Ei voi olla. Liian vähän ajatusviivoja ja -virheitä sekä järjettömiä sivulauseita.Master Chief kirjoitti:Routainen Sydän?
Ei voi olla. Liian vähän ajatusviivoja ja -virheitä sekä järjettömiä sivulauseita.Master Chief kirjoitti:Routainen Sydän?
OneBigRed kirjoitti:29.12.05 13:05 Jokereiden osio ------------------------------
Kyllä Jokerit vielä tästä nousevat. Heidän mentaalinen fyysisyytensä saa aikaan raivoisan kompetenssin, joka on valttia. Hyvä tästä vielä tulee.
jne... jne...
eh kirjoitti:Ei voi olla. Liian vähän ajatusviivoja ja -virheitä sekä järjettömiä sivulauseita.
Emilio kirjoitti:Cairns: Jäähyaitio VOL 27 nyt kaikille! Pahoittelemme biittejä huulissa, lievää humalatilaa ja virheitä kuvassa, mutta sallittakoon pieni amatöörimaisuus.
helppo, Cobol.Cairns kirjoitti:Faktahan on se, että Virmanen on antanut jokaiselle pelaajalle kuittivihon.
TOI ON OSSI!!! :Dsampio kirjoitti:"Jälleen on yksi kuusitoistatuntinen työpäivä takana, mutta fiilis on aivan loistava. ...verraten suuri."
wilco kirjoitti:Eihän kai "kirjoittaja" aina tarkoita miestä. Onhan täällä sentään naisiakin kirjoittajina. Ja jotkut jopa lievän himon vallassa, ainakin kirjoituksista päätellen.
Iker kirjoitti:Golden AWe äijänä lopettaisikin varmaan kaikki paskapuheet:
Täällähän neidit ja alikehittyneet itkevät viikosta toiseen samoista jutuista, valitus kuulostaa kuin olisi synnytys pahasti kesken. Kohta on UUSI VUOS~HI ja silloin ryybätään ruiskaasti™, eli asiassa eteenpäin.
MAH~TAWAA!!
sampio kirjoitti:"Jälleen on yksi kuusitoistatuntinen työpäivä takana, mutta fiilis on aivan loistava...
Enkä ole. Perusteluni ovat seuraavat:mauri kirjoitti:TOI ON OSSI!!! :D
Ossi kirjoitti:d) se on scholl
Ja minä olisin voinut vaikka laittaa 5 ekee likoon, että se on Ossi...Aatella, näin sitä erehtyy... *hämillään*Ossi kirjoitti:Enkä ole. ...
Gerodz kirjoitti:"Muista kun olin 13 kesäisenä poikana ,lontoolaisen ravintolan terassilla .Siinä oli pikku poikana sanoin kuvaamaton hetki , kun luomu rintainen, ja mailaman täydellisin blondi ,käveli ohitseni ja samalla oven avaisulla neitokaisen hame nousi.
Se hetki ,tuntui sillioin kolmelta tunnilta vaikka ei kestänyt,todellisuudessa kuin 2sekunttia .
Toipuminen kesti pitkään siitä...
ps. luomu rinnat kaikille !"
Shayne kirjoitti:Veikkaisin sampion hakeneen viestillään Tobiasta.
tiikeri kirjoitti:Tässä tulee varsinainen pähkinä:
"Sun kielitaito ei kata suomea, joten miten ois sama englanniksi. Hei eipä ole ihmekkään ettei siellä narkkarien ja sosiaaliongelmaisten kehdossa ymmärretä lukemaansa. Sinä et ole peliä nähnyt, koska minä sanon niin. Teloin muuten taas selkäni maitopurkkia nostaessani ja olen tässä vetänyt rommia ja kipulääkkeitä kaksi päivää putkeen. Joten voi kai sanoa, että nyt vituttaa?".
Shayne kirjoitti:"Vittu. En saanut taaskaan työvuoroja vaihdettua, joten olinpa sitten tänäänkin aamusta iltayhdeksään duunissa, vaikka alunperin mun piti eilen olla frendien kanssa ulkona bilettämässä. Päivä menikin ihan mukavasti siihen asti, kunnes asiakkaaksi osui juuri se yksi vittupää, jota vähiten olisin halunnut nähdä. Kyseessä siis ex-kundikaverini pojan tyttöystävä, jonka kanssa mulla oli kerran jotain säpinää Nosturin vessassa. Ihan vittuillakseni kysyin siltäkin paperit. Nyt sitten himaan päästyäni huomasin, että mulkun naapurini räkänokkapenskat olivat kurahousuissaan temmeltäneet ympäri rappukäytävää ja sontaisilla näpeillään sotkeneet ulko-oveni. Vitun äpärät, painuisivat vittuun täältä. Enkä yhtään ihmettelisi vaikka saisivatkin kohta häädön, niinkuin edellinenkin naapurini. Se oli nisti, jonka löysin yliannostuksen saaneena rappukäytävästä. Tämä nykyinen mulkku puolestaan hakkaa muijaansa joka viikonloppu yöt läpeensä. Vittu, ei todellakaan huvita taas tenttiinlukeminen yhtään. Saatana!"
Binko!Shayne kirjoitti:Veikkaisin sampion hakeneen viestillään Tobiasta.