Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 508 370
  • 8 258

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Voi jumalauta tätä meidän palstaa sekä tätä negatiivista ilmapiiriä.

Ollaan helvetin vaikean alkukauden jälkeen 10 ottelun kuntopuntarissa sijalla 5 joukkueella jonka pelaajamateriaalissa ei ole suuremmin kehuttavaa. No nyt ollaan 3-1 tappiolla Helsingissä IFK:ta vastaan ja tämä on näemmä täysi maailmanloppu, kaikki pelaajat on paskoja ja toivotaan Hietasenkin eläköitymistä. Mitä mä täältä oikein luen?

Tai no oikeastaan mä mietin ehkä suuremmin sitä miksi mä näitä viestejä luen. Tässä alkaa vain pohtimaan ja kyseenalaistamaan, että ehkäpä aika on mennyt minusta ohi tällä HPK:n palstalla kun en osaa samaistua tähän ainaiseen alakuloon.
Tämän illan pelistä en löydä muuta posia kuin nessun kuti osui!
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Voi jumalauta tätä meidän palstaa sekä tätä negatiivista ilmapiiriä.

Ollaan helvetin vaikean alkukauden jälkeen 10 ottelun kuntopuntarissa sijalla 5 joukkueella jonka pelaajamateriaalissa ei ole suuremmin kehuttavaa. No nyt ollaan 3-1 tappiolla Helsingissä IFK:ta vastaan ja tämä on näemmä täysi maailmanloppu, kaikki pelaajat on paskoja ja toivotaan Hietasenkin eläköitymistä. Mitä mä täältä oikein luen?

Tai no oikeastaan mä mietin ehkä suuremmin sitä miksi mä näitä viestejä luen. Tässä alkaa vain pohtimaan ja kyseenalaistamaan, että ehkäpä aika on mennyt minusta ohi tällä HPK:n palstalla kun en osaa samaistua tähän ainaiseen alakuloon.
Aika monea vituttaa tyyli, millä Kerho tämän tappion on ottamassa. Ja nyt ei ole hetkeen tuo maalinteko toiminut, eikä ylivoimalla saada oikein paikkojakaan. Ollaan kuitenkin oltu liigan parhaita ylivoimalla, mutta äkkiä ne tilastot kääntyvät kun ei onnistumisia tule.

Hyökkäys pitäisi jotenkin saada toimimaan. Ei vaan ole hirveän helppo asia...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiekollinen peli on tänään hätäistä ja vailla agendaa liian usein. Ja peli on semmoisen näköistä, ettei itekään uskota voittoon.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onhan positiivisuuteen ollut aihetta jo pidempäänkin. Pelihän on oikeasti kehittynyt oikeinkin hyvin verrattuna niihin kaikkein huonompiin aikoihin.

Tässä pelissä tuntuu kuitenkin joukkueella jäävän vajaaksi, kun olisi ollut varmasti enemmänkin annettavaa kentällä. Väkisinkin tukee tunne, että ei itsekään uskottu voittoon.

No, tuppaa Nordiksella olemaan aina sama meno, rostereista huolimatta.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kiekollinen peli on tänään hätäistä ja vailla agendaa liian usein. Ja peli on semmoisen näköistä, ettei itekään uskota voittoon.
Tämä juuri. Itseä ei vituttaisi jos hävittäisiin hyvällä pelillä. Nyt ei vaan olla ns. siellä ytimessä. Paikkoja pitäisi pystyä luomaan enemmän ja hyökätä suoraviivaisemmin.

Ja sitten vielä jäähy...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Olipas tähän väliin aika perkeleen vaatimaton esitys. Päättivät jatkaa joululomaa vielä tänäänkin, niin nyt varmaan sitten loppuvuodeksi on energiaa.

Hohhoijaa ja hävetys.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Hävettävä esitys. Ja aivan turha jauhaa materiaalieroista yms.. Tänään ei puoliakaan kiinnostanut tämä peli hevon paskan vertaa, ja se on huolestuttavaa se.

.. Eteenpäin.
Olihan tuo enemmän sitä omaa paskaa peliä kuin mitään muuta. Paremminkin ovat pelanneet, huomattavasti.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Huuhkajat
Kyllä.

Se on ainoa merkityksellinen asia.

Sääliviiva karkaa entistä enemmän mutta pääasia että kaivetaan väkisin posia.

Väkisin kaivetaan posia ja harmitellaan kun osa porukasta pystyy näkemaan ja sanomaan tosiasiat. Kai se on negatiivisuutta sitten. Vaikea nähdä tuossa mitään hyvää niin kauan kun Kerho on vain osallistumassa.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Vain tuloksen osalta roikuttiin.
Ei kahta sanaa kumpi voiton tänään ansaitsi.

Kannattaminen täällä palstalla itseäkin usein ällöttää ihan kestotilauksen verran.
Ollaan tyytyväisiä vain johto-asemassa. Viimeistään maalin tappiolla aletaan lynkata meidän hyviäkin pelaajia ja upottaa koko seuraa.

Maalin tai kaksi tappiolla hallissakin meiltä vaaditaan lisää ääntä ja kannatusta, ja sitä kautta omalta osin yrittää auttaa joukkuetta pelaamaan vielä paremmin.

Viestinsäästö:
Saamme vaatia joukkueelta parempaa, kyllä. Sananvapaus ja tunteella eläminen, kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös