Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 223 440
  • 1 192

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Vaicci#63
Kaikki noi Sistis-jutut on ihan gurkoja. Heh...
Osu ja Uppos!

Vain stereotypioita keskivertoteekkarista. =)

Minäpä kannan myös korteni kekoon.

Henkilö x: "mitä mieltä ootte juha ylösest?!?!?!? mun mielest se on tosi hyvä et se tuli bluesii ja vaik se ei pelannukaan niin kovin hyvin nii se on silti pelanu nhl.s ja ihan hyvin ja vaik sit se vois pelata ensi kaudel paremmi jos se sais jonki kunnpon laita hyökkääjän vierellee. eix nii?????????!?!!?!?!? ja sit saadaa hifkin ja narrien joukkueet kesä lomal ennen bluesii vaik ne väittää et bluesil ei oo kiekko kulttuurii mut ei se harkimokaa mitää osaa se vaan rahal saanu aikaan jotain ifk kin vaan penailee ja hämeenlinnan talkoo työ miehet ne vaa kiertää veroi sen lintu mäen johdoll siell landel!! mutt ensi kaudel tulee blues ja vie kakkii ja antaa niill turpaa varsinki jos nielikäine pelaa länsi auto areenall. sit nähdään poika vihdoi kotona."

Moderaattorit: "Henkilö x:n kirjoitusoikeudet on poistettu. Kirjoitusoikeuksien myöntäminen oli virhe, joka näin korjataan."


Todettakoon lopuksi, että Henkilö x ei ole kukaan yksittäinen kirjoittaja vaan ainoastaan yhdistelmä ja stereotypia teinismiä harrastavista faneista.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Re: Potta päähän, ja pesukoneeseen

Viestin lähetti äijä
Tuoli valuu allani,
valuu altani pois
kadoten ulos pois meistä
kohti tulevaisuutta
tummia metsiä.

Minä lihaa, äiti lihaa, isi peilissä.
...ei eteisessä, ei matoilla, ei hajuina.
Ei olemassa.

Tuoli puuta.
Ja 16 ruuvia.
Mumisen,
joku vaihtaa asentoa, huokaisee...
reidet kiiltävät hikeä.
On seisovaa
jo seitsemättä päivää eikä mikään
liiku!

Ja kaikki vyöryy
alas harteilta,
ei veljiä,
ei siskoja.

Silmäterät kohdussaan
kuninkaallisessa hiljaisuudessaan
eivät liiku.

Lusikka tönäisee huuliani
kohti todellisuutta.
Kohti likaa.
Kohti minua.
...väsyttää.

Ilma on painavaa, hartiat kultaa.
Aurinko kimaltaa
huulieni hikipisaroista
heijastuen takaisin kiilloitetusta
pöydän pinnasta.

Kuinka sinisestä tulikaan taivas?
Ja jumala valuu tapeteilla
hihitellen, analysoiden
toisia, heikkouksia, syntejä.
Tehdäkseen äitinsä onnelliseksi.

Ikkunalaudat vääntyilevät helteen äänistä.
En ymmärrä helteen tuoksua:
ummehtunut ullakko
vyöryy ylitseni kuin raikas nuorikko hevosen selässä.

Kyyneleitä poskilla,
joku puhaltaa kasvoihini tuoksunsa...
ennakkoaavistuksen lahjan.

Syksyn sateet ovat tulossa tätä reittiä:
kohti koillista.


Nukahdan:
kuvia, näkyjä, ääniä, joita en
ymmärrä enkä enää muista.

Nimimerkki "äijän" lyriikassa kuvaillaan riipaisevasti vauvan arkea. Säe "Tuoli valuu allani / valuu altani pois" on osuva kuvaus niin sanotun pienemmän hädän valahtamisesta vaippaan. "Minä lihaa, äiti lihaa, isi peilissä" kuvaa puolestaan rintaruokinnassa olevan vauvan pre-oidipaalista hetkeä, jolloin äiti ja vauva ovat vielä yhtä (lihaa), kun taas työssäkäyvä isä määrittyy poissaolonsa kautta. "Ei veljiä, ei siskoja" paljastaa kyseessä olevaksi esikoislapsen, jolle on tosin pian tulossa sisko tai veli: "Silmäterät kohdussaan / kuninkaallisessa hiljaisuudessaan / eivät liiku". Äiti on kuitenkin vielä, toistaiseksi olemassa vain runon minää varten: "Kyyneleitä poskilla / joku puhaltaa kasvoihini tuoksunsa... / ennakkoaavistuksen lahjan". Lapsen rooli äidin elämän keskipisteenä on uuden tulokkaan myötä epävarma: "Nukahdan: / kuvia, näkyjä, ääniä, joita en / ymmärrä enkä enää muista".
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Potta päähän, ja pesukoneeseen

Viestin lähetti äijä
Tuoli valuu allani,
valuu altani pois
kadoten ulos pois meistä
kohti tulevaisuutta
tummia metsiä.
...
...
...
...


Tässä on tunnetta. Pidä toi.
 

Kattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka ketäkin soimaa.
Re: Re: Potta päähän, ja pesukoneeseen

Viestin lähetti Maple Leaf
Nimimerkki "äijän" lyriikassa kuvaillaan riipaisevasti vauvan arkea. Säe "Tuoli valuu allani / valuu altani pois" on osuva kuvaus niin sanotun pienemmän hädän valahtamisesta vaippaan. "Minä lihaa, äiti lihaa, isi peilissä" kuvaa puolestaan rintaruokinnassa olevan vauvan pre-oidipaalista hetkeä, jolloin äiti ja vauva ovat vielä yhtä (lihaa), kun taas työssäkäyvä isä määrittyy poissaolonsa kautta. "Ei veljiä, ei siskoja" paljastaa kyseessä olevaksi esikoislapsen, jolle on tosin pian tulossa sisko tai veli: "Silmäterät kohdussaan / kuninkaallisessa hiljaisuudessaan / eivät liiku". Äiti on kuitenkin vielä, toistaiseksi olemassa vain runon minää varten: "Kyyneleitä poskilla / joku puhaltaa kasvoihini tuoksunsa... / ennakkoaavistuksen lahjan". Lapsen rooli äidin elämän keskipisteenä on uuden tulokkaan myötä epävarma: "Nukahdan: / kuvia, näkyjä, ääniä, joita en / ymmärrä enkä enää muista".

Niin, itse näkisin tässä jopa suoran viitteen Jacques Lacaniin, lapsi on siis ilmeisesti siirtymässä imaginaarisesta vaiheesta peilivaiheeseen, kuten juuri tuo "Minä lihaa, äiti lihaa, isi peilissä " viittaa. Runo tematisoi mielenkiintoisella tavalla ihmislapsen siirtymistä yhteisen, havaitun ja merkityksellistetyn todellisuuden piiriin: "Kuinka sinisestä tulikaan taivas?" Tältä kannalta katsottuna runo myös problematisoi omaa esittämisen muotoaan. Jos runon puhuja on, kuten selvästi annetaan ymmärtää, lapsi joka ei vielä ole kohdannut isän nimeä (Nom du pere - non du pere), eli siirtynyt oidipaalivaiheeseen, jossa rakkaus äitiin kielletään isän nimen myötä ja lapsi siirtyy kielisopimuksen alueelle, jossa halu loputtomasti lykkäytyy, niin kuka on runon kertoja, joka antaa tälle runon puhujalle äänen, jota hänellä ei vielä voi olla? Juuri tähän problematiikkaan yhdistäisin myös kohdussa olevat silmäterät, jotka eivät liiku, eli niin kauan kuin lapsella ei ole kieltä antavat ihmiset hänen ympärillään merkityksen hänen kokemalleen. Kohdussa silmäterien liikkeellä ei ole merkitystä, koska kukaan ei ole nimeämässä havaittua. Myös säätiloihin liittyvät havainnot tukevat ajatusta siitä, että runon kertoja on ihminen, joka jostain syystä pyrkii asettumaan pienen lapsen asemaan ja "puhumaan" hänen suullaan.

Ja jumala valuu tapeteilla
hihitellen, analysoiden
toisia, heikkouksia, syntejä.
Tehdäkseen äitinsä onnelliseksi.


Tässä lainauksessa on jälleen kysymys metalyriikasta, tarkemmin sarkastisesta huomiosta runon lukijan, tai tutkijan asemasta. Mikäli runoa tosiaan luetaan tällaisesta lacanilaisesta positiosta käsin, joudumme tyytymään runon analysoinnin kaltaisiin kielipeleihin, vaikka tosiasiassa haluaisimme vain yhtyä äitiimme.
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Mörökölli mun pahan päivän pölli...

Kiitos kieroista analyyseista.

Kokeilkaa tätä:


Olin siinä.
Valuin pitkin seinää huokauksena.
Katsellen
vakoillen,
samalla sinua...

odottaen pientä merkkiä,
jotta saisin painaa
pääni kyyryyn ja alkaa
juosta
tuulenlailla ympärilläsi,
jotta saisin sotkea hiuksesi,
heilutella verhoja,

jotta saisin puhaltaa
varpaanvälisi liekkeihin,
jotta saisin puhaltaa
kasvosi punaiseksi häpeästä.

Mutta ei näkynyt merkkiä...
ja sinä hengitit raskaasti.

Olit uniesi laaksoissa.
Sinulla oli se valta:

Valta päättää kivien murtumisesta,
valta päättää jokien virtauksista,
valta päättää tähtien kuvioista.


Mutta oviaukko oli tyhjä,
eikä kukaan tullut katsomaan

vaikka

vihelsin seitsemän vihaista
merkkiä ilmoille.

Olin siinä,
eikä kukaan tullut.

Olin siinä.




Editeerasin alkaa-sanan jälkeisen sanan.
 
Viimeksi muokattu:

Bandana

Jäsen
Sen verran tylsää oli tuossa, että pitää nostaa tämä ikivanha ketju ylös. Seuraava keskustelu tullaan AIVAN varmasti käymään jonain päivänä jossakin topicissa.

Tommy: Hallilla liikkuu huhu, että Glen Metropolit olisi siirtymässä Bluesiin. Huh huh. Huikea hankinta Summaselta, jos pitää paikkansa.

Cobol: Soitin äsken Virmaselle, joka vahvisti että ei pidä paikkaansa. Myös kolme Jokereiden pelaajaa, joiden kanssa olin spinningissä, sanoivat että Glen ei siirry Bluesiin.

Isaksson: Metropolit tarjosi itseään HIFK:hon viime viikolla, mutta Pentti sanoi ei, koska ei halua työntää ketään IFK:n neljästä ulkomaalaisesta ulos.

Q: Metropolit tarjosi itseään HIFK:hon viime viikolla, mutta Pentti sanoi ei, koska ei halua työntää ketään IFK:n neljästä ulkomaalaisesta ulos.

Murmeli: Kyllähän tässä taas nähdään totuus, että rahan perässä rahanahneet pelaajat juoksevat Espooseen nostamaan miljoonapalkkaa. Onneksi on vielä kunnon duunareita, jotka pelaavat SaiPassa rakkaudesta SaiPaan, Lappeenrantaan ja jääkiekkoon, eivätkä välitä rahasta.

Cannibal: HUIKEA GLEN! Koko maailman kaikkien aikojen paras pelaaja Espoossa. Käsittämätön pelisilmä, uskomattomat jalat, pehmeääkin pehmeämmät kädet ja mitkä lumoavat silmät! Uskomaton hankinta! Glenillä ei ole heikkouksia, vain vahvuuksia. Toivottavasti miestä ei laiteta Ahosen ja Riihijärven kaltaisten tumpuloiden kanssa pelaamaan, vaan tarjotaan HUUUIKEALLE GLENILLE parhaat ketjukaverit mitä löytyy.

Daespoo: Murmeli, miten vitussa on niin VAIKEATA tajuta että parhailla joukkueilla on se suurin imu? Ei kai kukaan OIKEASTI hyvä pelaaja ole niin saatanan TOLLO, että lähtisi jonnekin Lappeenrantaan nysväämään. Alemmuuskompleksisi ja kateutesi on aika säälittävää. Glen Metropolit on hyvä hankinta Ramilta ja Holelta, mutta kyllä kaipaisin nyt vähän munakkaampaa jätkää, kuten vaikkapa McGrattanin NHL:stä, mutta VITUN typerän CBA-säännön vuoksi tuo hankinta ei ole mahdollinen. Saadaan jatkossakin nauttia SuviUrpo-liigan markokiprusoffeista ja mikkorauteista. Ei vittu sentään.

ZOOM: Ihan kelpo hankinta sanoo ZOOM, jonka lähteet tosin ovat aika skeptisiä tämän hankinnan suhteen. Ramin perseily Hyvösen sopimuksen kanssa on hyvä paikata tällä ja saadaan Määtän rinnalle toinen tähti. ZOOM veikkaa kuitenkin, että tämän illan peli on täyttä perseilyä ja päättyy 1-5. Blegin maalintekijän tiedättekin.

girlzilla: Tämä ei välttämättä liity itse aiheeseen mitenkään, mutta minulla on aivan täydellisen ihana poikaystävä! Tänään kun olimme Stockmannilla ostamassa minulle Burberryn vaatteita, poikaystäväni söi jäätelöä, ja vaikka hän oli puolen metrin päässä minusta, hänen jäätelöstään putosi pala rinnoilleni. Olin jo hätääntyä uuden merkkipaitani likaantumisesta, mutta poikaystäväni nuolaisi jäätelöpalan äkkiä pois. Kahdeksan tunnin ostosreissun jälkeen oli ihana mennä koko perheen kanssa syömään kaupungin parhaaseen ravintolaan. Voi veljet, huomenna Egyptiin!

Paitselo: Gz, kahdeksan tunnin ostokset eivät välttämättä olisi edes mahdollisia, sillä vielä 60-luvulla ainakin pienoismalliliikkeet menivät kiinni jo puolilta päivin. Mielelläni minä kuitenkin sinunkin (ja miksen myös Satu Silvon) kanssa ostoksille lähden, jos tällainen herrasmies neidille kelpaa.

...
 

zore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Dana77: Minä en kyllä tietääkseni halua ketään jatkoajan kirjoittajaa ja vaikka haluaisinkin niin miksi minä häntä matkisin?
 

Cube

Jäsen
Bandana kirjoitti:
girlzilla: Tämä ei välttämättä liity itse aiheeseen mitenkään, mutta minulla on aivan täydellisen ihana poikaystävä! Tänään kun olimme Stockmannilla ostamassa minulle Burberryn vaatteita, poikaystäväni söi jäätelöä, ja vaikka hän oli puolen metrin päässä minusta, hänen jäätelöstään putosi pala rinnoilleni. Olin jo hätääntyä uuden merkkipaitani likaantumisesta, mutta poikaystäväni nuolaisi jäätelöpalan äkkiä pois. Kahdeksan tunnin ostosreissun jälkeen oli ihana mennä koko perheen kanssa syömään kaupungin parhaaseen ravintolaan. Voi veljet, huomenna Egyptiin!

Paitselo: Gz, kahdeksan tunnin ostokset eivät välttämättä olisi edes mahdollisia, sillä vielä 60-luvulla ainakin pienoismalliliikkeet menivät kiinni jo puolilta päivin. Mielelläni minä kuitenkin sinunkin (ja miksen myös Satu Silvon) kanssa ostoksille lähden, jos tällainen herrasmies neidille kelpaa.
Noi oli jo loistavia. Niin kohdallaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Cube kirjoitti:
Noi oli jo loistavia. Niin kohdallaan.
Minun mielestäni Daespoo oli aivan ilmetty itsensä. Lisähaastetta näihin voisi muuten saada sillä, että imitoi jotain kirjoittajaa ja arvuuttelee sen jälkeen muilla, kuka "on".
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Ossi kirjoitti:
Minun mielestäni Daespoo oli aivan ilmetty itsensä. Lisähaastetta näihin voisi muuten saada sillä, että imitoi jotain kirjoittajaa ja arvuuttelee sen jälkeen muilla, kuka "on".

Everton?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Matki HALUAMAASI Jatkoajan kirjoittajaa"?

Täh?

En minä kovin montaa miestä täällä ainakaan kyllä halua, vaikka hyviä kirjoittajia ovatkin fer christ's sake...
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Golden AWe kirjoitti:
"Matki HALUAMAASI Jatkoajan kirjoittajaa"?

Täh?

En minä kovin montaa miestä täällä ainakaan kyllä halua, vaikka hyviä kirjoittajia ovatkin fer christ's sake...

Eihän kai "kirjoittaja" aina tarkoita miestä. Onhan täällä sentään naisiakin kirjoittajina. Ja jotkut jopa lievän himon vallassa, ainakin kirjoituksista päätellen.

Että silleen...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
wilco kirjoitti:
...Onhan täällä sentään naisiakin kirjoittajina...
NIH! Golden Awe on pahoin rajoittunut, kun kuvittelee JA:aa pelkästään miesten temmellyskentäksi. Kyllä täällä hameväkikin heiluu, vaikka allekirjoittanut ei hamea käytäkään...Olen silti todistettavasti nainen. Olenhan...?
Loistavaa luettavaa on täällä - kiitos lahjakkaille matkijoille! :)

edit: Tuon 'haluamisen' perusteella monesta jatkoaikalaisesta tulee ihan uusia piirteitä esiin...heh.
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
sopuli kirjoitti:
Asia selvä - mauri on nainen.
Sopulillekin on siis asia valjennut. Hienoa. Maurina kuitenkin pysyn, edesmenneen kissani kunniaksi. Mutta ei nyt sekoiteta hyvää ketjua jonninjoutavilla sivujuonteilla. Matkiminen kunniaan! :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
mauri kirjoitti:
Sopulillekin on siis asia valjennut. Hienoa. Maurina kuitenkin pysyn, edesmenneen kissani kunniaksi. Mutta ei nyt sekoiteta hyvää ketjua jonninjoutavilla sivujuonteilla. Matkiminen kunniaan! :)

Asia selvä - mauri on hidas.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Laddy-Steippis-Honza selväsi liigan kakkien aikojan paras ketju. Murhaava ulkomaalaistrio, jonka ylivoimaa ei pystynyt musertamaan edes tyhjyyttään kumiseva kotihalli, jossa metakka on niin valtava, että toimistopölystä jountuva insinöörin yskös saa päät kääntymään. Viisikkoa täydensi aikanaa loistavasti Jiri Vykoukal. Vyko on Juha Lindmäinen pukukoppipelaaja: hyvä valitsemaa musiikkia ja kertoo pikkutuhmia pillujuttuja. Siksi ei haittaa, vaikka suurin osa peleistä jäi pelaamatta.

Honzasta parhaiten on jäänyt mieleeni lähtönopeus, joka on yleisestikin osattu scoutata bluesissa ulkomaalaisten osalta varsin mallikkaasti. Vai mitä sanovat nimet Kolanos, Turek, Zib, Sarich, Burger, Sedlak, Bes ja Kristoffersson? Harmi vaan, että kaikki eivät tienneet, että Espoossa kaikki on yhteistä ja muutenkin meno vapaamielisempää.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
29.12.05 13:05 Jokereiden osio ------------------------------
Kyllä Jokerit vielä tästä nousevat. Heidän mentaalinen fyysisyytensä saa aikaan raivoisan kompetenssin, joka on valttia. Hyvä tästä vielä tulee.
---------------------------------------------

29.12.05 13:08 Ässien osio ------------------------------
Nickersonin vahvuuksiin kuuluu raivoisa intensiteetti, ja se on intensiivistä. Matt on yksi liigan kovimpia luita, ja hän tulee olemaan Ässille tärkeä pelaaja kevään tiukoissa kamppailuissa, joissa on kovuutta. Hyvä tästä vielä tulee
---------------------------------------------

29.12.05 13:15 Jypin osio ----------------------------------
Jyp on selvästi tutkimieni tilastojen mukaan kärsinyt Immosen lähdöstä NHL-jäille, joka oli kova isku. Kuitenkin Jypin uudet nimettömät pelaajat ovat luoneet joukkueelle jälleen voittavan auran, jonka kompetenssia ei voi kiistää. Jypille tulee vielä hyvä kausi.
-----------------------------------------------------------

29.12.05 Ottelut-osio --------------------------------------
HPK-TPS oli intensiivinen vääntö, jonka kulminaatiopiste oli Kiprusoffin saama jäähy toisen erän puolessa välissä. HPK:n ylivoimalla tekemä maali katkaisi kamelin selän, eikä TPS:llä ollut enää henkistä lujuutta jatkaa taistoa.

....

Saipa-Pelicans ratkesi käytännössä Heleniuksen ja Kudrocin ensimmäisen erän nyrkkitappeluun tilanteessa 0-0, jonka jälkeen Saipan pelaajat alistuivat fyysisesti, ja Pelicans meni menojaan.

jne... jne...
 

Maxell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Red Wings,HJK, Brad Norton fan club
Original Jags:

Vain törkeä tuomareiden salaliitto vei Venäjältä mitalisijat. Venäjähän oli siis tämän turnauksen paras joukkue, vaikka jäi kuudenneksi ja pelasi kaikkien aikojen viihdyttävintä kiekkoa. Kanada/Suomi/Ruotsi/USA/Slovakia/Tsekki ei olisi ansainnut mestaruutta.

Malkin on uusi GretzkyLemieuxMessier-reinkarnaatio ja jos häntä verrataan Ovechkiniin, (joka muuten ei voi voittaa Calder Trophyä, sillä p-amerikkalaiset toimittajat ovat muodostaneet salaliiton joka takaa Crosbyn valinnan vuoden tulokkaaksi) niin Malkin on kuin eri planeetalta. Hän dominoi pelejään jo pelkällä olemuksellaan ja vain Suomen hirvittävä kahvaaminen ja suomalaiset tuomarit voivat viedä Venäjältä Torinon kisojen kultamitallin.

Ps. suomalaiset kahvaavat enemmän kuin venäläiset.

Edit:
Niin ja loppuun vielä pieni lainaus eräästä kaljamainoksesta: -Älä ota sitä vakavasti :)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mr. Penguin aloittaa keskustelun:

Ei vittu, nyt lähtee Canalille palautetta, ja sen jälkeen koko kanavapaketti ja digiboxi takaisin!

Jo kolmas Foppadelphian peli kahden viikon sisään, ei enää tiedä itkeäkkö vai nauraa. Kuka sitä olisikaan halunnut nähdä kierroksen kiinnostavinta matsia Penguins vs. Senators, no ei tietenkään kukaan kun samaan aikaan pelaa ruotsalaisten ylijumala Floppani...! Ja vielä Pentti selostamassa, turha sanoa että Canal hoitaisi hommat hyvin...

Kaiken lisäksi tuttua Canalin toimintaa, eli paskapallomatsin takia illan peli tulee NELJÄ minuuttia jälkilähetyksenä!! Ja turha tulla jokeripeelojen tai muiden satunnaiskatsojien aukomaan päätä valituksistani, ei teitä kiinnosta koko NHL jos on kerran sama tuleeko matsi suorana vai jälkilähetyksenä... Ottaa pannuun kun joku tulee ulvomaan tänne, kun ette tajua että canali voisi hoitaa hommansa paljon paremmin... Hyvähän se on Cryersfanien ja Leafsfanien olla tyytyväinen nykymenoon, kun omaa suosikkia näytetään joka viikko.

Kai se on taas tämäkin matsi pakko katsoa, vaikei yhtään kiinnosta. Ja toisaalta, onhan se kiva nähdä, kun Foppadelphia ottaa taas kuonoonsa. ;) Tiedä vaikka Floppan murtaisi päänsä.

Tähän Birkku (melkein)Canal-miehenä voisikin puolestaan vastata:

No siellä sentään näkyy kanavat. Meillä täällä katvealueella ei pelit näy, ja vaikka kuinka olen ottanut amatööriplussaan yhteyttä, ei asiaan ole parannusta luvassa.

On se kumma, kun kyseiselle puulaakille ei potentiaaliset asiakkaat näytä kelpaavan, vaikka niitä olisi täällä jonoksi asti. Nykyään amatööriplussan kanavia näkee korkeintaan kourallinen suomalaisista, vaikka toinen mokoma liittyisi tilaajiksi välittömästi, jos vaan mahdollisuus tarjottaisiin. Kokemuksesta voin sanoa, että asiat voidaan hoitaa paljon kannattavamminkin nykyajan liike-elämässä.

Tämä on sitä paitsi keskustelupalsta. Eikö amatööriplussan huonoista ominaisuuksista saakaan tässä ketjussa puhua?

Golden AWe äijänä lopettaisikin varmaan kaikki paskapuheet:

Täällähän neidit ja alikehittyneet itkevät viikosta toiseen samoista jutuista, valitus kuulostaa kuin olisi synnytys pahasti kesken. Kohta on UUSI VUOS~HI ja silloin ryybätään ruiskaasti™, eli asiassa eteenpäin.

MAH~TAWAA!!
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
vlad:
Mitä tulee Canal plussan näkyvyyteen, en voisi olla vähempää kiinnostunut kyseisen kyseisen kanavan näkyvyydestä tahi näkymättömyydestä asunnossani - joku sitä voisi kutsua myös kodiksi, itselleni kotí on kuitenkin sanana liian sitova, lopullinen. Canal plussan - kuten myös suurimman osan taivaskanavista - ongelma on siinä, että ne keskittyvät suurien massojen miellyttämiseen, mikä sinänsä on ymmärrettävää taloudellisesta näkökulmasta, mutta tällöin tarjonta jää hyvin pintapuoliseksi ja viihteelliseksi, ja erityisesti eri sarjojen henkilöhahmot tuntuvat varsin ohuilta - toisinaan ohuemmilta kuin paperiarkki, jolle ajatuksiani joskus tallennan.

varjo:
huoh, no tulee sieltä habsien pelejä toisinaan, siinä yksi syy Analin katsomiseen. Varsinkin nyt viime aikoina, kun olen sluibaillut apurahan turvin ja ollut _tekevinään_ gradua, on aikaa ollut pelien seuraamisellekin.

scholl:
Ei kai kukaan normaali ihminen edes katso Canalia. Retaleporukalle viihdettä läpi yön, jengi vetää Salen sipsiä nassuun ja lihoo. Jos änärikiekko kiinnostaa, kai jokainen haluaa nähdä pelin paikanpäällä. Finskiltä tai mieluiten Lufthansalta lento Nykiin ja siitä jatkolento Montrealiin. Jos homma lähtee lapasesta, voi Montrealista lentää helposti Floridaan, jossa uusi vuosi. Sieltä sitten avoauto tassuun ja baanalle.

Golden Awe:
~BREASTS!

The Original Jags:
Itse suosittelisin lentoa Atlantaan, koska harvoin näkee yhtä dominanttia pelaajaa kuin Kovalchuk tositoimissa. Jos jollakulla on mahdollisuus, kannattaa tilaisuus käyttää hyväksi. Toki on asia erikseen, myykö matkatoimisto lippuja miehille, koska 90 prosenttia matkatoimistovirkailijoista on naisia.

HN:
Kovalchukilla on karvaiset pallit!
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
OneBigRed kirjoitti:
29.12.05 13:05 Jokereiden osio ------------------------------
Kyllä Jokerit vielä tästä nousevat. Heidän mentaalinen fyysisyytensä saa aikaan raivoisan kompetenssin, joka on valttia. Hyvä tästä vielä tulee.
---------------------------------------------

29.12.05 13:08 Ässien osio ------------------------------
Nickersonin vahvuuksiin kuuluu raivoisa intensiteetti, ja se on intensiivistä. Matt on yksi liigan kovimpia luita, ja hän tulee olemaan Ässille tärkeä pelaaja kevään tiukoissa kamppailuissa, joissa on kovuutta. Hyvä tästä vielä tulee
---------------------------------------------

29.12.05 13:15 Jypin osio ----------------------------------
Jyp on selvästi tutkimieni tilastojen mukaan kärsinyt Immosen lähdöstä NHL-jäille, joka oli kova isku. Kuitenkin Jypin uudet nimettömät pelaajat ovat luoneet joukkueelle jälleen voittavan auran, jonka kompetenssia ei voi kiistää. Jypille tulee vielä hyvä kausi.
-----------------------------------------------------------

29.12.05 Ottelut-osio --------------------------------------
HPK-TPS oli intensiivinen vääntö, jonka kulminaatiopiste oli Kiprusoffin saama jäähy toisen erän puolessa välissä. HPK:n ylivoimalla tekemä maali katkaisi kamelin selän, eikä TPS:llä ollut enää henkistä lujuutta jatkaa taistoa.

....

Saipa-Pelicans ratkesi käytännössä Heleniuksen ja Kudrocin ensimmäisen erän nyrkkitappeluun tilanteessa 0-0, jonka jälkeen Saipan pelaajat alistuivat fyysisesti, ja Pelicans meni menojaan.

jne... jne...

Routainen Sydän?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös