Controller
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hämeenlinnan Pallokerho
Jos olis edes iiäfkoo täydessä terässään, mutta ku kyseessä on alistunut valmiiksi häntänsä kääntänyt täytöntäytöntäyttömiehistä ja vuokraukoista koottu viimeseen kahteen peliin 0 maalia tehnyt paska joka valmiiksi oikeen pyllistää ja tarjoo persväkisinottoo ni ei perkele meille kelepaa.Voi jumalauta tätä meidän palstaa sekä tätä negatiivista ilmapiiriä.
Ollaan helvetin vaikean alkukauden jälkeen 10 ottelun kuntopuntarissa sijalla 5 joukkueella jonka pelaajamateriaalissa ei ole suuremmin kehuttavaa. No nyt ollaan 3-1 tappiolla Helsingissä IFK:ta vastaan ja tämä on näemmä täysi maailmanloppu, kaikki pelaajat on paskoja ja toivotaan Hietasenkin eläköitymistä. Mitä mä täältä oikein luen?
Tai no oikeastaan mä mietin ehkä suuremmin sitä miksi mä näitä viestejä luen. Tässä alkaa vain pohtimaan ja kyseenalaistamaan, että ehkäpä aika on mennyt minusta ohi tällä HPK:n palstalla kun en osaa samaistua tähän ainaiseen alakuloon.
Toki tämä ilmiö jotenki on seurannu meitä jo viimeset 11 kautta, että jos kaverilla menee huonosti ja rämpii suossa niin kyllä meijän kepa tarjoo auttavan käden sen sijaan että ampus sen niskalaukauksen.
Niin sanon vaan että kyllä SAATANA VITUTTAA TÄMMÖNEN.