Max Lindroth – poweria puolustukseen

  • 29 208
  • 255

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Mestaruuskaudella taisi muuten olla syksyllä vastaavia maalijuhlia. Samoin myös edelsi väkevät puolivälierät Jypiä vastaan. Filppula=Marjala. Lindroth=Sweatt.
Mä olen koko kesän pumpannut itseäni tälläisillä vertauksilla :D siksi on odotukset ihan pilvissä kun elää lapsenuskoa historian toistumisesta.
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarkoitus ei ollut vittuilla, vaan aidosti ihmetellä miten tällainen kala on ollut avoinna kesken kauden.
Ei saanut vastuuta, joten ei päässyt näyttämään taitojaan. Täällä jo ekassa pelissä näytti osaamisena ja laitettiinkin heti aloitus kentälliseen ottelun jatkoajalla. Sen jälkeen pääsi ylivoimaan ja nyt on tällänen äijä meillä.
 

HunajaPast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon nyt kuunnellut repeatilla E-Roticin Max don’t have sex with your ex -kappaletta pelin loppumisen jälkeen. Tän vois huomenna laittaa hallissa soimaan vaikka alkulämpöihin. Tai sit kun seuraava hattu on tehty.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Kyllä tästä hankinnasta täytyy antaa iso sulka Kalliolle ja kumppaneille. Ei tosiaan osoittanut Ruotsissa olevansa eliitti pelaaja, mutta oli kyllä raporttien mukaan TPS:lle sitä mitä lääkäri määrää.

Omasta mielestäni Kalliolle voi muutenkin antaa sulan hattuun hankinnoista, jotka on Ruotsista naarattu. Hutejakin toki mahtuu, mutta kyllä on helmiäkin.

Kallio saa armottoman ja ennen kaikkea turhan paljon mielestäni paskaa tällä palstalla.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Täällä tuntuu nyt olevan ihme konsensus taas, että olisin joku Lindroth vihaaja. Herran pieksut, minä valitsin Lindrothin minun viisikkovetooni, jossa sentään 100e panostakin!

Ensimmäiset ottelut eivät olleet Maxilta kummoisia. Sanokaa mitä tahansa. Nyt on kuitenkin taas pelannut samalla tavalla mitä viime kaudella. Ylivoimainen kiekollinen liideri ollut viime kierrokset enkä minä sanonut häntä ensimmäisissä otteluissa edes paskaksi, vaan rivipelaajaksi. Suoriutui OK-tasolla, mutta odotukset olivat korkeammalla viime kauden perusteella ja nyt on todellakin alkanut täyttää niitä. Maalitahti tuskin jatkuu tällaisena, mutta kunhan yleispelaaminen pysyy niin nautitaan nyt tämä kausi vielä kun voidaan.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Ei saanut vastuuta, joten ei päässyt näyttämään taitojaan. Täällä jo ekassa pelissä näytti osaamisena ja laitettiinkin heti aloitus kentälliseen ottelun jatkoajalla. Sen jälkeen pääsi ylivoimaan ja nyt on tällänen äijä meillä.
Vähän vastaava tapaus kuin Robin Press. Veikkaan että SHLssä on tälläkin hetkellä puolustajia pienessä roolissa jotka voisivat liigassa puhjeta kukkaan. Ne pitäisi sieltä vaan osata scoutata.
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähän vastaava tapaus kuin Robin Press. Veikkaan että SHLssä on tälläkin hetkellä puolustajia pienessä roolissa jotka voisivat liigassa puhjeta kukkaan. Ne pitäisi sieltä vaan osata scoutata.
Samahan oli Wernblomin kohdalla. Kai Kallio sieltä nyt yhden nuorukaisen kauden mittaan kaivaa
 

Pensasmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon pikkuhiljaa tajunnut että @Spine nimimerkin takana on ihan järkevä henkilö, välillä tulee liioittelua mutta eikö meiltä kaikilta, suuntaan tai toiseen ainakin. Turhan paljon annetaan toisillemme lokaa kun voitaisiin vaan kunnioittaa jokaisen panosta keskusteluun tällä palstalla.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
On huikea ukko. Olen vilpittömän onnellinen tästä kultakimpaleesta teidän puolesta, koska pelaajabudjetti teillä putosi täksi kaudeksi, mutta silti teillä on täysin iskukykyinen joukkue Marjalan, Lindrothin, Wernblomin muodossa. Ja siihen vieläpä päälle oikein pätevä valmentaja Miettinen, jota ilman näitä hattutemppuja ei nähtäisi. Vai nähtäisiinkö?

Onnea, Turku!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös