Masturboitko?

  • 81 421
  • 264

Masturboitko, ja kuinka usein?

  • Kyllä, usein eli vähintäänkin kerran viikossa.

    Ääniä: 735 84,0%
  • Kyllä, en kuitenkaan viikoittain mutta masturbointini on säännöllistä.

    Ääniä: 85 9,7%
  • En ole masturboinut viimeisen puolen vuoden aikana.

    Ääniä: 15 1,7%
  • En ole masturboinut koskaan

    Ääniä: 40 4,6%

  • Äänestäjiä
    875

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ruutuässä kirjoitti:
Väitän, että usein masturboidessa kokee jopa paljon paremman tunteen kuin seksissä, mutta koska pillun saanti on kuitenkin juttu ja voi tuottaa toisellekin nautintoa, pitää sitä harrastaa.

Kyllä mastubointi huonon seksin voittaa.
Mutta ah sitä tunnetta, kun nainen tekee senkin sinun puolesta. Tähdet vain vilkkuvat näkökentässä, kun lasti lähtee liikkeelle.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Kyllähän sitä "rakkaudenpaalua" tulee hieroskeltua melkosen kiivaaseen tahtiin edelleenkin...
 

Veijari

Jäsen
Loppuvuosi on mennyt meikäläiseltä aika poskelleen onanointimielessä. Muija on asustellut mun kämpillä jo useamman kuukauden tehden graduaan, mutta vuoden vaihduttua hänkin palaa töihin kotikonnuilleen ja minä.... ah, pääsen toteuttamaan itseäni todella pitkään aikaan! Kättä on jo ikävä.

Tästä johdateltuna voisinkin tehdä itselleni uuden vuoden lupauksen. Lupaan siis runkata ensi vuonna enemmän kuin kuluneena vuonna.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kyllä sitä runksuttelua aina välillä pitää harrastaa ettei katos ihan unohtaisi tuon alapään merkitystä. On muuten legendaarinen ketju, naurattaa.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Ei tulisi mieleenikään. Onanointi on luonnonvastaista, koska se on sukupuolista toimintaa vailla lisääntymistarkoitusta, ja Raamattukin sen kieltää. Onneksi myös esimerkiksi homoadoptioita näillä perusteilla vastustavat ihmiset pidättäytyvät masturboinnista määrätietoisesti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
konna_kuittaa kirjoitti:
Eipäs yritetä. Käsi on munissa aivan saletisti sielläkin päin :D
Ei oma.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Masturboin usein eli vähintään kerran viikossa.

Huoh, joko minä olen karvakämmenten raskasta kalustoa tai vlad ei tiedä runkkaamisesta mitään.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Sir von Aulis kirjoitti:
Näin teillä, emäntä vonkaa ja isäntä lukee jatkoaikaa. Way to go, buddy.

Tuo nyt ei ollut minulle, mutta näin se meillä ihan kirjaimellisestikin joskus menee. Ei emäntä tosin turhaan vonkaa, olenpa vain pannut merkille, että aloitteen tekijä on huomattavasti useammin emäntä kuin minä nykyään. Ja akti voi päättyä emännän tyydytykseen moninkertaiseststi, minä voin silti säästää joskus patit seuraavaan aamuun ihan vapaaehtoisesti, varsinkin vähän kännissä. Ehkä tuo menopaussin hormonikierukka on aiheuttanut sen, että frekvenssi on jopa kasvanut wanhalla viime vuosina. Tietysti pentujen pesästälähtökin varmasti vaikutti asiaan. Varsinkin kun molemmat tykkämme aamupanoista, jotka ovatkin parhautta.

Vanhana aktiivirunkkarina asiaa ajatellen, niin olin tuossa varmaan kymmenisen vuotta käytännössä lähes avioseksin varassa, ja minulle vaihtoehto on vain oma käsi, satunnaisia kimppakivasessioita lukuunottamatta. Tosin keskiarvo oli ainakin lähellä kerta päivässä jos ei ylikin. Nyt kun emäntä on ollut muutamaa kostean paikan leiriä lukuunottamatta ulkomailla puoli vuotta, niin sooloseksikin on taas tullut kuvioihin mukaan, mutta minulle se ei aitoa asiaa kyllä voita.

Mitähän minäkin taas selitän?

t. hanu
 
Säännöllisesti eli muutaman kerran viikossa. Parhaimmillaan muistaakseni neljä kertaa päivässä. Mutta siitä on jo aikaa. Nykyisin riittää 1-2 kertaa päivässä, kolme alkaa olla jo liikaa. En kuitenkaan väitä, että ihan joka päivä tätä harrastaisin.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Näköjään sama tilanne kuin oli vuonna 2007. Eli kyllähän sitä vieläkin tulee harrastettua oman käden oikeutta. Ei sille mahda mitään ja monesti kun paineitaan oman käden avulla lieventelee niin siinä samalla muija jää jotenkin varjoon. Täytyy aina pitää sellaisia "omakäsi selibaatti" viikkoja niin pysyy staga tanassa. Ei sillä että olisi jotain ongelmia mutta onhan se kivempi muijaakin vedellä hirveissä paineissa kuin taas puolipaineissa.

Joo ei mulla muuta. Hyvä ketju.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mitään en myönnä. Sen sijaan haluan jakaa kanssanne tämän vitsin, joka liittyy aiheeseen:

Mies menee lääkäriin ja valittaa toistuvia päänsärkyjä.
Lääkäri siihen: "Masturboitteko?"
Mies vastaa: "Kh-yyllä".
Lääkäri: "Huippuhommaa, eikö?".
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
4,68% ketjun kysymykseen vastanneista ei ole masturboinut koskaan...yeah, right:)

Kyllähän "donkkaaminen" kuuluu aivan luonnolliseen toimintaan ja on sitäpaitsi turvasexiä jos jokin. Avioelämässä toimii meillä kaikki aivan loistavasti makkarissa ja aktiivisuuttakin on mukavasti. Tämä ei silti poista sitä tosiasiaa, että omakivaa on huippu harrastaa toisinaan. Aktiivisuus hieman vaihtelee mutta halujen ja fiiliksen mukaan mennään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä ei silti poista sitä tosiasiaa, että omakivaa on huippu harrastaa toisinaan. Aktiivisuus hieman vaihtelee mutta halujen ja fiiliksen mukaan mennään.
Niin ja jos vaikka rouvalla on hilloviikot meneillään, niin vanha kunnon tattiralli on paikallaan. Etenkään jos kumpikaan tai jompi kumpi ei ole niin innostunut ketsuppileikeistä kammarin puolella.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kyllähän tätä ah-niin ihanaa asiaa tulee harrasteltua vähintään kerran pari päivässä. Joskus toki on poikkeuksia, että ei vaan tee mieli.

Vähän kyllä ihmetyttää tuo vaihtoehto "Kyllä, usein eli vähintäänkin kerran viikossa." Kerran viikossa ei ole usein. Mun mielestä se on lähinnä harvoin. Jokainen tyylillään toki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös