Eisenhower
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti Jii
Maltaa voin suositella kaikille. Loistava paikka!
Jos tykkää suolaisesta kokiksesta.:D
Viestin lähetti Jii
Maltaa voin suositella kaikille. Loistava paikka!
Viestin lähetti ipa rules
Ainoa pidempi vierailu ulkomailla tapahtui syksyllä -99, jolloin vietin reilut kolme kuukautta Skotlannissa Edinburghissa. Sen verran voi paikallisista sanoa, että viinaa ne ei kestä ollenkaan samoissa määrin, kuin suomalaiset, :-)
Venäjällä/Neuvostoliitossa en koskaan ole käynyt, enkä käy ellei todella pakottavaa tarvetta tule.
Wanhan Neuvostoliiton Leningradissa minäkin olen käynyt, tosin tuttavan kanssa henkilöautolla joskus 80-luvun puolivälissä. Olin aika nuori ja pelotti niin perkeleesti. En uskaltanut juoda kuin Pepsiä ja syödä leipää, ja leivän syöminenkin loppui, kun tuttavani pelotteli minua, että torakat voivat ryömiä leivän sisään. Hotellihuoneessamme meinaan oli torakoita. Ja patjan alla oli käytettyjä kortsuja. Olisi ehkä pitänyt jättää vilkaisematta sinne. *yök*Viestin lähetti Moto
Leningradissa kävin edesmenneellä Sally Albatrossilla. Tosiaankin Leningradissa, Neuvostoliiton viime hetkillä.
Been there, done that, eli samat sanat. Mulla on vielä sellainen lego-Viking Sally olemassa jossain vanhempieni luona.Viestin lähetti Ghost
Minä taas kävin ihan perinteisen Ruotsin risteilyn meren pohjassa makaavalla Estonialla, silloin kun se vielä oli Vikingin omistuksessa ja tunnettiin nimellä Viking Sally.
Ai, sitä Kinnietä tarkoitat. Pthyi... mutta vodkan kanssa meni kyllä alas.Viestin lähetti Eisenhower
Jos tykkää suolaisesta kokiksesta.:D
Viestin lähetti Moto
Tämä versio Sally Albatrossista oli se, minkä hurrit poltti telakalle ja se uusi rakennettiin muistaakseni vanhan alustalle. Muistelisin, että "uppoamisen" jälkeen puhuttiin, että se poistettaisiin kokonaan käytöstä, mutta ehkä joku kävi sitten onkimassa sen ylös.
Viestin lähetti sampio
about kuudesti Venäjällä (Karjala)