Sinä saat minun puolestani uskoa samaan aikaan vaikka pääsiäisnoitiin ja joulupukkiin, minä en usko kuin siihen mitä omilla silmilläni näen.JanJ kirjoitti:Sä uskot videomiestä, mä Nickersonia.
Sinä saat minun puolestani uskoa samaan aikaan vaikka pääsiäisnoitiin ja joulupukkiin, minä en usko kuin siihen mitä omilla silmilläni näen.JanJ kirjoitti:Sä uskot videomiestä, mä Nickersonia.
Näkkäri kirjoitti:Olen saanut niin paljon suorankäden tietoa Mattin sekoiluista Porin yöstä, että tiedän kyseessä olevan hermokontrolliltaan lähes apinan tasolla oleva ihminen.
Tuamas kirjoitti:Matt näkyy Porin yössä varsin usein, eikä kyllä ole perusjantteria kummempi riehumaan tai muutakaan. Erottuu tietysti kun on aina baarin isoimpia sällejä fyysisesti.
Ei ole helppoa olla iso ja paha jenkki Porissa. Tässäkö muuten selkääntaputtelijoilta rauhaan haluavan Nickersonin konsti rauhoittua:metsänpeikko kirjoitti:Lisäksi, kuten JanJ jo totesikin, Matt on sanonut olevansa todella kyllästynyt siihen, ettei koskaan, ikinä eikä missään saa olla rauhassa. Selkääntaputtelijoita, sekä ennen kaikkea niitä räkänokkaisia riidanhaastajia riittää aina riesaksi asti.
Oliko siellä muuten paikalla pelkkiä selkääntaputtelijoita vai mahtuiko joukkoon myös räkänokkaisia riidankylväjiä?JanJ kirjoitti:Nickersonin synttärijuhlat on tänään ja kaikilla faneilla on vapaa pääsy. Tämä ei vielä ole erikoista, mutta juhlat on Nickersonin kotona!
Rontti kirjoitti:Ei ole helppoa olla iso ja paha jenkki Porissa. Tässäkö muuten selkääntaputtelijoilta rauhaan haluavan Nickersonin konsti rauhoittua:
Oliko siellä muuten paikalla pelkkiä selkääntaputtelijoita vai mahtuiko joukkoon myös räkänokkaisia riidankylväjiä?
Rontti kirjoitti:Ei ole helppoa olla iso ja paha jenkki Porissa. Tässäkö muuten selkääntaputtelijoilta rauhaan haluavan Nickersonin konsti rauhoittua:
Oliko siellä muuten paikalla pelkkiä selkääntaputtelijoita vai mahtuiko joukkoon myös räkänokkaisia riidankylväjiä?
Mikäs varpunen sieltä taas pyrähti visertelemään? Pakko vaan päästä joka väliin sanomaan jotain kommenttia, vai?Rontti kirjoitti:Ei ole helppoa olla iso ja paha jenkki Porissa. Tässäkö muuten selkääntaputtelijoilta rauhaan haluavan Nickersonin konsti rauhoittua:
Eihän Rontti mitään ymmärrä. Käy täällä huutelemassa tuomarin takaa kuin Schnabel konsanaan. Ja ymmärtäähän sen, kun oman jengin värikkäin pelaaja on väriloistonsa jo menettänyt ässähylky.metsänpeikko kirjoitti:No, mitäpä tähän enää sanoisin. Voihan sen noinkin ymmärtää.
Rontti kirjoitti:Niin no, minä nyt vaan hieman ihmettelin täällä annettuja kommentteja, joissa toisaalta kerrotaan kuinka Matt on niin kovasti kyllästynyt selkääntaputtelijoihin yms. ja sitten toisaalta täällä on eräs nimimerkki kutsunut Mattin suulla kaikki fanit Nickersonin residenssiin juhlimaan tähtipakin synttäreitä. Ei mitään ristiriitaa?
Täältä sen varpunen vaan huutelee tuomareiden selän takaa. Hih. Ja karaoke on vasta perjantaina.
Minä olen valmis uskomaan että Nickerson luulee että hänen kasvoilleen on syljetty. Jotakin märkää voi ihan hyvin olla lentänyt. Aitiosta alas lenteli muutakin tavaraa, miksipä ei juomiakin.peruspata kirjoitti:Hämeenlinnan tapahtumia mies itse kommentoi, että kiehahti ylitse, kun jotain perheeseen liittyvää oli kuulunut, tämän johdosta oli valvottu yö takana, ja sitten joku sylkäisi kasvoille.
Twite kirjoitti:Minä olen valmis uskomaan että Nickerson luulee että hänen kasvoilleen on syljetty. Jotakin märkää voi ihan hyvin olla lentänyt. Aitiosta alas lenteli muutakin tavaraa, miksipä ei juomiakin.
Twite kirjoitti:Tämä ei ole provo, vaan onpas. Ehdottomuudet ja totuudet jne.
Hei, jos Matt Nickerson on väittänyt että häntä on syljetty niin eiköhän hänellä tapahtumaan osallisena ole jonkinlainen käsitys tapahtuminen kulusta. Toinen osapuoli joka asiasta tietää on kyseinen sylkäisijäksi väitetty hemmo. Se on fifty-fifty (tai Fifti-Sixti niinku Nykänen sanoo). Sen koommin Edit, Rontti, peruspata taikka minä tahi kukaan muukaan ei niinvarmasti asiasta voi tietää.Rontti kirjoitti:Matt Nickersoniin kohdistettua sylkemistä en ole itse havainnut ja useampikin henkilö on todennut sellaisen olleen vähintäänkin epätodennäköistä. Ainoastaan Matt Nickerson on väittänyt sylkemisen tapahtuneen ja sitten jälkeenpäin hänen suullaan tietysti valmentaja Toivola ja vähän yli puoli Poria.
No voi hyvänen aika sentään. Sitähän tässä on teille yritetty kertoa jo pitemmän aikaa. Hyvä tietysti jos nyt alkaa mennä perille...korkki kirjoitti:Sen koommin Edit, Rontti, peruspata taikka minä tahi kukaan muukaan ei niinvarmasti asiasta voi tietää.
En harrasta vanhojen viestien dyykkausta, mutta aika moni kyllä kerhon suunnasta sanoi että mitään sylkemistä ei ole tapahtunut. Luonnollisesti täältä vastattiin että sellainen on tapahtunut. Kannattaisiko lopettaa jo? (molemminpuolisesti)Rontti kirjoitti:Kun kerran kukaan ei voi tietää varmaksi, niin miksi te sitten jauhatte että on syljetty? Minä en ole väittänyt varmaksi mitään!