Max Lindroth – poweria puolustukseen

  • 29 208
  • 255

NeilGamble

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lindrothille ja hänen perheelle Frölunda on aika iso juttu, mutta siellä meni pitkäaikaisen valmentajan Roger Rönnbergin kanssa sukset ristiin. Kyseinen valmentaja on tämän kauden jälkeen lähdössä sieltä pois, joten ainakin jonkinlainen mahdollisuus on että Lindroth voisi haluta siellä taas pelata.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Miten mä muistelisin että Maxia pidettiin varmana jo alku keväästä? jutun mukaan Tepsi tuli kuvioihin mukaan kesällä.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Miten mä muistelisin että Maxia pidettiin varmana jo alku keväästä? jutun mukaan Tepsi tuli kuvioihin mukaan kesällä.
Ei kai Max ollut varma? Wernblomia ja Lauridsenia taidettiin pitää varmoina?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei kai Max ollut varma? Wernblomia ja Lauridsenia taidettiin pitää varmoina?
Niinhän se tais ollakin. Jokatapauksessa hienoa että Max on meidän miehiä, vaikuttaa todella mukavalta hepulta jolla on letkeä asenne, sopii Toman peliin ja pukukoppiin.
 

Pensasmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä oon Frölundaa kannattavilta kavereiltani kuullut, niin Lindroth on fanien silmissä verrattavissa varmaan siihen miten me ajatellaan vaikka Seväsestä.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Mitä oon Frölundaa kannattavilta kavereiltani kuullut, niin Lindroth on fanien silmissä verrattavissa varmaan siihen miten me ajatellaan vaikka Seväsestä.
Josko Seväsellä lähtisi sitten Frölundassa?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Eikös täällä joku viisas väittänyt kesällä ettei Lindroth tule tekemään kymmentä maalia liigassa?

E. Lindrothilla muuten kultakuuppa seuraavassa pelissä. Kertoo kyllä meidän hyökkääjistä paljon kun vie tuon Salinilta.
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Lindrothilla muuten kultakuuppa seuraavassa pelissä. Kertoo kyllä meidän hyökkääjistä paljon kun vie tuon Salinilta.
Tässä ollaan lähes joka kausi tuskailtu pakkien tehottomuuden kanssa. Itse tervehdin lämmöllä tätä tilannetta. On vain hienoa että tässä vaiheessa kautta pakit dominoi pörssissä, kyllä ne hyökkääjien tehot siellä taustalla kasvaa ja menee ohi jos on mennäkseen.. toivottavasti ei mene, hienoa se olis jos Salin veisi hyökkääjiä..vaikka sellaiset 21+33 olis ihan kiva.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Tässä ollaan lähes joka kausi tuskailtu pakkien tehottomuuden kanssa. Itse tervehdin lämmöllä tätä tilannetta. On vain hienoa että tässä vaiheessa kautta pakit dominoi pörssissä, kyllä ne hyökkääjien tehot siellä taustalla kasvaa ja menee ohi jos on mennäkseen.. toivottavasti ei mene, hienoa se olis jos Salin veisi hyökkääjiä..vaikka sellaiset 21+33 olis ihan kiva.
Nordlund lienee viimeisin sisäisenpörssin voittanut puolustaja. Vaikka se kausi oli muuten ihan paska niin oli sitä Nordlundin tehoilua kiva seurata. Teki ihan mukavat tehot 16+20.
 

Trappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös täällä joku viisas väittänyt kesällä ettei Lindroth tule tekemään kymmentä maalia liigassa?

E. Lindrothilla muuten kultakuuppa seuraavassa pelissä. Kertoo kyllä meidän hyökkääjistä paljon kun vie tuon Salinilta.
Joo, eiköhän tainnut olla A-river tai pine...?
Toki ensin kertoivat faktana pitkään, että Lindroth ei tule edes jatkamaan tepsissä kun teki "kiitospostauksen" someen/Instagramiin :D Kun jatkosopimus julkistettiin niin Lindroth muuttui keskinkertaiseksi pelaajaksi ja jostain oli päästävä negailemaan
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Joo, eiköhän tainnut olla A-river tai pine...?
Toki ensin kertoivat faktana pitkään, että Lindroth ei tule edes jatkamaan tepsissä kun teki "kiitospostauksen" someen/Instagramiin :D Kun jatkosopimus julkistettiin niin Lindroth muuttui keskinkertaiseksi pelaajaksi ja jostain oli päästävä negailemaan

Minä sanoin! Ja pysyn kannassani.

Max Lindroth ylittänyt viimeksi kymmenen maalin rajan kaudella 15-16 Örebron A-junioreissa.

Mitä tulee jatkosopimuksesta, niin miten tämä on "kertoi faktana pitkään, että ei tule jatkamaan tepsissä?"

Yleensä tuollaiset päivitykset ovat hyvästit. Jäämme odottamaan mielenkiinnolla.

Rivipelaajasta, niin sellaiseltahan Max näytti ensimmäisissä peleissä. Enkä ollut ainoa, joka noin sanoi. Viime pelissä oikeastaan näin ensimmäistä kertaa tälläkaudella mitä Lindroth oli viimekaudella.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ei taida jatkaa ensi kaudella meillä, mutta nyt kyllä nautitaan koko rahalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös