Sen verran tylsää oli tuossa, että pitää nostaa tämä ikivanha ketju ylös. Seuraava keskustelu tullaan AIVAN varmasti käymään jonain päivänä jossakin topicissa.
Tommy: Hallilla liikkuu huhu, että Glen Metropolit olisi siirtymässä Bluesiin. Huh huh. Huikea hankinta Summaselta, jos pitää paikkansa.
Cobol: Soitin äsken Virmaselle, joka vahvisti että ei pidä paikkaansa. Myös kolme Jokereiden pelaajaa, joiden kanssa olin spinningissä, sanoivat että Glen ei siirry Bluesiin.
Isaksson: Metropolit tarjosi itseään HIFK:hon viime viikolla, mutta Pentti sanoi ei, koska ei halua työntää ketään IFK:n neljästä ulkomaalaisesta ulos.
Q: Metropolit tarjosi itseään HIFK:hon viime viikolla, mutta Pentti sanoi ei, koska ei halua työntää ketään IFK:n neljästä ulkomaalaisesta ulos.
Murmeli: Kyllähän tässä taas nähdään totuus, että rahan perässä rahanahneet pelaajat juoksevat Espooseen nostamaan miljoonapalkkaa. Onneksi on vielä kunnon duunareita, jotka pelaavat SaiPassa rakkaudesta SaiPaan, Lappeenrantaan ja jääkiekkoon, eivätkä välitä rahasta.
Cannibal: HUIKEA GLEN! Koko maailman kaikkien aikojen paras pelaaja Espoossa. Käsittämätön pelisilmä, uskomattomat jalat, pehmeääkin pehmeämmät kädet ja mitkä lumoavat silmät! Uskomaton hankinta! Glenillä ei ole heikkouksia, vain vahvuuksia. Toivottavasti miestä ei laiteta Ahosen ja Riihijärven kaltaisten tumpuloiden kanssa pelaamaan, vaan tarjotaan HUUUIKEALLE GLENILLE parhaat ketjukaverit mitä löytyy.
Daespoo: Murmeli, miten vitussa on niin VAIKEATA tajuta että parhailla joukkueilla on se suurin imu? Ei kai kukaan OIKEASTI hyvä pelaaja ole niin saatanan TOLLO, että lähtisi jonnekin Lappeenrantaan nysväämään. Alemmuuskompleksisi ja kateutesi on aika säälittävää. Glen Metropolit on hyvä hankinta Ramilta ja Holelta, mutta kyllä kaipaisin nyt vähän munakkaampaa jätkää, kuten vaikkapa McGrattanin NHL:stä, mutta VITUN typerän CBA-säännön vuoksi tuo hankinta ei ole mahdollinen. Saadaan jatkossakin nauttia SuviUrpo-liigan markokiprusoffeista ja mikkorauteista. Ei vittu sentään.
ZOOM: Ihan kelpo hankinta sanoo ZOOM, jonka lähteet tosin ovat aika skeptisiä tämän hankinnan suhteen. Ramin perseily Hyvösen sopimuksen kanssa on hyvä paikata tällä ja saadaan Määtän rinnalle toinen tähti. ZOOM veikkaa kuitenkin, että tämän illan peli on täyttä perseilyä ja päättyy 1-5. Blegin maalintekijän tiedättekin.
girlzilla: Tämä ei välttämättä liity itse aiheeseen mitenkään, mutta minulla on aivan täydellisen ihana poikaystävä! Tänään kun olimme Stockmannilla ostamassa minulle Burberryn vaatteita, poikaystäväni söi jäätelöä, ja vaikka hän oli puolen metrin päässä minusta, hänen jäätelöstään putosi pala rinnoilleni. Olin jo hätääntyä uuden merkkipaitani likaantumisesta, mutta poikaystäväni nuolaisi jäätelöpalan äkkiä pois. Kahdeksan tunnin ostosreissun jälkeen oli ihana mennä koko perheen kanssa syömään kaupungin parhaaseen ravintolaan. Voi veljet, huomenna Egyptiin!
Paitselo: Gz, kahdeksan tunnin ostokset eivät välttämättä olisi edes mahdollisia, sillä vielä 60-luvulla ainakin pienoismalliliikkeet menivät kiinni jo puolilta päivin. Mielelläni minä kuitenkin sinunkin (ja miksen myös Satu Silvon) kanssa ostoksille lähden, jos tällainen herrasmies neidille kelpaa.
...