Nyt porilaiset ja savolaiset huomio. Matti Kuparisesta on tällä päivämäärällä tullut IFK-kasvatti, joka pääsee vihdoin tulevalla kaudella edustamaan rakastamaansa seuraa.
Pakko myöntää, että Kuparinen kuuluu niihin pelaajiin, jotka ovat lentäneet meikäläisen tutkan alapuolella tähänastiselka urallaan. Rehellisesti sanottuna luulin Kuparisen olevan Sakari Salmisen kaltainen taitava mikkihiiri. Kyllähän EHT-tason sentterin sainaaminen lämmitti sydäntä, mutta hieman silti alkuun harmitti, että tulipa taas jengiin yksi mikkihiiri lisää. No nyt kun internetin taikamaailma on oikonut harhojani olen todella tyytyväinen tämän oman pojan kotiuttamisesta. Niin IFKn näköinen äijä kuin olla ja saattaa.
Ylipäätänsä olen ollut pirun tyytyväinen tulevan kauden kokoamiseen, mitä nyt hieman arveluttaa ulkomaalaisten suuri määrä. Kuparisen hankinnan myötä on pakko vaan todeta, että ensi kaudella tulee IFKn peleissä oletettavasti pelaamaan meikäläistä miellyttävää lätkää. Jengistä löytyy fyysisyyttä, nopeutta, viimeistelytaitoa, pelikäsitysrä ja käsiä. Se mikä itselle paistaa pienoisena puutteena on maagisen kiekollisen pakin puuttuminen. No mikäli minulle ei ole valehdeltu, niin DeSantisilla ja Eklundilla on kyllä potentiaali tuo rooli itselleen lunastaa. Södehän kyllä tuon roolin pystyy täyttämään, mutta se on ihan herran hallussa miten Söden kausi menee. Kaikesta huolimatta varsin positiivisin fiiliksin kyllä katselen jo tuota nykyistäkin rosteria. Jos tuohon vielä lisätään Peltonen, Salmelainen ja yksi pakki niin ohhoh, enempää en siinä vaiheessa kehtaa enää pyytää.
Kaukalossahan se vasta nähdään, onko joukkueenrakennuksessa onnistuttu, mutta helvetin positiivisin fiiliksin kyllä seuraan nyt Nyban ja Ramin touhuja.