Nikkilä-Hietanen ollut kyllä todella surkea tänään. Nikkilä ei paljoa alistele tällä hetkellä.
Harvoin kerhon hyökkäykset päättyy edes vetoon vaan pyöritys päättyy menetykseen. Hiton isoa suonenvetoa vaatii että kerho montaa maalia yhdessä ottelussa tekee.Yksilötasolla tulee taas ratkaisu. Ei riitä taito hyökkäyspäädyssä ratkaisemaan ottelua, niin näin käy. Kun et itse tee niin...
Tämä vahvasti. Näistä peleistä pitäisi pystyä niitä tasureita edes kaivamaan ja saamaan 1-2 vieraspistettä mukaan. Tällä kaudella suorat tappiot 16 kappaletta ja tasurit 5. Siinä on tärkeä kehittämisen kohde.Ei tällä pelillä mihinkää pudotuspeleihin mennä ja se on täysin oikein.
Tämä.Ei Hifk ole mitään esittänyt
Olin kirjoittamassa jotain samanlaista, mutta en osannut.Voi jumalauta tätä meidän palstaa sekä tätä negatiivista ilmapiiriä.
Ollaan helvetin vaikean alkukauden jälkeen 10 ottelun kuntopuntarissa sijalla 5 joukkueella jonka pelaajamateriaalissa ei ole suuremmin kehuttavaa. No nyt ollaan 3-1 tappiolla Helsingissä IFK:ta vastaan ja tämä on näemmä täysi maailmanloppu, kaikki pelaajat on paskoja ja toivotaan Hietasenkin eläköitymistä. Mitä mä täältä oikein luen?
Tai no oikeastaan mä mietin ehkä suuremmin sitä miksi mä näitä viestejä luen. Tässä alkaa vain pohtimaan ja kyseenalaistamaan, että ehkäpä aika on mennyt minusta ohi tällä HPK:n palstalla kun en osaa samaistua tähän ainaiseen alakuloon.
Kiitos. Tämä juuri.Voi jumalauta tätä meidän palstaa sekä tätä negatiivista ilmapiiriä.
Tässä alkaa vain pohtimaan ja kyseenalaistamaan, että ehkäpä aika on mennyt minusta ohi tällä HPK:n palstalla kun en osaa samaistua tähän ainaiseen alakuloon.
Tämän illan pelistä en löydä muuta posia kuin nessun kuti osui!Voi jumalauta tätä meidän palstaa sekä tätä negatiivista ilmapiiriä.
Ollaan helvetin vaikean alkukauden jälkeen 10 ottelun kuntopuntarissa sijalla 5 joukkueella jonka pelaajamateriaalissa ei ole suuremmin kehuttavaa. No nyt ollaan 3-1 tappiolla Helsingissä IFK:ta vastaan ja tämä on näemmä täysi maailmanloppu, kaikki pelaajat on paskoja ja toivotaan Hietasenkin eläköitymistä. Mitä mä täältä oikein luen?
Tai no oikeastaan mä mietin ehkä suuremmin sitä miksi mä näitä viestejä luen. Tässä alkaa vain pohtimaan ja kyseenalaistamaan, että ehkäpä aika on mennyt minusta ohi tällä HPK:n palstalla kun en osaa samaistua tähän ainaiseen alakuloon.
Aika monea vituttaa tyyli, millä Kerho tämän tappion on ottamassa. Ja nyt ei ole hetkeen tuo maalinteko toiminut, eikä ylivoimalla saada oikein paikkojakaan. Ollaan kuitenkin oltu liigan parhaita ylivoimalla, mutta äkkiä ne tilastot kääntyvät kun ei onnistumisia tule.Voi jumalauta tätä meidän palstaa sekä tätä negatiivista ilmapiiriä.
No, tuppaa Nordiksella olemaan aina sama meno, rostereista huolimatta.
Tämä juuri. Itseä ei vituttaisi jos hävittäisiin hyvällä pelillä. Nyt ei vaan olla ns. siellä ytimessä. Paikkoja pitäisi pystyä luomaan enemmän ja hyökätä suoraviivaisemmin.Kiekollinen peli on tänään hätäistä ja vailla agendaa liian usein. Ja peli on semmoisen näköistä, ettei itekään uskota voittoon.