin tosi skeptinen että tulleeko tästä sittenkään mitään. Oon tuuliviiri rauhaton.
Mikä tuossa nyt sai viirin kääntymään?

Olen huomannut näitä arvioita tehdessä, ettei viiriä paljon kannattaisi heilutella, koska silloin se pyörii koko ajan. Kovin lyhyellä periodilla kannattajat näkemyksiään muodostavat ja tietenkin vielä tunteella. Se on tässä ketjussa hienosti tässä alkukierroksilla nähty. Eikä siinä mitään, hyvä, että on tunnetta ja kiinnostusta.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Mikä tuossa nyt sai viirin kääntymään?
Bäckmanin kohdalla varmaan viitattiin hänen peliaikoihinsa. Kolmesta ottelusta pelannut muistaakseni kahdessa ja niissäkin n.5min peliajalla. Ei hyvältä näytä, ellei sitten valmennus aja häntä tarkotuksella todella varovasti sisään.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Kärpät jaetulla jumbosijalla. Mites tässä nyt näin on käynyt ?? Hyvin omituista...
Älä nyt, supermies Koivunen alistaa vielä, kun taas Pelicansin Jämsen tuskin menee tällä kaudella eteenpäin, koska kehityskäyrät ei aina mene kuten odotetaan.

Marjamäen luova ja pirteä peli-ilme on ollut selkeä piristysruiske alkukaudesta. No, muutama kierroshan tässä on vasta pelattu, mutta vähän on pakko veistä käännellä.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Älä nyt, supermies Koivunen alistaa vielä, kun taas Pelicansin Jämsen tuskin menee tällä kaudella eteenpäin, koska kehityskäyrät ei aina mene kuten odotetaan.
Harvoin tulee vastaan yhtä taitavia kavereita kuin Jämsen. Ei tullut kovin tarkasti seurattua viime kaudella herran pelejä, mutta tuskimpa on tällä hetkellä kaukana liigan taitavimmasta kaverista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärpät jaetulla jumbosijalla. Mites tässä nyt näin on käynyt ?? Hyvin omituista...
Ei nyt sillä että minä, tai kovin moni muukaan Kärppäfani olisi ollut Torson kanssa samaa mieltä näistä ennakkoarvioista, mutta aikalailla väsynyttä on tulla melkein jokaisen kierroksen jälkeen sanomaan näitä samoja juttuja. Etenkin tänään kun Kärpät ei edes pelannut.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ei nyt sillä että minä, tai kovin moni muukaan Kärppäfani olisi ollut Torson kanssa samaa mieltä näistä ennakkoarvioista, mutta aikalailla väsynyttä on tulla melkein jokaisen kierroksen jälkeen sanomaan näitä samoja juttuja. Etenkin tänään kun Kärpät ei edes pelannut.
Niin että jos ovat 60. pelin jälkeen sijalla x. Niin on turha tulla sanomaan mitään jos sijoitus tippuu 3. pykälää alemmaks kun muut pelaa ja he eivät? Koska eivät edes pelannut tänään..
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Niin että jos ovat 60. pelin jälkeen sijalla x. Niin on turha tulla sanomaan mitään jos sijoitus tippuu 3. pykälää alemmaks kun muut pelaa ja he eivät? Koska eivät edes pelannut tänään..

Niin että mitä että?
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Niin että jos ovat 60. pelin jälkeen sijalla x. Niin on turha tulla sanomaan mitään jos sijoitus tippuu 3. pykälää alemmaks kun muut pelaa ja he eivät? Koska eivät edes pelannut tänään..
Siinä vaiheessa joukkueilla lienee pelattuna kuitenkin suunnilleen sama määrä pelejä. Kommenttisi on tasoltaan sama kuin vertailisit pistekertymää jos Kärpillä olisi pelattuna 30 peliä, KalPalla 40 peliä ja Ilveksellä 50 peliä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niin että jos ovat 60. pelin jälkeen sijalla x. Niin on turha tulla sanomaan mitään jos sijoitus tippuu 3. pykälää alemmaks kun muut pelaa ja he eivät? Koska eivät edes pelannut tänään..
En tajunnut sanaakaan tästä viestistä. Mutta edelleen, kovin on väsynyttä.
 

StanTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, Raahe-Kiekko
Niin että jos ovat 60. pelin jälkeen sijalla x. Niin on turha tulla sanomaan mitään jos sijoitus tippuu 3. pykälää alemmaks kun muut pelaa ja he eivät? Koska eivät edes pelannut tänään..
Kiitos. Päätäni särkee kun yritin lukea tätä niin että ymmärtäisin.. mutta en ymmärrä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Syy on se, että sinut on juuri noutoloukutettu.
+1 helppoon menee porukka kyllä.

Katsellaan joulun tietämillä sarjataulukkoa uusiksi kun ovat pelimäärät tasoittuneet. Yllä olevaa 30, 40 ja 50 pelin erotusta en tosin toivo silloin kuitenkaan olevan voimassa. Tai sitten saisivat otteluohjelman tekijät lyödä viisaat päänsä uudelleen yhteen.
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut

Tästä papegojamärke ja ylenmäärin sanoinkuvaamatonta ikuista respektiä. Ylikylän foorumisti ja Jatkiksen jääkiekkoleijona-aatelia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös