Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Mutta ei Kerhon penkin taakse.Nyt sitten pikkuhobitti pois ja Selin penkin taakse.
Mutta ei Kerhon penkin taakse.Nyt sitten pikkuhobitti pois ja Selin penkin taakse.
Mitä tällä voitettaisiin :D Selin ei ole oikea mies päävalmentajaksi.Nyt sitten pikkuhobitti pois ja Selin penkin taakse.
Samat fiilikset täällä. Voisi olla mun näppäimistöltä ylempi viesti. Harmittaa pirusti Mason puolesta. Eikö joku kertonut Seliinin sanoneen että lähtee samalla jos Maso potkitaan. Itse liputan Petu Matikaisen puolesta. Kivi ja Manner kelpaa myös.Itse olen ollut Mason puolella alusta alkaen, mutta nyt alkaa itsellekin riittää.
Oliko sitten liian isot haaveet ja lupaukset kerholaisesta kiekosta, vaikka rosteri ei siihen pysty. Mutta perusasiat on täysin kadoksissa.
Peli on todella hätäistä ja "ahdasta". Pelisysteemi ei tuota ollenkaan tilaa, paitsi vastustajille. Tämä vain ei ole voittavaa lätkää.
En toki todellakaan toivo Atua pääkäskijäksi! Parhaat vaihtoehdot olisi Kivi-Atu tai Manner-Atu. En vain oikein jälkimmäiseen usko, eikä ensimmäinen kovin hyvältä sekään kuulosta.
Jotakin varmasti pitäis tehdä
Älkää unohtako viime kautta. Tukkaan tuli, mutta sitten alkoi löytyä ja saatiin hyväkin jakso, vaikka sulaminen tulikin sitten tärkeimmillä hetkillä. Uskon, että Maso saa tästäkin rosterista irti, kunhan tämä ulkoinen paine ei pääse kopin ovesta sisään.Pakko tosta pelistä vielä jankata. Ei tuossa väkisin yrittämisestä kukaan kehity, eikä ole aikaa ja resursseja kehittää kun kaikki fokus ja energia menee siihen että miten pysytään perässä.
Eikä siinä kulmahammaskiekossakaan yksilöt kehity, pitäisi olla selkeet systeemit, varsinkin kun matsku on toi.
Kerhossa on kehitytty Jalosen, Humppatukan ja Pennasen aikana. Näitä yhdistää vaatimustaso ja systeemi.
En mielelläni Atua pitäisi, mutta ei tule halvaksi maksaa molempien palkkoja + kahden uuden (tai kolmen koska tuskin S-manninen haluaa yksin jäädä ja tuskin saisikaan).Samat fiilikset täällä. Voisi olla mun näppäimistöltä ylempi viesti. Harmittaa pirusti Mason puolesta. Eikö joku kertonut Seliinin sanoneen että lähtee samalla jos Maso potkitaan. Itse liputan Petu Matikaisen puolesta. Kivi ja Manner kelpaa myös.
Onhan siellä sitten näitä luotejakin tarjolla, Härkälät sun muut.Samat fiilikset täällä. Voisi olla mun näppäimistöltä ylempi viesti. Harmittaa pirusti Mason puolesta. Eikö joku kertonut Seliinin sanoneen että lähtee samalla jos Maso potkitaan. Itse liputan Petu Matikaisen puolesta. Kivi ja Manner kelpaa myös.
Ei ikinä Härkälää. En kyllä Pekka Virtaakaan haluasi Kerhossa nähdä. Petu/Kivi/Manner 1+1 vuotisella sopimuksella sisään, että ei tehdä samaa virhettä kuin Piken kanssa että tarjotaan suoraa 2 vuotinen sopimus.Onhan siellä sitten näitä luotejakin tarjolla, Härkälät sun muut.
Kyllä kelpaisi myös esim Virran Pekka. Matikainen toisi tunteen ja vaatimustason, isolla V:llä, mutta toisiko millaisen Pelin pitkällä jänteellä?
Onhan siellä sitten näitä luotejakin tarjolla, Härkälät sun muut.
Kyllä kelpaisi myös esim Virran Pekka. Matikainen toisi tunteen ja vaatimustason, isolla V:llä, mutta toisiko millaisen Pelin pitkällä jänteellä?
Nyt puhut pehmeitä, toveri.Ei jumankauta. Kerhon tilanteessa ei nyt kannata välttämättä kääntää katsetta sellaisiin valmentajiin, kuin Kivi, Matikainen tai Virta.
Nyt puhut pehmeitä, toveri.
Tuossa tulit juuri luetelleeksi juurikin ne nimet, kenen suuntaan Kerhon seurajohdon kannattaisi suunnata todenteolla katseensa. Ja toivottavasti näin on jo tehtykin.
Käytkö Kerhon pelejä livenä kattomassa ja kuinka usein, sitten jos et käy tai olet satunnainen katsoja, niin ei ole kovin reilua antaa meidän katsoa tuota Masokisti kiekkoa joka viikko.Älkää unohtako viime kautta. Tukkaan tuli, mutta sitten alkoi löytyä ja saatiin hyväkin jakso, vaikka sulaminen tulikin sitten tärkeimmillä hetkillä. Uskon, että Maso saa tästäkin rosterista irti, kunhan tämä ulkoinen paine ei pääse kopin ovesta sisään.
En tiedä mitä siellä Kuopion reissulla tammikuussa kävi minkä Kerho hävisi 5-1 vaikka pelasi oikein hyvän ottelun. Siitä alkoi alamäki joka jatkuu edelleen, sitä ennen Kerholla oli tosiaan todella hyvä vaihe meneillään ja taisi jopa käväistä kuntopuntarin ykkösenä.Älkää unohtako viime kautta. Tukkaan tuli, mutta sitten alkoi löytyä ja saatiin hyväkin jakso, vaikka sulaminen tulikin sitten tärkeimmillä hetkillä. Uskon, että Maso saa tästäkin rosterista irti, kunhan tämä ulkoinen paine ei pääse kopin ovesta sisään.
Lainaan tässä äsken snäkärillä kuultua juttu, "ei o muuta vaihtoehtoa enää, ei se osaa uida, nyt joku tilalle joka osaa".
Jotenkin tuntuu että viikonloppuna tulee uutisia koskien valmennusta. Niinhän se Pikekin julkistettiin aikalailla yllättäen sunnuntai iltana kun oli aikasempana iltana otettu pataan nordiksella ihan huolella.Yömakkaralla, Marin grillillä, Mätössä vai onko Kipin grilli peräti parkkeerannut vaununsa hoodeille?
Joo, ei ole enää vaihtoehtoja 1,6 maalia per peli tehty ja päästetty yli 4.
Kerho on tehnyt viidessä pelissä maaleja saman verran kuin Ilves kahdessa.
Sille ei ole enää yhtään ainoaa perustetta että Maso olisi valmentaja enää Kerhon seuraavassa pelissä.
Nyt pitää löytyä rahaa uuden päävalmentajan palkkaamiseen. Selitys ettei rahaa ole ei kelpaa nyt. Pitää löytyä.
Itse en usko sellaista valmentajaa edes löytyvän joka tuon joukkueen saisi tekemään reilusti enemmän maaleja.Joo, ei ole enää vaihtoehtoja 1,6 maalia per peli tehty ja päästetty yli 4.
Kerho on tehnyt viidessä pelissä maaleja saman verran kuin Ilves kahdessa.
No jos tuo on toiminut viimevuosina Sportin U16 ja Kärppien apuvalmentajana niin miksi ei lähtisi Kerhoon päävalmentajaksi? Toki savotta on melkoinen mutta hyvä mahdollisuus saada ura uuteen nousuun.Alkuun tultiin hyvällä meiningillä ja yrityksellä. Fyysisyyttä ja tekemistä, tykkäsin. Siitä eteenpäin ei taidettu hyökätä oikeastaan kuin pari kertaa.
Toki Ilves oli hyvä, mutta luvut mairittelee Kerhoa. Ei mitään jakoa.
Valmentaja vaihtoon, antaakohan pankki lainaa tuohon prosessiin? Nimittäin millä helvetin ilveellä joku Manner tänne saataisiin, edes rahalla. Ja kai siinä nyt lähtee koko troikka samalla ulos.
Uskoisin riittävän, viime vuodet Itävallassa mistä pokkasi pari mestaruutta. Sveitsistä sitten saikin kenkää.Matikaisesta olen tykännyt, mutta onko sellainen osaaminen, että riittäää?
Matikaisesta olen tykännyt, mutta onko sellainen osaaminen, että riittäää?