Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 223 435
  • 1 192

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Master Chief kirjoitti:
Routainen Sydän?
Ei voi olla. Liian vähän ajatusviivoja ja -virheitä sekä järjettömiä sivulauseita.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
OneBigRed kirjoitti:
29.12.05 13:05 Jokereiden osio ------------------------------
Kyllä Jokerit vielä tästä nousevat. Heidän mentaalinen fyysisyytensä saa aikaan raivoisan kompetenssin, joka on valttia. Hyvä tästä vielä tulee.

jne... jne...

P. Sihvonen?
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
ZOOM: Ässät vie pisteet 2-5 ja Määttä alistaa ja tekee 3+0. Blues hanttailee.

Cairns: Jäähyaitio VOL 27 nyt kaikille! Pahoittelemme biittejä huulissa, lievää humalatilaa ja virheitä kuvassa, mutta sallittakoon pieni amatöörimaisuus.

Frankie: Ääneni menee Janne Ahoselle.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
eh kirjoitti:
Ei voi olla. Liian vähän ajatusviivoja ja -virheitä sekä järjettömiä sivulauseita.

Kyllä Master Chief arvasi oikein. Tosin en osannut imitoida herran tyyliä riittävästi. Ei siihen vaan taivu.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Emilio kirjoitti:
Cairns: Jäähyaitio VOL 27 nyt kaikille! Pahoittelemme biittejä huulissa, lievää humalatilaa ja virheitä kuvassa, mutta sallittakoon pieni amatöörimaisuus.

Jumalauta, voisit heti alkaa kirjoittamaan meidän "tiedotteita" mun puolesta, säästyisi aikaa ja vaivaa!

Yritetään matkia...

Faktahan on se, että Virmanen on antanut jokaiselle pelaajalle kuittivihon.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Cairns kirjoitti:
Faktahan on se, että Virmanen on antanut jokaiselle pelaajalle kuittivihon.
helppo, Cobol.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
varjo: Väärin. Huoh, opetelkaa ensin ne perusasiat ihmisen fraktuaalis-onomatopoeettisesta käytöksestä, ennen kuin tulette tänne matkimaan ketään.

Jaahas, taidankin syventyä joululahjaksi saamaani metsästäjän oppaaseen. Ensisyksynä olisi taas metsästysretki pappanskartanon metsämailla Nuuksiossa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Pistäkääs arvaten

"Jälleen on yksi kuusitoistatuntinen työpäivä takana, mutta fiilis on aivan loistava. Mikäs siellä on ollessa, kun palkkaa tulee perusihmiseen verrattuna noin kolminkertaisesti ja nautin työstäni. Taidan mennä toimistolle vielä sunnuntaina valmistelemaan alkuviikon palaveria. Mutta sitä ennen aion rentoutua hyvän pihvin ja television parissa. Voi olla, että joudun kuitenkin lähteä tyydyttämään muutaman erittäin kauniin nuoren naisen tarpeita koko uljaudellani. Toki haluaisin kokea sen 768:nen seksikumppanin piakkoin, mutta mielummin valitsen tutun yöseuran, kun lähden metsästämään seuraa vastenmielisten perusihmisten pariin näin uuden vuoden alla.

Muuten, mainitsinko jo palkkani? Sehän on verraten suuri."
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onks?!?! :D !!!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
wilco kirjoitti:
Eihän kai "kirjoittaja" aina tarkoita miestä. Onhan täällä sentään naisiakin kirjoittajina. Ja jotkut jopa lievän himon vallassa, ainakin kirjoituksista päätellen.

Kyyllä kyllä, ja pyythonilla ei, mutta noissa aikaisemmissa posteissa on huolestuttavan paljon kommentteja lähes läpikotaisesti miehistä - se herätti huolestustani.

Iker kirjoitti:
Golden AWe äijänä lopettaisikin varmaan kaikki paskapuheet:

Täällähän neidit ja alikehittyneet itkevät viikosta toiseen samoista jutuista, valitus kuulostaa kuin olisi synnytys pahasti kesken. Kohta on UUSI VUOS~HI ja silloin ryybätään ruiskaasti™, eli asiassa eteenpäin.

MAH~TAWAA!!

Ahahahah...kaunista! Onnistuit vielä jossain missä minä en koskaan ole ollut erityisen hyvä...olemaan hauska!

~CHEERS!!!

PS. Yksi tai kolme huutomerkkiä. Ei koskaan kahta!!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
mauri kirjoitti:
TOI ON OSSI!!! :D
Enkä ole. Perusteluni ovat seuraavat:

a) en retostele työasioilla konttorin ulkopuolella
b) en retostele sen koolla
c) seksikumppanienkin määrä meni kolmella pieleen
d) se on scholl
 

tiikeri

Jäsen
Tässä tulee varsinainen pähkinä:

"Sun kielitaito ei kata suomea, joten miten ois sama englanniksi. Hei eipä ole ihmekkään ettei siellä narkkarien ja sosiaaliongelmaisten kehdossa ymmärretä lukemaansa. Sinä et ole peliä nähnyt, koska minä sanon niin. Teloin muuten taas selkäni maitopurkkia nostaessani ja olen tässä vetänyt rommia ja kipulääkkeitä kaksi päivää putkeen. Joten voi kai sanoa, että nyt vituttaa?".
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
SergeiK tai JanJ.
 

Kyle

Jäsen
"Muista kun olin 13 kesäisenä poikana ,lontoolaisen ravintolan terassilla .Siinä oli pikku poikana sanoin kuvaamaton hetki , kun luomu rintainen, ja mailaman täydellisin blondi ,käveli ohitseni ja samalla oven avaisulla neitokaisen hame nousi.
Se hetki ,tuntui sillioin kolmelta tunnilta vaikka ei kestänyt,todellisuudessa kuin 2sekunttia .

Toipuminen kesti pitkään siitä...

ps. luomu rinnat kaikille !"
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Gerodz kirjoitti:
"Muista kun olin 13 kesäisenä poikana ,lontoolaisen ravintolan terassilla .Siinä oli pikku poikana sanoin kuvaamaton hetki , kun luomu rintainen, ja mailaman täydellisin blondi ,käveli ohitseni ja samalla oven avaisulla neitokaisen hame nousi.
Se hetki ,tuntui sillioin kolmelta tunnilta vaikka ei kestänyt,todellisuudessa kuin 2sekunttia .

Toipuminen kesti pitkään siitä...

ps. luomu rinnat kaikille !"

Sv veinikretski
 

scholl

Jäsen
Shayne kirjoitti:
Veikkaisin sampion hakeneen viestillään Tobiasta.

Itse olisin veikannut samaa. Tosin en tiedä tekeekö Tobias noin paljon duunia.

Jotenkin tämä ketju menee nyt typerämmäksi, kun emme saa vastauksia sille, ketä kukin kirjoittaja on hakenut matkimisellaan. Kaikki jää tavallaan leijumaan ilmaan ilman vastauksia.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
tiikeri kirjoitti:
Tässä tulee varsinainen pähkinä:

"Sun kielitaito ei kata suomea, joten miten ois sama englanniksi. Hei eipä ole ihmekkään ettei siellä narkkarien ja sosiaaliongelmaisten kehdossa ymmärretä lukemaansa. Sinä et ole peliä nähnyt, koska minä sanon niin. Teloin muuten taas selkäni maitopurkkia nostaessani ja olen tässä vetänyt rommia ja kipulääkkeitä kaksi päivää putkeen. Joten voi kai sanoa, että nyt vituttaa?".

JanJ?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kuka?

"Vittu. En saanut taaskaan työvuoroja vaihdettua, joten olinpa sitten tänäänkin aamusta iltayhdeksään duunissa, vaikka alunperin mun piti eilen olla frendien kanssa ulkona bilettämässä. Päivä menikin ihan mukavasti siihen asti, kunnes asiakkaaksi osui juuri se yksi vittupää, jota vähiten olisin halunnut nähdä. Kyseessä siis ex-kundikaverini pojan tyttöystävä, jonka kanssa mulla oli kerran jotain säpinää Nosturin vessassa. Ihan vittuillakseni kysyin siltäkin paperit. Nyt sitten himaan päästyäni huomasin, että mulkun naapurini räkänokkapenskat olivat kurahousuissaan temmeltäneet ympäri rappukäytävää ja sontaisilla näpeillään sotkeneet ulko-oveni. Vitun äpärät, painuisivat vittuun täältä. Enkä yhtään ihmettelisi vaikka saisivatkin kohta häädön, niinkuin edellinenkin naapurini. Se oli nisti, jonka löysin yliannostuksen saaneena rappukäytävästä. Tämä nykyinen mulkku puolestaan hakkaa muijaansa joka viikonloppu yöt läpeensä. Vittu, ei todellakaan huvita taas tenttiinlukeminen yhtään. Saatana!"
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Shayne kirjoitti:
"Vittu. En saanut taaskaan työvuoroja vaihdettua, joten olinpa sitten tänäänkin aamusta iltayhdeksään duunissa, vaikka alunperin mun piti eilen olla frendien kanssa ulkona bilettämässä. Päivä menikin ihan mukavasti siihen asti, kunnes asiakkaaksi osui juuri se yksi vittupää, jota vähiten olisin halunnut nähdä. Kyseessä siis ex-kundikaverini pojan tyttöystävä, jonka kanssa mulla oli kerran jotain säpinää Nosturin vessassa. Ihan vittuillakseni kysyin siltäkin paperit. Nyt sitten himaan päästyäni huomasin, että mulkun naapurini räkänokkapenskat olivat kurahousuissaan temmeltäneet ympäri rappukäytävää ja sontaisilla näpeillään sotkeneet ulko-oveni. Vitun äpärät, painuisivat vittuun täältä. Enkä yhtään ihmettelisi vaikka saisivatkin kohta häädön, niinkuin edellinenkin naapurini. Se oli nisti, jonka löysin yliannostuksen saaneena rappukäytävästä. Tämä nykyinen mulkku puolestaan hakkaa muijaansa joka viikonloppu yöt läpeensä. Vittu, ei todellakaan huvita taas tenttiinlukeminen yhtään. Saatana!"

"Kissankarva".

Muokkaus: Ei, vaan "Pikku Myy", kun luin tarkemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös