reds1897:
''Senior:onko The Pentti mielestäsi onnistunut hyvin näissä hankinnoissa?''
Tässä menee nyt puurot ja vellit sekaisin. Puolustuspuheellani yllä tarkoitin sitä, että ei ole oikeudenmukaista tuomita Penaa, jos hän hankkii esim Jeren. Arvostetaan hyviä hankintoja ja arvostellaan huonoja. Se on turhaa mantraa, että tuomitaan mies, hankkipa hän ketä hyvänsä.
''Oma mielipiteeni on,että ei todellakaan.Pidän täysin käsittämättömänä,että puolustusta ei edes yritetty vahvistaa.''
Olen toisaalla peräänkuuluttanut ja kuulun ryhmään: UTJ kehiin. Suurin ihmetykseni kauden pelaajapolitiikassa oli nimenomaan se, ettemme hankkineet ketään jo alimitoitettuun puolustukseen. Nyt Zetan (ja Söden?) poissaollessa aukko näkyy ja tuntuu ammottavana. Numerot talks.
''Mikäli Jere meille tulee,niin se on todella loistava asia.Paljon pitää kuitenkin tapahtua,että uskon tuon miehen kykyihin kasata voittava joukkue.''
Viime kädessä asiasta päättää hallitus. Niin kauan, kuin se on antanut scouttauksen Penalle, on meidän sen asian kanssa elettävä. Pena kai sitä tekee parhaansa mukaan ja jos ei onnistu riittävällä prosentilla, oletan hallituksen vetävän asiasta omat johtopäätöksesnsä. Tässä kohtaa on hyvä erottaa, että Pena tekee ja hallitus päättää kuka tekee. Siinä suhteessa vastuuta on hyvä edellyttää myös hallitukselta. He antavat toimeksi ja päättävät tekijän. Muistetaan ketutuksessamme kuitenkin myös ne pärät ja truudut ja södet.
''Näitä tusina hyökkääjiä kyllä löytyy vaikka mistä.Samaan aikaan ns."köyhemmät joukkueet" hankkivat itselleen todellisia vahvistuksia.''
Totta mooses. Tässä meillä keulii ja sutii. Otettakoon edes opiksi semminkin, kun vastaavan tasoisia peliukkoja pukkaa A:sta ylös vaivaksi asti.
''Minua vituttaa aivan suunnattomasti vallitseva tilanne,koska en usko,että tämä suuntaus tulisi ratkaisevasti muuttumaan.''
Epäilyllesi on olemassa lähihistoria pohjana. Toivotaan parasta, ettei kannattamisen tarvitsisi aina vituttaa. Olisi toivottavaa, että se olisi joskus nastaa. Olen asiassa sielunveljesi, mutta yritän silti hillitä pahimman ketutuksen kirjoituksistani, kun puhutaan vielä keskeneräisestä asiasta. Kauttahan on vielä jäljellä, vaikken sitä levollisin mielin seuraakaan.
''Yksi tärkeimmistä asioista olisi heivata tämä onneton ulisija (A.Suhonen) huut helvettiin meille rakkaasta joukkueesta.''
Olen sopinut itseni kanssa välirauhasta asiassa. Taisin olla yksi suurimmista äänitorvista asiassa jo syksyllä, mutta tällä hetkellä minusta on viisaampaa olla isommin älämölöimättä valmentajasta, kun johto näyttää päättäneen näillä mentävän. Katsotaan tilanne maaliskuussa ja annetaan sitten palaa, jos aihetta edelleen on. Toivon, ettei ole, mutta pelkään olevan. Katsotaan heti sitten, ketkä joutavat pesuveden mukana ulko-oven toiselle puolen. Tai Kiinaan asti.