Nimenomaan näin. Mikä niissä menkoissa nyt niin hirveää on? Eikö sitä verta ole petipuuhissa nähty jo riittävästi teini-iässä, jotta aikuisena asia on vallan normaalia? Eihän sitä nyt tarvi vampyyrin tavoin alkaa nauttimaan, kun kaiken voi toimittaa vallan siististi ja miellyttävästi.Jos vaimolla on menkat mutta hän haluaa seksiä niin totta helvetissä hänen on sitä saatava. Joko meikäläinen panee tai sitten naapurin mies. Ennemmin meikäläinen.
Tätä taas minä en ole oikein ymmärtänyt, että miten jotkut naiset voivat olla menemättä suihkuun heti sen jälkeen. Tulee jotenkin epähygieninen fiilis heti, jos siinä vaan aletaan yrittämään nukkumista. Miehistä sen vielä uskookin, kun pyyhitään vaan verhoon ja aletaan kuorsaamaan.Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt. ... Ja seksin jälkeen noin muutenkin käydään suihkussa tai viimeistään seuraavana aamuna,
Tätä taas minä en ole oikein ymmärtänyt, että miten jotkut naiset voivat olla menemättä suihkuun heti sen jälkeen.
No toivottavasti ei nukahda sentään ennen kuin toinen on valmis... Kai puolen yön panoissa tulee jo hikikin..?Jos panee puoli yötä, voi hyvinkin käydä niin, että nukahtaa ennen kuin jaksaa nousta suihkuun asti.
Kai puolen yön panoissa tulee jo hikikin..?
Kyllä sitä nyt aina sen 3-5 päivää voi johonkin muuhun tyytyä.
No toivottavasti ei nukahda sentään ennen kuin toinen on valmis.
Kai puolen yön panoissa tulee jo hikikin..?
Näin minä ainakin olen toiminut aina.Jatkossa pitänee tyytyä runkkaamaan steriloidulla dildolla
Näin minä ainakin olen toiminut aina.
Muijalla jos on menkat niin silloin suihkuun, näin meillä toimitaan. Välttyy turhalta "sotkulta".
Onhan sitä punaisiin päin tullut joskus itsekin ajeltua, eikä siinä mitään. Nykyään tuota ei tarvii enää harrastaa.
yksi arkki riitä mihinkään, sehän täyttyy ja kyllästyy jo ensimmäisellä sykäyksellä. 2 isoa talouspaperiarkkia ajaa asian juuri ja juuri.
Mutta siitä huolimatta, jos minun miehelläni olisi tarvetta mihin aikaan kuukaudesta tahansa tumputella, niin kokisin kyllä kovasti epäonnistuneeni naisena. Ainakin näin kun asutaan samassa taloudessa. Niitä aikoja ei tosin lasketa kun ollaan yöt erillään.
Tähän viestiin tarkemmin vastaaminen menisi poikaystävän yksityisasioiden levittelyksi, mutta painotan silti seisovani tuon edellisen lauseeni takana. En missään nimessä loukkaantuisi, enkä rupeaisi miestä asiasta syyllistämään, tietäisin vain, etteipä ne hommat toimi niinkuin pitäisi. Tästäpä syystä tuskin edes voisin seurustella miehen kanssa jolle oma käsi on tärkeä. Pitää löytää se omia arvoja tukeva mies ennenkuin ryntää parisuhteeseen, tiäksää tuanoi.
Olet vaihtanut vähän vanhempiin naisiin?
Poliisi etsii itsetyydyttäjää ja tästä ketjustahan meitä löytyy, joten ei muuta kuin halukkaat ilmoitusta Espoon poliisin suuntaan. En tiedä mihin poliisi itsetyydyttäjää tarvitsee, mutta eiköhän se puhelisoitolla selviä.
Kyllä, uskallan väittää olevani suorastaan paatunut runkkari. Runkuttelun kaunein puoli on ettei siinä koskaan pety, toisin kuin naisten kanssa.
Ja ajattelehan, myös naisilla jää tämän myötä pettymykset kokematta!
Todellinen win-win.
Ei tarvitse edes mennä "aktin" jälkeen suihkuun pesemään hikeä ym. visvoja pois tai huuhtomaan suuta ämmän syljestä.
En varmaan halua tietää vastausta, mutta etkö oikeasti pese edes käsiäsi ym. sotkeentuneita paikkoja hanskaamisen jälkeen?