Mattilalle 4 vuoden jatkosoppari! Vaadin!
Periscope toimii siihen paremmin.Minä vaadin, että Tami valmentaa whatsappin välityksellä Turusta käsin loppukauden.
Aika jännä kun veikkasin näitä kyseisiä tapahtumia tapahtuvaksi jo viime kaudella, sen perusteella mitä Mattilan valmentamisfilosofioita olin tarkastellut. Hyvin outoa, että Mattila osoitti viime kaudella minun olleen väärässä, mutta nyt olenkin taas oikeilla jäljillä - ainoastaan vuoden myöhässä.
Ja en ole katsonut yhtäkään kokonaista KooKoon ottelua, joten en tiedä mistä suurimmin kiikastaa. Kunhan tulin Mikkeli-Kouvola-hengessä kuittailemaan ja ihmettelemään tilannetta.
Ja jos haluatte mielipiteeni KooKoon tulevaksi päävalmentajaksi, niin Haapakoski tai Tuokkola. Mieluummin Haapakoski, jos vaan pää kestää ns. edustuksellista puolta.
Älkääs nyt. Mattila sanoi että nyt alkaa pelitapa remontti. Rautiasta tarvikkeet ja kohta ollaan käressä
Mä hakisin Varamiespalvelusta uudet pelaajat, saadaan varmaan halvalla kun ovat sponssina.
Mä en näe Haapakoskea ratkaisuna, jos kyseessä olisi sellainen valmennusvelho kuin täällä annetaan ymmärtää niin vaikutus näkyisi nyt. Nyt ei näy kenenkään vaikutusta. Jos valmennus saa kenkää (mihin en ihan heti usko) niin Tuomas Tuokkola olisi vapaana. Mutta katsotaan nyt se pelitavan unelmaremontti ensin...
Johan tämä nyt on taas melkoista meininkiä jatkoajassa, kun Kärpät, KooKoo ja Lukko ovat vapauttamassa valmentajansa, kun pelejä on pelattu alle 10. x)
Ottakaapas nyt järki käteen kaikilla foorumin eri osa-alueilla ja antakaa valmentajien keskittyä duuniinsa. 15 peliä on sellainen otanta, että siinä voi reagoida. Nyt on hätiköintiä tämä. Ja sit hei...jos kengitte Mattilan kenet otatte tilalle? =D
Johan tämä nyt on taas melkoista meininkiä jatkoajassa, kun Kärpät, KooKoo ja Lukko ovat vapauttamassa valmentajansa, kun pelejä on pelattu alle 10. x)
Voi se olla noinkin, en tiedä näitkö tän päiväsen KooKoon matsin, todennäköisesti et. Häviät jos häviät, ei siinä mitään, mutta ei tommosella esityksellä ei. Koko joukkue valmennusta myöten oli kun märkä lapanen ja kun ne pohjat piti olla nähtynä jo Turussa. Katso päästettyjä maaleja, katso +- tilastoja, kertoo äärimmäisen karua kieltä.