Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Juu, oli täälläkin palstalla aina moni Jolyä ulostamassa
Ja ihan syystä.
Juu, oli täälläkin palstalla aina moni Jolyä ulostamassa
Vainajanhan ne kuuluu maksaa. Ja aina voi kysyä sosiaalihuollosta hautausrahaa.Muuten kyllä mutta Kerholla ei ole varaa ostaa nauloja eikä arkkua.
Vahvistusten rahatkin jouduttiin kerjäämään kumppaneilta sen sijaan että oltaisi oikeasti vuodessa kehitetty jotain tuottavaa bisnestä sen sijaan että näppäillään munia toimistolla.
Maso on vähän kuin ensimmäinen tyttöystävä, ihastuksessa ei voi nähdä mitään huonoa. Maso näyttää hyvältä, tuoksuu hyvältä, erityisesti maistuu hyvältä, pukeutuu vartaloaan korostaen ja puhuu kauniisti. Eihän tuollaistesta ole helppoa luopua. Kuitenkin jossain kohtaa on todettava, että eihän tämä osaa kokata hyvää ruokaa ja pettää kuitenkin jatkuvasti jollain tavalla ja on parempi päästää irti. Vaikka se pahalta tuntuukin, niin asioista pääsee yli ja tulevaisuudessa löytyy uusi kumppani.Alan olemaan valmis perumaan tämän päivän puheeni, vaikka Masosta kuinka pidänkin (on saattanut tulla selväksi jos on jaksanut viestejäni lukea) ja haluan uskoa että tästä jotain vielä tulisi, niin ei valitettavasti taida tulla. Kerhon menestyminen on minulle niin tärkeä asia että en valitettavasti usko että sitä Mason kanssa voidaan saavuttaa. Suorastaan vituttaa tämä tilanne sillä pidän Masoa huippu äijänä ja varmasti tulee vielä olemaan voittava valmentaja liigassa, ja toivottavasti Kerhossa mutta ei tällä kierroksella valitettavasti. Mitä nopeammin saadaan Kivi tai Manner puikkoihin sen parempi. Paska fiilis.
Laittaisin sydänemojin tykkäykseksi, jos olis mahdollista. Spot on!Maso on vähän kuin ensimmäinen tyttöystävä, ihastuksessa ei voi nähdä mitään huonoa. Maso näyttää hyvältä, tuoksuu hyvältä, erityisesti maistuu hyvältä, pukeutuu vartaloaan korostaen ja puhuu kauniisti. Eihän tuollaistesta ole helppoa luopua. Kuitenkin jossain kohtaa on todettava, että eihän tämä osaa kokata hyvää ruokaa ja pettää kuitenkin jatkuvasti jollain tavalla ja on parempi päästää irti. Vaikka se pahalta tuntuukin, niin asioista pääsee yli ja tulevaisuudessa löytyy uusi kumppani.
Maso on vähän kuin ensimmäinen tyttöystävä, ihastuksessa ei voi nähdä mitään huonoa.
Tuolla kirjoituksella ansaitsisit "Vuoden jatkoaikalainen"-tittelin. Tuon kauniimmin ei tätä paskaa tilannetta voi enää kuvailla.Maso on vähän kuin ensimmäinen tyttöystävä, ihastuksessa ei voi nähdä mitään huonoa. Maso näyttää hyvältä, tuoksuu hyvältä, erityisesti maistuu hyvältä, pukeutuu vartaloaan korostaen ja puhuu kauniisti. Eihän tuollaistesta ole helppoa luopua. Kuitenkin jossain kohtaa on todettava, että eihän tämä osaa kokata hyvää ruokaa ja pettää kuitenkin jatkuvasti jollain tavalla ja on parempi päästää irti. Vaikka se pahalta tuntuukin, niin asioista pääsee yli ja tulevaisuudessa löytyy uusi kumppani.
Varmaankin palstan "peruspositiivisemman" toimesta.Ekan kerran potkuja taidettiin oikeasti toivoa jo viime syyskuun lopulla. Eli ei se ihastus kovin kauaa kestänyt.
Aletaan sitten pelaamaan valmentajarulettia. Kuka olisi hyvä korvaaja?
Itsehän liputan Atua koska omat lähes kultaiset muistikuvat oli että pelattiin aika fyysistä kiekkoa.
Summanen on varmaan helvetin hyvä valmentaja kehittämään nuoria pelaajia, sopii strategiaan täydellisesti. Rautakorpi jos tulis niin saatais ainakin varmistettua konkurssi.Summasen Rami varmaan lähtis ja tulis tapahtumaan kaikenlaista. Toinen olis Rautakorpi. Tai molemmat.
Nyt on yritetty mennä "posin kautta". Summanen toisi taloon "pelon kautta"-moodin.Summanen on varmaan helvetin hyvä valmentaja kehittämään nuoria pelaajia, sopii strategiaan täydellisesti.
Luit minua kuin avointa kirjaa ja oloni on alaston.Summanen on varmaan helvetin hyvä valmentaja kehittämään nuoria pelaajia, sopii strategiaan täydellisesti. Rautakorpi jos tulis niin saatais ainakin varmistettua konkurssi.
Ei sillä pelkällä raivoamisella nykypäivänä saavuta enää mitään. Vaatimustaso ja henkeä pitää luoda, muttei se millään autoritäärisellä johtamisella enää nykyään onnistu. Summasesta on aika ajanut jo kauan aikaa sitten ohi. Ihan syystä kaverin edellisestä "kunnollisesta" valmennuspaikasta on jo aikaa. Jos Summanen tänne palkattaisiin, menettäisi seura viimeisetkin uskottavuuden rippeet. Toivon todella ettei jengi täällä tosissaan ole noitten heittojenne kanssa.Nyt on yritetty mennä "posin kautta". Summanen toisi taloon "pelon kautta"-moodin.
Joku sellainen sinne penkin taakse tarvittaisiin, joka tuo sen kovan tunteen peleihin. Toimiva pelikirjakin olisi helvetin tärkee juttu tässä tilanteessa.
Enhän mä sinne Summasta ole edes kaipaamassa, vai sanoinko niin? Kuka mitään pelolla valmentamista tänne kaipaa. Mutta kovaa tunnetta tuonne täytyy saada luoduksi. Tuollainen valmiiksi alistuminen saisi loppua. Vielä kun valmentaja itse on pressissä "anteeksi kun olen olemassa"-tyylillä, niin tarttuuhan tuollainen epätoivo jo kenttäpelaajiinkin.Ei sillä pelkällä raivoamisella nykypäivänä saavuta enää mitään. Vaatimustaso ja henkeä pitää luoda, muttei se millään autoritäärisellä johtamisella enää nykyään onnistu. Summasesta on aika ajanut jo kauan aikaa sitten ohi. Ihan syystä kaverin edellisestä "kunnollisesta" valmennuspaikasta on jo aikaa. Jos Summanen tänne palkattaisiin, menettäisi seura viimeisetkin uskottavuuden rippeet. Toivon todella ettei jengi täällä tosissaan ole noitten heittojenne kanssa.
Joo ymmärsin viestisi väärin siis. Ehdottamasti korkea vaatimustaso tuonne pitää saada luotua. Pitäisi myös katseet kääntää myös Nikkilään, Hietaseen ym. muihin kokeneisiin pelaajiin, etteivät päästä nuoria liian helpolla. Toki jos Maso on jo kopin menettänyt ei tuosta oikein paluuta ole.Enhän mä sinne Summasta ole edes kaipaamassa, vai sanoinko niin? Kuka mitään pelolla valmentamista tänne kaipaa. Mutta kovaa tunnetta tuonne täytyy saada luoduksi. Tuollainen valmiiksi alistuminen saisi loppua. Vielä kun valmentaja itse on pressissä "anteeksi kun olen olemassa"-tyylillä, niin tarttuuhan tuollainen epätoivo jo kenttäpelaajiinkin.
Ei. Ei kutsuta. Vitsien tasokin on jo surkea..Kutsukaa Rindell
Kerhosta on viimeisen 10 vuoden aikana saanut monoa Arvonen keväällä 2016 (tilalle Olli Salo) ja Tiilikainen syksyllä 2021 (tilalle Pikkarainen) molemmilla kerroilla peli parani noin sata napsua.
Mielestäni se ei ole potkuista toiseen.