Olet trolli. Ellet sitten tarkoittanut että AHL:n kautta kokeilemaan ja sitä kautta mahdollisesti ansaitsemaan kokeilu NHL:ssä. Maalivahdilla on todella ison työn takana saada paikka NHL:stä.
Tarkoittaako trolli, että on erimieltä asiasta, että Blomme antaa vaik Pelsuja ja jotain vastaan pientä edgeä, eli on jonkun mielestä huonompi, vaikka kuin Bartosak niin se on trollausta? Sori en oikeesti tiiä mitä trolli tarkoittaa mutta foorumeil esiintyy usein se eikä noi nuorten swag yolo yms myöskään kerro mulle muuta, kun että niitä jotkut käyttää tai ainakin käytti joitain vuosia sitten.
Kyllä tänään olisi huippumaalivahdin normaalilla esityksellä otettu 3 pistettä. Tuntuu suhteellisen usein menevän se 1 helppo tai otettavissa oleva, joka ei tämän hetken joukkueen peliesityksen kanssa vaan riitä pisteisiin.Kärpät on niin paska tällä hetkellä että edes prime Brodeur ei tuota miksikään muuttaisi.
Se on selvä, että Westerholm oli tänään Blomqvistia parempi. Ihan pöljäpäivä sattui hänelle. Hieno maalivahti! Sieltä se Blomqvistkin asettuu huippuvauhdiksi. Nyt pitää olla malttia.Kyllä tänään olisi huippumaalivahdin normaalilla esityksellä otettu 3 pistettä. Tuntuu suhteellisen usein menevän se 1 helppo tai otettavissa oleva, joka ei tämän hetken joukkueen peliesityksen kanssa vaan riitä pisteisiin.
Onneksi Blomqvist on kuitenkin siinä iässä, että kauden aikana tapahtuvaa kehitystäkin on lupa odottaa lupaavalta maalivahdilta. Hieman enemmän olisin huolissani jos kyseessä olisi parhaassa iässä oleva "valmis" maalivahti.Se on selvä, että Westerholm oli tänään Blomqvistia parempi. Ihan pöljäpäivä sattui hänelle. Hieno maalivahti! Sieltä se Blomqvistkin asettuu huippuvauhdiksi. Nyt pitää olla malttia.
Kyllä tänään olisi huippumaalivahdin normaalilla esityksellä otettu 3 pistettä. Tuntuu suhteellisen usein menevän se 1 helppo tai otettavissa oleva, joka ei tämän hetken joukkueen peliesityksen kanssa vaan riitä pisteisiin.
Minä sanoin että tulee olemaan NHL-veskari joidenkin vuosien kuluttua. En seuraavan kahden kauden aikana. NHL:ssä on maalivahtina niin vaikea murtautua NHL:n puolelle. Blomqvist on kuitenkin Penguinsin ykkös mokkeprospekti, joten ihan odotettavissa olisi reilua saumaa myös NHL:n puolella - tietenkin edellyttäen että AHL:ssä sujuu loistavasti.Se kuka sano että Blomqvist pelaa nhl seuraavan kahden kauden aikana niin voin ottaa asiasta esim 100€ vedon että ei tule pelaamaan.
Kyllä Kärpillä on ongelmia maalivahdeissa kuten on myös puolustuksessa ja hyökkäyksessä sekä penkin takana jos mestaruuteen asti menemistä pitää kriteerinä.
Tuskin kukaan on niin idiootti että tarttuu tällaiseen. Aika harvassa on 22-vuotiaat veskarit jotka NHL:ssä pelaa.Se kuka sano että Blomqvist pelaa nhl seuraavan kahden kauden aikana niin voin ottaa asiasta esim 100€ vedon että ei tule pelaamaan.
Muutamat pitää tätä kuta kuinkin No brainerina. Ensi kaudella ahl ja nhl debyytti, 2024-25 suurinpiirtein Vezina materiaalia. Saa nähdä tuleeko ainuttakaan ahl peliä edesTuskin kukaan on niin idiootti että tarttuu tällaiseen. Aika harvassa on 22-vuotiaat veskarit jotka NHL:ssä pelaa.
En ole nähnyt kyllä yhtään viestiä missä Blommaa pidetään parin vuoden päästä Vezina-veskarina, mutta pistä vaikka linkki sellaiseen viestiin.Muutamat pitää tätä kuta kuinkin No brainerina. Ensi kaudella ahl ja nhl debyytti, 2024-25 suurinpiirtein Vezina materiaalia. Saa nähdä tuleeko ainuttakaan ahl peliä edes
Kyllä se SaiPan toka maali näytti sellaiselta, että toisessa päässä veskari otti aika monta vastaavan tason paikkaa kiinni. Melko hyvän maalivahdin hyvä peli ei tällä hetkellä vain riitä. Huippumaalivahdin hyvä peli tai melko hyvän maalivahdin huippupeli voisivat riittääkin.Mikä noista oli otettavissa? Blomma otti ainakin yhden gamesaverin pelissä ja muutenkin pelasi hyvin. Tänään oli tasainen jumbofinaali ja parempi voitti ei siinä sen kummempaa
Tästä voin ottaa niin suuren vedon kuin itse kehtaat. On suorastaan noloa sinulta esittää tuollaista. About jokainen, joka NHL:ään varataan, pääsee AHL:ssä kokeilemaan.Saa nähdä tuleeko ainuttakaan ahl peliä edes
Sanoit vuoden päästä ahl, 2-3v päästä nhl. Minä kärjistin ja nappasin vuoden pois. En usko Blomqvistin nhl uraan mutta sellainen hyvä eht mokke ja ehkä jopa mm kisojen kävijä tulee kyseeseen kunhan ensin käy tekemässä sen bussiliiga pyrähdyksen. Tällä hetkellä blom on mielestäni keskitasoa liigassa joten se on maalivahtiongelma seuralle joka haluaa voittaaMinä sanoin että tulee olemaan NHL-veskari joidenkin vuosien kuluttua. En seuraavan kahden kauden aikana. NHL:ssä on maalivahtina niin vaikea murtautua NHL:n puolelle. Blomqvist on kuitenkin Penguinsin ykkös mokkeprospekti, joten ihan odotettavissa olisi reilua saumaa myös NHL:n puolella - tietenkin edellyttäen että AHL:ssä sujuu loistavasti.
Mutta joo, en ota vetoa kanssasi. Ja Kärpillä EI - toistan EI - ole maalivahtiongelmia. Jos Blomqvistille tulee joku iso loukkaantuminen, niin sitten lähtökohtaisesti on.
Tuohon minä uskon. Uskon, että lyö itsensä läpi AHL:ssä ensi kauden ja sitä seuraavan aikana, ja tulee saamaan myös mahdollisuuden ylhäällä. Joten tuo 2-3v voi ihan hyvinkin osua. En minä tarkoittanut että 2-3v päästä huippuveskari NHL:ssä, mutta ehkä 5-8v sisällä voi hyvinkin jo olla.Sanoit vuoden päästä ahl, 2-3v päästä nhl. Minä kärjistin ja nappasin vuoden pois.
Toivon toki että näin olisi, mv näkymät on ollu aika synkkiä nhl suhteen välillä. En vaan henkilökohtaisesti nää potentiaalia nhl uraan.Tuohon minä uskon. Uskon, että lyö itsensä läpi AHL:ssä ensi kauden ja sitä seuraavan aikana, ja tulee saamaan myös mahdollisuuden ylhäällä. Joten tuo 2-3v voi ihan hyvinkin osua. En minä tarkoittanut että 2-3v päästä huippuveskari NHL:ssä, mutta ehkä 5-8v sisällä voi hyvinkin jo olla.
Edit. Blomman taso saattaa teille muiden joukkueiden faneille olla tuota, ja ehkä se tällä hetkellä onkin, mutta ei se viime kauden jumalmoodi ollut sattumaa. Se jatkui elo-syyskuun harjoituspeleissä. Ja se on huikea taso, sen takia minulla löytyy luottoa.
Niin kuinkas monta tällaista paikkaa Kärpillä olikaan?Kyllä se SaiPan toka maali näytti sellaiselta, että toisessa päässä veskari otti aika monta vastaavan tason paikkaa kiinni. Melko hyvän maalivahdin hyvä peli ei tällä hetkellä vain riitä. Huippumaalivahdin hyvä peli tai melko hyvän maalivahdin huippupeli voisivat riittääkin.
Just näin. Kärpät voitti pari mestaruutta Tuomas Tarkilla aikoinaan. Joo valittiin myös Liigan parhaaksi veskariksi silloin, mutta ei Tarkki nyt oikeasti mikään Liigan paras veskari ollut. Riittävän hyvä kuitenkin hyvän joukkueen takana.Mikä ihmeen Blomqvistin arviontioketju tämäkin on? Blomqvist ei ole liigan top5 maalivahti minunkaan mielestäni, mutta aivan riittävän hyvä jopa sinne mestaruuteen asti. Kärpillä tällä hetkellä ongelmat jossain paljon syvemmällä ja näyttävät todella paljon samalta kuin viime kaudella.
Minä muistelisin, että Tarkki oli aikanaan erinomainen maalivahti varsinkin pudotupeleissä, ja Bluesia vastaan finaalisarjassa ihan helvetin hyvä. En tosin tiedä vaikuttiko liigan parhaan veskarin valintaan pelkkä runkosarja vai myös playoffit.Just näin. Kärpät voitti pari mestaruutta Tuomas Tarkilla aikoinaan. Joo valittiin myös Liigan parhaaksi veskariksi silloin, mutta ei Tarkki nyt oikeasti mikään Liigan paras veskari ollut. Riittävän hyvä kuitenkin hyvän joukkueen takana.
Runkosarjan mukaan se ainakin virallisesti menee. Toki voihan se olla että hieman niitä pleijareitakin katsotaan mukaan.Minä muistelisin, että Tarkki oli aikanaan erinomainen maalivahti varsinkin pudotupeleissä, ja Bluesia vastaan finaalisarjassa ihan helvetin hyvä. En tosin tiedä vaikuttiko liigan parhaan veskarin valintaan pelkkä runkosarja vai myös playoffit.