Näkkäri kirjoitti:
Piirrä sarjakuva supersankari Matista, joka hakkaa naisia, "korkkaa campuksen viimeisiä neitsyitä" ja antaa jokaiselle muijalle "vähän melaa mekkoon". Menee nyt ehkä jo hivenen yli tuo mielestäni junttimainen ja ala-arvoinen kirjoituksesi.
Vastaan tuohon kysymykseesi, että kyllä se on mielessä käynyt, että varsin heiveröisillä perusteilla on voinut Nickersonin nyrkki viuhahtaa. Olen saanut niin paljon suorankäden tietoa Mattin sekoiluista Porin yöstä, että tiedän kyseessä olevan hermokontrolliltaan lähes apinan tasolla oleva ihminen.
Tykkään Matista helvetisti kiekkoilijana ja nautin ylilyönneistä kaukalossa. Henkilökohtaisesti en miestä kuitenkaan tunne, mutta uskallan väittää ettei kyseessä ole kuitenkaan mikään aikamme sankari noin siviilipuolella. Kannattaa ehkä siis jättää häilyvä mahdollisuus myös sille, että kaveri on sortunut ylilyönteihin myös kaukalon ulkopuolella.
Eikös vaan ollut ihan hauska tarina? Tietty yliammuttu pahasti, mutta niinhän ne tarinat yleensä... Enhän mä nyt, herrajumala, oikeasti kuvittele että se noin on mennyt. Mutta miksi se ei olisi voinut mennä? Ihan heittohan tuo nyt vaan oli joten älä laske allesi...
Vai junttimainen ja ala-arvoinen? Voi hellanlettas... Jos sua nyt tollanen parin lauseen tarina horjuttaa, niin suosittelen tietokoneen sulkemista ja tutustumista oikeaan elämään. Siellä sitä näkee yhtä jos toista asiaa, jotka saavat pienen viattoman tarinan näyttämään juuri siltä mitä se onkin: pieni viaton tarina.
Tai ehkä sittenkin on parempi pysytellä siinä koneen ääressä. Siinä kun ei pahaa maailmaa pääse kohtaamaan ja saa ihan turvassa kirjoitella juttujaan ilman minkään naistenhakkaajien pelotteluja.
Niinkuin jo aiemmin sanoin, en ihmettelisi sitäkään vaihtoehtoa että tyllerö puhuisi ihan asiaakin. Homman nimi nyt on vaan se, että mikäli jotain on tapahtunut ja se on todistettavissa, tulee Masalle siitä tuomio minkä hän kärsii. Se on ihan oikein. Minua harmittaa ihan vain Ässien puolesta se, että nuo jutut näkyvät varmasti peliesityksissä.
Ja mitä sitten millainen mies hän on kaukalon ulkopuolella? Eikös ne yleensäkin ole melko vittumaista porukkaa, nuo lätkän höntsääjät? Antaa minun puolestani olla minkälainen apina vaan, kunhan Ässissä pelaa, niin minä olen hänen puolellaan, ainakin hengessä mukana. Heiluu ne nyrkit monella porilaisellakin hemmolla, mutta ihan hyviä jätkiä silti ovat. Ainakin suurin osa. Ainahan se nyrkki on täälläpäin viuhunut. Mitä siitä? Pojat ne on poikia ja tappelevat aina silloin tällöin. Eikö Masa sitten saisi, kun kerran pelaa Ässissä? Vapaa-aika on vapaata, duuni duunia. Vapaallaan senkun tappelee ja ryyppää niin maan perkeleesti kuin huvittaa, kunhan se ei vaan duuniin vaikuta.
Ai niin, minä kun en osaa piirtää, niin jää toi sarjakuva muiden tehtäväksi. Sä et sitä varmaan piirrä, kun se oli niin pelottava tarina. Mutta piirrä sä tarina vaikka siitä, kuinka päivänkakkarat kasvaa Kirjurinluodossa. Voi pojat, siinä sitä vasta on menoa ja meininkiä! Ja mikä parasta: se ei loukkaa ketään, ei naista eikä miestä:)
Peace & vegetables!