Norskin ainakin?Meillä tuli duunista ohjeistus, että parin lentoyhtiön lentovaraukset tulee perua varmuuden vuoksi kun epäilevät että ko. yhtiöt eivät selviä jatkoon. Samoin sanoivat, että ko. yhtiöiltä ei pidä perutuista lennoista ottaa vouchereita vaan rahojen palautus.
Eikös Norski saa nyt tukea Norjan valtiolta? Tuskin sitä kaatumaan päästetään.@Artyukhin , jeps norski ja toinen oli lähellä toimiva S:llä alkava kolmikirjaiminen yhtiö.
Saa nähdä miten Sassin käy..@Artyukhin , jeps norski ja toinen oli lähellä toimiva S:llä alkava kolmikirjaiminen yhtiö.
Parin kaverinkin kokemuksien mukaan Finnair on hoitanut tämän kriisin hienosti.Noniin, nyt ois tämän kuun lopun Alicanten lennot siirretty elokuun loppuun kuluitta, saas nähdä pääseekö silloinkaan. Hyvinkin joustavasti onnistui Finnairin aspan kautta, koko projektiin jonottamisineen semmonen 7,5min.
Puhelinpalveluun ei pääse läpi ollenkaan ja sähköposteihin ei vastata.
Yhdeltä reissulta palautukset tulivat ok, toiden matkan palautuksia vielä odottelen. En minä oikeastaan ymmärrä miksi tämä ei ole automaattinen prosessi, lento peruttu Finnairin toimesta => rahat palautetaan asiakkaalle. Jos vaikka Ticketmaster tähän kykenee, niin lulisi että ei olisi mahdotonta Finnairillekaan... Varman siellä ollaan toiveikkaita että kaikki eivät osaa/muista/ehdi hakea palautuksia jollloin firma saa voittoa niiden verran.Parin kaverinkin kokemuksien mukaan Finnair on hoitanut tämän kriisin hienosti.
Vähän reilu 3 viikkoa meni, että Turkishilta tuli sähköposti, jonka mukaan peruutuspyyntö on käsitelty. Tosin postissa ei mainittu, että mikä oli lopputulos. Oletan, että rahat hyvitetään luottokortille.Parin kaverinkin kokemuksien mukaan Finnair on hoitanut tämän kriisin hienosti.
Turkish Airlines sen sijaan ei saa minulta ihan parasta arvosanaa. Lupasivat käsitellä nettilomakkeen kautta tehdyt peruutukset/rahanpalautukset 3-7 päivässä. Olen nyt odotellut lähes 3 viikkoa. Puhelinpalveluun ei pääse läpi ollenkaan ja sähköposteihin ei vastata.
Osaako joku suositella hyvää Alepaa itä-Helsingissä?
Ehkä tuota voisi kokeilla. Nyt tulee käytyä aina samassa K-marketissa ja tehtyä aina samat ruokavalinnat. Varmaan käynyt jo liiankin paljon siellä, kun henkilökuntakin jo moikkaa heti ovella.Vuosaaren Sataman Alepa on aika urbaani ilmestys.
Sama vika rahikaisella. Naputtelin kanssa palautushakemuksen AirBalticille. Piti perjantainan 12.6. liihotella Riikan kautta Köpikseen hulinoimaan EM-kisojen avauspäivää ja odottelemaan lauantain Parkenin DEN-FIN matsia, johon oli/on liputkin. Laitoin rahojen palautushakemuksen menemään netin kautta.Mulla oli varattu Air Balticilta kesäkuuksi lennot Budaan ja takaisin. Nyt kun lennot on peruttu niin AB:lta on tullut kolme eri sähköpostia siitä että perutut lennot voi vaihtaa vouchereihin joihin saa 20€:n arvoisen lisän per lento. En kuitenkaan luota että toi pulju on pystyssä koronakriisin jälkeen. Puhelinpalvelusta ei saanut palvelua noin 20min odottelun aikana, ja siinä hissimusiikkia kuunnellessa näpyttelin rahojen palautus hakemuksen netissä.
Ei ole, muuta E bookerssilla meni niin, että ottivat käsittelyyn yhteydenoton, kun matkaan oli 72h tai alle. Olsko puhelinnumeroa? Sinne soitto, jossa tiedote..? E bookers toimi näin.Onko jollain kokemusta kuinka nopeasti Booking.com on vastaillut viesteihin? itse tuossa 16.3 olin puhelimella yhteydessä suomalaiseen asiakaspalveluun ja pistin vaadittavat tiedot sähköpostilla ja sen jälkeen ei ole kuulut mitään, ei viestiin vastausta tai rahoja takaisin kohteesta. Wizz airille taas pistin lomakkeen kautta rahojen palautusta 20.4 ja ei vielä ole mitään kuulunut sieltäkään.
Ei ole, muuta E bookerssilla meni niin, että ottivat käsittelyyn yhteydenoton, kun matkaan oli 72h tai alle. Olsko puhelinnumeroa? Sinne soitto, jossa tiedote..? E bookers toimi näin.
Joo totta. Pitää soittaa kun matkaan alle 72h, ja silloinkin puhelinjono 2h oli.Ebookersille tuli viikon verran yritettyä soitella, ei päässyt läpi. Ei mikään helppo paikka, jos heidän kanssa tarvitsee asioita selvitellä vaikka muuten homma toimiikin ja aina on lennot/hotellit olleet ne mitkä pitikin