Sir von Aulis kirjoitti:
Näin teillä, emäntä vonkaa ja isäntä lukee jatkoaikaa. Way to go, buddy.
Tuo nyt ei ollut minulle, mutta näin se meillä ihan kirjaimellisestikin joskus menee. Ei emäntä tosin turhaan vonkaa, olenpa vain pannut merkille, että aloitteen tekijä on huomattavasti useammin emäntä kuin minä nykyään. Ja akti voi päättyä emännän tyydytykseen moninkertaiseststi, minä voin silti säästää joskus patit seuraavaan aamuun ihan vapaaehtoisesti, varsinkin vähän kännissä. Ehkä tuo menopaussin hormonikierukka on aiheuttanut sen, että frekvenssi on jopa kasvanut wanhalla viime vuosina. Tietysti pentujen pesästälähtökin varmasti vaikutti asiaan. Varsinkin kun molemmat tykkämme aamupanoista, jotka ovatkin parhautta.
Vanhana aktiivirunkkarina asiaa ajatellen, niin olin tuossa varmaan kymmenisen vuotta käytännössä lähes avioseksin varassa, ja minulle vaihtoehto on vain oma käsi, satunnaisia kimppakivasessioita lukuunottamatta. Tosin keskiarvo oli ainakin lähellä kerta päivässä jos ei ylikin. Nyt kun emäntä on ollut muutamaa kostean paikan leiriä lukuunottamatta ulkomailla puoli vuotta, niin sooloseksikin on taas tullut kuvioihin mukaan, mutta minulle se ei aitoa asiaa kyllä voita.
Mitähän minäkin taas selitän?
t. hanu