Ei niissä vikaa ollut tottahan se oli. Toinen vaan kirjoitti kieliposkessa viestin ja sinä et. ;)
Näinhän se olikin ;) Toki noilla kaikilla on KalPa taustaa, muttei todellakaan kukaan ole "meidän mies". Ja selvä hymiö vielä perässä, mutta silti moni käveli tuohon miinaan, hassua.
Tälle varsinkin tuli naurettua:
MustatKortit kirjoitti:
Älä nyt ota tätä liian vakavasti, mutta lopeta nyt Kuprun kutsuminen nimellä "Meidän mies".. :)
Kukahan se ottaa nyt vakavasti ja kuka ei ;) tosin, sen olen oppinut, että aina kun Ässien pelaajasta jotain mainitaan, niin tulee joku "tosikko" fani paikalle kommentoimaan jotain ;)
Edelleen kuitenkin kaikkea hyvää Kupariselle stadiin. Soittelin Kuprulle ja toivotin tsempit tulevaan kauteen ja kiitin siitä, että pelasi meillä ja teki KalPan eteen hyvää työtä. Hienona miehenä kiitti myös kannattajayhdistystä ja sanoi että viihtyi Kuopiossa hyvin, ja ei poissulkenut ajatusta että joskus meillä pelaisi, hieno mies. Varmasti tulette tykkäämään kaverista, aivan kuten Pakarisestakin. Itseasiassa joku taisikin tuota kalakukko ketjua väläytellä eli Puustinen - Kuparinen - Pakarinen/Talaja ja Jokela luutimaan alakertaan, tuo olisi muuten hienoa nähdä!
Pitäisi kyllä koota joskus lista, näistä "savolaisista" jotka ovat HIFK:ssa pelanneet, aika pitkä siitä varmaan tulisi, löytyy myös näitä ollijokisia ja kimmotimosiakin. Tosin olen aika varma, että jos KalPassa olisi asiat hoidettu paremmin aikoinaan ja tilanne olisi ollut vakaampi, niin useampi pelaaja oltaisiin pystytty pitämään.
Baroun kirjoitti:
Olen itse tyytyväinen Kuparisen hankintaa. Vittumainen, pelaa kovaa ja tekee pisteitä. Tykkään!
Tässä se Kuprun pelityyli lyhyesti tiivistettynä, tuohon voi myös lisätä sen että on aikalailla luontainen johtajakin ja omaa sellaista tiettyä rauhallisuutta niin kiekollisena kuin kiekottomanakin.