Kanada-malja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, NYR, COL
Se on nyt hyvå, ettei KHL vie enää kesken kauden...
Ei kai Max ollut varma? Wernblomia ja Lauridsenia taidettiin pitää varmoina?Miten mä muistelisin että Maxia pidettiin varmana jo alku keväästä? jutun mukaan Tepsi tuli kuvioihin mukaan kesällä.
Niinhän se tais ollakin. Jokatapauksessa hienoa että Max on meidän miehiä, vaikuttaa todella mukavalta hepulta jolla on letkeä asenne, sopii Toman peliin ja pukukoppiin.Ei kai Max ollut varma? Wernblomia ja Lauridsenia taidettiin pitää varmoina?
Josko Seväsellä lähtisi sitten Frölundassa?Mitä oon Frölundaa kannattavilta kavereiltani kuullut, niin Lindroth on fanien silmissä verrattavissa varmaan siihen miten me ajatellaan vaikka Seväsestä.
Sinne vaan, voidaan ottaa joku toinen ”paska” kuten Lindroth vaihdossa!Josko Seväsellä lähtisi sitten Frölundassa?
Tässä ollaan lähes joka kausi tuskailtu pakkien tehottomuuden kanssa. Itse tervehdin lämmöllä tätä tilannetta. On vain hienoa että tässä vaiheessa kautta pakit dominoi pörssissä, kyllä ne hyökkääjien tehot siellä taustalla kasvaa ja menee ohi jos on mennäkseen.. toivottavasti ei mene, hienoa se olis jos Salin veisi hyökkääjiä..vaikka sellaiset 21+33 olis ihan kiva.Lindrothilla muuten kultakuuppa seuraavassa pelissä. Kertoo kyllä meidän hyökkääjistä paljon kun vie tuon Salinilta.
Nordlund lienee viimeisin sisäisenpörssin voittanut puolustaja. Vaikka se kausi oli muuten ihan paska niin oli sitä Nordlundin tehoilua kiva seurata. Teki ihan mukavat tehot 16+20.Tässä ollaan lähes joka kausi tuskailtu pakkien tehottomuuden kanssa. Itse tervehdin lämmöllä tätä tilannetta. On vain hienoa että tässä vaiheessa kautta pakit dominoi pörssissä, kyllä ne hyökkääjien tehot siellä taustalla kasvaa ja menee ohi jos on mennäkseen.. toivottavasti ei mene, hienoa se olis jos Salin veisi hyökkääjiä..vaikka sellaiset 21+33 olis ihan kiva.
Joo, eiköhän tainnut olla A-river tai pine...?Eikös täällä joku viisas väittänyt kesällä ettei Lindroth tule tekemään kymmentä maalia liigassa?
E. Lindrothilla muuten kultakuuppa seuraavassa pelissä. Kertoo kyllä meidän hyökkääjistä paljon kun vie tuon Salinilta.
Joo, eiköhän tainnut olla A-river tai pine...?
Toki ensin kertoivat faktana pitkään, että Lindroth ei tule edes jatkamaan tepsissä kun teki "kiitospostauksen" someen/Instagramiin :D Kun jatkosopimus julkistettiin niin Lindroth muuttui keskinkertaiseksi pelaajaksi ja jostain oli päästävä negailemaan
Max Lindroth ylittänyt viimeksi kymmenen maalin rajan kaudella 15-16 Örebron A-junioreissa.
Yleensä tuollaiset päivitykset ovat hyvästit. Jäämme odottamaan mielenkiinnolla.
Tässä jollekin hyvä betsin paikka. Itse en harrasta vedonlyöntiä joten joku muu voi napata kiinni.Minä sanoin! Ja pysyn kannassani.