Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 222 612
  • 1 192

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kauhee migreenikohtaus iski! Voisit vähän katella, mitä tänne kirjoittelet! Kaikilla pää ei kestä tällaista mentaalista retuutusta. Suorastaan absurdia!
Tästä en saanut kyllä kiinni. Tosi paljon huutomerkkejä, ei tule äkkiä mieleen sellaista kirjoittajaa joka niin paljon laittaisi niitä teksteihinsä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tästä en saanut kyllä kiinni. Tosi paljon huutomerkkejä, ei tule äkkiä mieleen sellaista kirjoittajaa joka niin paljon laittaisi niitä teksteihinsä.

Tosi vaikean pistit. On niin tavallista tekstiä, että tuo voisi olla melkeinpä kuka tahansa Jatkoajan lähes 20 000 rekisteröityneestä käyttäjästä. En lähde arvaamaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nimimerkki @Roger Moore jäljittää vihollisia seuraavat kuusi kuukautta jollain toisella palstalla. Syynä toistuva otteluseurantaketjussa tapahtunut häiriköinti. Aiempi rikehistoria vaikutti korottavasti rangaistuksen pituuteen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Heräsin tässä kesken päiväunieni ja ajattelin tulla katsomaan mitä täällä Jatkiksessa puuhataan. Ja jumalauta, täällähän taas keskustellaan! Miten te assreiät jaksatte aina? Eikö täällä muuta ole kuin keskustelua?

Menen kyllä takaisin päiväunille ja lähden sen jälkeen polkemaan tulpatonta Uraliani, vaikka se onkin punainen joka ahdistaa minua suuresti. No, this is what it is...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuuntelen tässä Beatlesiä. Oma suosikkini on Paul McCartney, jonka kanssa olen saunonut ja juonutkin.

Tämän levyn jälkeen laitan soittimeeni Oasista. Callagher on kuningas! Mahtava tyyppi, olen tavannut ja soitellaan toisillemme välillä.

Ok, Elvis oli kuningas, hänet tapasin lapsena pari kertaa, oli meillä sen takia käymässä, kun Paul oli meillä saunomassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuuntelen tässä Beatlesiä. Oma suosikkini on Paul McCartney, jonka kanssa olen saunonut ja juonutkin.

Tämän levyn jälkeen laitan soittimeeni Oasista. Callagher on kuningas! Mahtava tyyppi, olen tavannut ja soitellaan toisillemme välillä.

Ok, Elvis oli kuningas, hänet tapasin lapsena pari kertaa, oli meillä sen takia käymässä, kun Paul oli meillä saunomassa.

Loistava imitaatio! Tykkäsin! Mahtava! Törkeän hauska :D
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mää olin tänää panemas, TAAS, jonka jälkeen ajattelin mennä vähä uudestaan panemaan. Heräsin 20v nuoremman tytön vierestä, kun oltii vähän harrastettu panemista. Pillua tulee ovista ja ikkunoista. Ketäköhän setä panis tänään? No en tiedä, mutta mä ainakin panen. Kyllä pillua tulee ja paneminen käy päivätyöstä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mää olin tänää panemas, TAAS, jonka jälkeen ajattelin mennä vähä uudestaan panemaan. Heräsin 20v nuoremman tytön vierestä, kun oltii vähän harrastettu panemista. Pillua tulee ovista ja ikkunoista. Ketäköhän setä panis tänään? No en tiedä, mutta mä ainakin panen. Kyllä pillua tulee ja paneminen käy päivätyöstä.

Meinasin tekstin perusteella jo veikata Ilkka Lipsasta, mutta Danny ei taida tänne kirjoitella ja tuo 20 vuotta nuorempikin pitäisi olla 60 vuotta nuorempi.

edit: eikun kirjoittaakin, mutta ei ole Iso-Dee. @danny
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mää olin tänää panemas, TAAS, jonka jälkeen ajattelin mennä vähä uudestaan panemaan. Heräsin 20v nuoremman tytön vierestä, kun oltii vähän harrastettu panemista. Pillua tulee ovista ja ikkunoista. Ketäköhän setä panis tänään? No en tiedä, mutta mä ainakin panen. Kyllä pillua tulee ja paneminen käy päivätyöstä.

Bansku?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaimoni pyysi minulta rakkauden tekoa. Jälkikäteen niistäessäni rakkaani eritteitä ulos kehostani minulle tuli ajatus - ehkä Human Centipede oli huono valinta elokuvaksi?
Tunsin piston kiveksissäni...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tänään lomaillessani menin käymään Raumalla. On kyllä kaunis kesäkaupunki. Olin menossa vaeltamaan, mutta en löytänyt oikeata reittiä joten menin ravintolaan ja join limsaa. Ilman viinaakin voi olla hauskaa, kunhan ymmärtää nauttia hetkestä. Säästötilillä on paljon rahaa ja nyt mennään niitä läpi. Onneksi en enää pelaa rahapelejä, niihinkin meni paljon rahaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään lomaillessani menin käymään Raumalla. On kyllä kaunis kesäkaupunki. Olin menossa vaeltamaan, mutta en löytänyt oikeata reittiä joten menin ravintolaan ja join limsaa. Ilman viinaakin voi olla hauskaa, kunhan ymmärtää nauttia hetkestä. Säästötilillä on paljon rahaa ja nyt mennään niitä läpi. Onneksi en enää pelaa rahapelejä, niihinkin meni paljon rahaa.

No kyllähän sen varmasti kaikki Jatkoajan keskustelupalstaa ja varsinkin Kierrätyskeskusta lukevat tietää että minuahan tuossa on matkittu. Ei välttämättä edes suoraan sanottuna kovin omaperäisellä tyylillä vaan lähinnä toistettu asioita joita minä olen täällä viime vuosien aikana kirjoitellut liiankin usein.

Faktaahan nuo viestissä olevat matkitut asiat ovat. Ja vielä kaiken lisäksi hyviä pointteja suurin osa, Rauma on kaunis kesäkaupunki, säästää ison summan rahaa kun ei pelaa rahapelejä, ilman viinaakin voi olla hauskaa ja on tärkeää nauttia kyllä siitä hetkestä.

Muutama valitettavakin korjaus vain viestiin pitäisi tehdä. Eli 1) välitystili ei ole ihan sama asia kuin säästötili. Välitystilille menee suurin osa minun toimeentulostani ja välitystilinhoitaja sitten maksaa ensin pois vuokran ja osan rahasta antaa sitten minulle käyttöön.

Ennen välitystilinhoitaja maksoi myös laskuni mutta ne maksan nykyään taas jo itse. Nyt tuonne välitystilille on kertynyt vaan myös säästöjäkin, mikä on hyvä. Mutta on minulla oikein säästötilikin mutta se on nyt nollilla ollut jo pitkään. Tämä toimintatapa ei ole sitten sama asia onneksikaan kuin oma edunvalvoja. Edunvalvonta olisi maksullistakin. Mutta aika moni sekoittaa nämä rahanhoitotavat toisiinsa monesti. Ja minun on varmasti parempi pitää tällä hetkellä sitä säästörahaa välitystilillä vaikka tuo erillinenkin tili olisi sillä se toinen korjaus kun on tämä:

2) minulla on taas valitettavasti rahapeliongelma nostanut päätään. Ja olen pitkän tauon jälkeen taas repsahtanut pelaamaan. Olin erittäin typerä ja menin kerran kokeilemaan onneani ja siitähän se kierre sitten taas lähti. En ole vaan vielä kirjoittanut mitään asiasta täällä koska on ollut tuota reissaamistakin, kesälomaakin ja arvaan etukäteen ihmisten reaktiot. Apua ongelmaani olen taas kyllä hakemassa. Mutta tämän takia on hyvä että säästöni ovat nyt välitystilillä etten pääse pelaamaan niitäkin rahoja ihan hetkessä.

Muuten, harmittaa vain tuo välitystili siinä mielessä että meni sellaiseksi viime vuonna että en näe enää suoraan omissa tilitiedoissani tilin saldotietoja. Joskus myös rahan saaminen välitystililtä saattaa kestää muutamankin päivän. Oli keväällä sekin erikoinen tilanne että jouduin viikonlopun olemaan tyhjätaskuna vaikka rahaa minulla oli silloin hyvin siellä välitystilillä. En vain saanut yhteyttä välitystilin hoitajaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Naiset ovat miehiä tyhmempiä ja homot yksinkertaisempia.

- Mikko, taas kännissä Jatkoajassa-
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Siellä on näköjään viikonloppu aloitettu vähän aikasemmin? Korkki kiinni nyt!
 

Barney

Jäsen
Mirri raapi parvekkeen ovea. Josko aggressiivinen...? Päästin sisään. Leikki sisällä n.30min,mutta rikkoi lautasen. Kyselin josko nälkä...? Lähti pois. Niin tai näin. Näillä mennään...
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Mirri raapi parvekkeen ovea. Josko aggressiivinen...? Päästin sisään. Leikki sisällä n.30min,mutta rikkoi lautasen. Kyselin josko nälkä...? Lähti pois. Niin tai näin. Näillä mennään...
Lisäys. Mitähän tuo kassatyttöhallitus taas sählää? Ei mitään järkeä, otan pari rapakaliaa sille.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin tänään perillisten kanssa niityllä poimimassa kukkasia ja katsomassa perhosia. Hymy paistoi naamaltani kun katsoin, kuinka perilliset nauttivat joka hetkestä. Ne hetket, jotka vietän perillisten kanssa, ovat päivän parhaimpia hetkiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olin tänään perillisten kanssa niityllä poimimassa kukkasia ja katsomassa perhosia. Hymy paistoi naamaltani kun katsoin, kuinka perilliset nauttivat joka hetkestä. Ne hetket, jotka vietän perillisten kanssa, ovat päivän parhaimpia hetkiä.

Kuka tää on, Iisopin ja Czeskun sekoitus? Mutta Iisopilla ei vissiin oo perillisiä ja Czesku olis soittanut banaaninviljelijälle ja antanut puhelimen perilliselle ja katsonut perillisen hymyilyä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka tää on, Iisopin ja Czeskun sekoitus? Mutta Iisopilla ei vissiin oo perillisiä ja Czesku olis soittanut banaaninviljelijälle ja antanut puhelimen perilliselle ja katsonut perillisen hymyilyä.
Se oli @Sue jolla tapana kirjoittaa kauniisti lapsistaan, joita kutsuu usein perillisiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös